• NR.1 E-VEIKALS LATVIJĀ
  • "LABS SERVISS" GODALGA: PATS REKOMENDĒTĀKAIS VEIKALS 2016
  • "LABS SERVISS" GODALGA: ĀTRĀKĀ KLIENTU APKALPOŠANA 2016
  • SAŅEM PRECES
    5 MINŪTĒS
  • 1 000 000 SAGATAVOTU PASŪTĪJUMU


Ienāciet šeit
Mans 220.lv
Manas vēlmes (0)

Bieži uzdotie jautājumi

Kā es varu norēķināties par Interneta veikalā 220.lv nopirktajām precēm?
- Interneta veikalā 220.lv iespējams samaksāt skaidrā naudā, ar kredītkarti vai debetkarti (izņemot American Express), ar bankas pārskaitījumu, kā arī uz līzinga nosacījumiem. Sk. sīkāk “Preču apmaksas veidi

Cik maksā piegāde, ja es pērku mobilo telefonu?
- Interneta veikals 220.lv piedāvā piecus piegādes veidus: saņemt preci mūsu veikalā, piegāde uz pakomātiem Omniva, uz Latvijas Pasta nodaļām, uz degvielas uzpildes stacijām Statoil un pie Jūsu mājas durvīm ar DPD! Piegādes veids ir atkarīgs no piegādes ātruma, cenas un preces gabarītiem un svara. Sk. sīkāk “Preču piegāde”.

220.lv profilā sociālos tiklos es atradu atlaižu kodu, bet tas nedarbojas. Kādēļ?
- Publicējot atlaižu kodu (profilos draugiem.lv vai facebook.com, vai jaunumu e-pastos u.c.) mēs vienmēr norādam informāciju, kāds ir atlaižu koda derīguma termiņš, cik reizes to viens pircējs drīkst izmantot, kā arī iespējamos preču sortimenta ierobežojumus. Ja kontstatējat, ka Jūsu saņemtais atlaižu kods nedarbojas, vispirms pārbaudiet koda izmantošanas nosacījumus. Ja, Jūsuprāt, viss ir kārtībā, lūdzu, sazinieties ar mums. Vēršam uzmanību, ka atlaižu kodu iespējams izmantot tikai tad, ja esat reģistrēts Interneta veikala 220.lv klients.

Kādēļ ir vēlams reģistrēties kā Interneta veikala 220.lv klientam?
-Reģistrēšanās Jums dod dažādas ērtības:

  • reģistrējieties tikai vienreiz, nākamreiz, veicot pirkumu, datus vairs ievadīt nevajadzēs!
  • sekojiet līdzi sava pasūtījuma izpildei!
  • pārskatiet savu pasūtījumu vēsturi!
  • pirmie saņemsiet mūsu labākos piedāvājumus!
  • varēsiet izmantot atlaižu kodu!
  • uzkrāj naudu - 220.lv naudu! Saņem naudu un tērē! Visi jaunie lietotāji saņem 3,00 EUR. 

Es vēlos atdot atpakaļ pagājušajā nedēļā nopirktu mobilo telefonu, tas, tomēr, nav piemērotas manām vajadzībām. Kā man rīkoties?
- Saskaņā ar LR likumdošanu, interneta veikalos iegādāto preci var atgriezt atpakaļ pārdevējam 14 dienu laikā kopš pirkuma dienas. Sk. sīkāk “Atteikuma tiesības”.

Vai Interneta veikalā 220.lv pirktajiem portatīvajiem datoriem ir garantija?
- Protams! Visām Interneta veikalā 220.lv pirktajām precēm ir 24 mēnešu garantija. Sk. sīkāk “Servisa apkalpošana”

Vai es varu no rīta veikt pasūtījumu internetā un pēcpusdienā braukt pakaļ pirkumam uz Jūsu klientu apkalpošanas centru Rīgā, Ģertrūdes 94a vai Daugavgrīvas ielā 114?
- Ja esat saņēmis SMS un e-pastu, ka Jūsu pasūtījums ir gatavs, tad jā. Pretējā gadījumā atbrauksiet veltīgi, jo Jūsu pasūtījums vēl nav sagatavots.

Man neizdodas veikt pasūtījumu internetā. Kā man rīkoties?
- Zvaniet Interneta veikala 220.lv apkalpošanas centram pa tālruni: 25220220 diennaktī 24/7 vai rakstiet mums. Mūsu speciālisti Jums palīdzēs noformēt pasūtījumu vai atbildēs uz Jūs interesējošiem jautājumiem par precēn.

Es vēlos saņemt Interneta veikala 220.lv izdevīgos piedāvājumus un atlaižu kodus. Kā man rīkoties?
-  Kļūstiet par reģistrētu Interneta veikala 220.lv lietotāju vai arī izmantojiet iespēju pierakstīties uz atlaižu saņemšanu mūsu mājas lapā – lapas apakšā ir josla, kur jāieraksta sava e-pasta adrese. Gadījumos, kad mājas lapas apakšējā josla tiek izmantota kādas mārketinga akcijas komunikācijai, ir jānospiež X uz šīs reklāmas un jau, ieejot nākamajā mājas lapas sadaļā, pierakstīšanās josla būs pieejama.

Iepirkumu grozs

Iepirkumu grozs ir tukšs.

Skatīt saglabātos iepirkuma grozus

Facebook Draugiem Google+
NESEN NOPIRKTĀS DĀVANAS: