• NR.1 E-VEIKALS LATVIJĀ
  • "LABS SERVISS" GODALGA: PATS REKOMENDĒTĀKAIS VEIKALS 2016
  • "LABS SERVISS" GODALGA: ĀTRĀKĀ KLIENTU APKALPOŠANA 2016
  • SAŅEM PRECES
    5 MINŪTĒS
  • 1 000 000 SAGATAVOTU PASŪTĪJUMU


Ienāciet šeit
Mans 220.lv
Manas vēlmes (0)

Interneta veikala 220.lv  klientu iesniegumu, priekšlikumu, sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība.


Iesniegumu un priekšlikumu izskatīšanas kārtība

Klientam ir tiesības vērsties  interneta veikalā 220.lv ( Pigu Latvia SIA ) ar iesniegumiem, priekšlikumiem vai sūdzībām par sniegtajiem pakalpojumiem vai to nepilnībām, preču garantijas apkalpošanu un saņemt atbildi pēc būtības.

Iesniegumu, priekšlikumu vai sūdzību var iesniegt:

  1. Rakstot mums uz ieteikumi@220.lv

    Atbilde tiks sniegta uz norādīto e-pasta adresi 1-2 darba dienu laikā.

     
  2. Rakstiski Pigu Latvia SIA veikalā : Rīgā Ģertrūdes ielā 94a - vai Daugavgrīvas ielā 114  vai servisa centrā Rīgā, Daugavgrīvas ielā 114.Atbilde tiks sniegta rakstiski (ja nav norādīts citādi) uz norādīto epasta adresi 10 dienu laikā.
  3. Mutiski Pigu Latvia SIA veikalā vai :Rīgā Ģertr udes ielā 94a - vai Daugavgrīvas ielā 114  vai servisa centrā Rīgā, Daugavgrīvas ielā 114. Atbilde tiks sniegta rakstiski (ja nav norādīts citādi) uz norādīto epasta adresi 10 dienu laikā.
  4. Pa pastu nosūtot vēstuli uz adresi: SIA Pigu Latvia (Baltā iela 1b, Rīga.LV-1055). 

Iesniegumā, priekšlikumā vai sūdzībā ir jānorāda:

  • Pasūtījuma numurs;
  • Iesniedzēja vārds un uzvārds;
  • E-pasta adrese, uz kuru tika veikts pasūtījums;
  • Tālruņa numurs, uz kuru tika veikts pasūtījums;
  • Iesnieguma, priekšlikuma vai sūdzības būtība, ar to saistītie apstākļi un prasības;
  • vēlamais atbildes sniegšanas veids - mutiski, rakstiski pa pastu vai e-pastā (ja vēlamais atbildes sniegšanas veids nav norādīts, tad atbilde tiek sniegta tajā pašā veidā, kādā iesniegta sūdzība).

Klientam ir tiesības atteikties no interneta veikala 220.lv ( Pigu Latvia SIA ) reklāmas epastu un sms saņemšanas uzrakstot mums e-pastu uz ieteikumi@220.lv

Ja esat 220.lv reģistrēts lietotājs, bet kādu iemeslu dēļ vēlaties dzēst savu profilu, lūdzu rakstiet uz palidziba@220.lv

Atbilde ar apstiprinājumu tiks sniegta pa epastu 1-2 darba dienu laikā.

Lejuplādēt lapas PDF versiju var šeit.

     

  Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība.



Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi palidziba@220.lv vai rakstveidā, nosūtot uz adresi Baltā iela 1b, Rīga, LV-1009. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi. 
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;

- iesnieguma iesniegšanas datumu;

- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.


Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

- http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process 

- http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

 

Atteikuma veidlapu var lejuplādēt šeit.

Iepirkumu grozs

Iepirkumu grozs ir tukšs.

Skatīt saglabātos iepirkuma grozus

Uzmanību!

Pasūti ŠODIEN - saņem ŠODIEN

Pasūtiet preces ar
atzīmi
Ir noliktavā
līdz 14:00
un izņem jau pēc 4 st. veikalā Rīgā, Daugavgrīvas ielā 114
Tev vēl ir:

Izvēlies

Facebook Draugiem Google+