Interneta veikals 220.lv kliedē mītus par iepirkšanos tiešsaistē

Viss jaunais rada daudz jautājumu un iepirkšanās internetā nav izņēmums. Neskatoties uz to, ka Latvijā internetu lieto 75% iedzīvotāju, tajā iepērkas tikai 40% iedzīvotāju,  veicot regulārus pirkumus (katru mēnesi/nedēļu) vai vēl retāk.

Interneta veikals 220.lv kopā ar saviem pircējiem nolēma kliedēt vispopulārākos mītus, kuri skar iepirkšanos tiešsaistē.

Tālāk tiks sniegti padomi, kas palīdzēs tikt galā ar bailēm pirms pirmā pirkuma veikšanas internetā. Padomus sniegs cilvēki, kuri pavisam nesen izmantoja interneta veikala 220.lv pakalpojumus, pirmo reizi iepērkoties internetā.

Mīts Nr.1: Nav vajadzības pēc interneta veikaliem, jo visu to pašu var iegādāties parastā veikalā vai lielveikalā

220.lv atbilde:

Interneta veikalu galvenā priekšrocība – iespēja piedāvāt labāku cenu. Mēs tērējam mazāk līdzekļu telpu nomai, jo mums ir nepieciešama tikai viena noliktava, nevis katrā pilsētā atsevišķs veikals.

Šī iemesla dēļ mums arī ir mazāki izdevumi, kas saistīti ar preču loģistiku (nav nepieciešamības tās pārvadāt lielos apmēros uz daudzām tirdzniecības vietām), kā arī nav nepieciešamības uzturēt lielu personālu (atšķirībā no parastajiem veikaliem, kur katrā nodaļā ir jābūt savam konsultantam).

Pircēja piebilde:

Man vissvarīgākā atšķirība ir tā, ka dzīvojot 150 km attālumā no Rīgas, es varēju saņemt pasūtījumu tieši mājās.

Pircēja  piebilde:

Es ilgi nevarēju izvēlēties labu multivārāmo katlu, tādēļ, ka veikalos parasti tiek piedāvāti ne vairāk kā 5-7 veidi, tostarp visi melnā krāsā. Savukārt interneta veikalos un tieši interneta veikalā 220.lv ir lielāka gan modeļu, gan arī krāsu kombināciju izvēle.

Mīts Nr. 2: Ir neiespējami kaut ko nopirkt, iepriekš preci neaplūkojot no visām pusēm

220.lv atbilde:

Pasūtot Interneta veikalā 220.lv Tu varēsi pārliecināties par to, ka Tevis izvēlētā prece ir piemērota. Pie mums pieejamām precēm ir vairākas fotogrāfijas no dažādiem rakursiem. Gadījumā, ja Tu pārdomāsi jau pēc pirkuma veikšanas, tad 14 dienu laikā no preces iegādes brīža Tu bez problēmām varēsi atgriezt preci atpakaļ, nepaskaidrojot iemeslu.

Pircēja piebilde:

Kad es meklēju jaunu televizoru, jau zināju, ka internetā varēšu iegādāties to lētāk, tomēr ļoti raizējos par to, ka man būs jāmaksā pirms preces saņemšanas un, ka pašu televizoru var tā arī nepiegādāt. Tomēr, kā izrādījās, interneta veikals 220.lv sniedz iespēju izvēlēties tādu variantu, kas paredz piegādi uz mājām un samaksu skaidrā naudā kurjeram, ko arī es arī izmantoju.

Kad kurjers atveda manu pasūtījumu, vēl pirms naudas atdošanas es varēju aplūkot kasti un tās saturu, un pārliecināties, ka tas ir tieši tas pats televizors, kuru es tiku pasūtījis!

Mīts Nr. 3: Iepirkties Internetā nav droši un es baidos, ka mani piekrāps

220.lv atbilde:

Iepirkties Interneta veikalā 220.lv ir pilnībā droši:

  1. Tavi dati (vārds vai tālruņa numurs) būs drošībā, pateicoties SSL (Secure Socket Layer) pieslēgumam – ar tā palīdzību visa informācija, kas nonāk Interneta vietnē 220.lv, tiek nodota serverī šifrētā veidā un nav pieejama „hakeriem”.
  2.  Mēs neuzglabājam pieejamo maksājuma sistēmu pieslēgumu datus – internetbankas un maksājumu sistēmas ir izvietotas uz bankām piederošiem serveriem, kuras, saprotamu iemeslu dēļ, nekad nepieļaus šādu piekļuves līmeni.
  3. Mēs garantējam preču kvalitāti un izcelsmi – interneta veikalā 220.lv visas tirgotās preces ir 100% oriģinālas un tiek iepirktas pie vairāku gadu garumā pārbaudītiem piegādātājiem.

Gadījumā, ja Tu raizējies par to, ka Tevi var piekrāpt, tad interneta veikalā 220.lv Tev vienmēr būs iespēja noformēt pasūtījumu, kas paredz samaksas iespēju preces saņemšanas brīdī, kad Tu būsi pārliecinājies par preces kvalitāti un vai tā atbilst Tavām vēlmēm

Pircēja piebilde:

Patika 220.lv attieksme attiecībā uz pirkumiem intīmo preču sadaļā virs 18 gadiem, 220.lv veikalā preci izsniedza iesaiņotu kastītē, nevis caurspīdīgā maisiņā. Pirkuma pavadzīmē arī bija atstāts tikai zīmola nosaukums, bet preces nosaukums nebija redzams!

Pircēja piebilde:

2 mēnešu garumā iepērkoties Interneta veikalā 220.lv es sāku tam pilnībā uzticēties, jo man tiek regulāri sūtītas SMS ziņas un e-pasti, kuros sniegts detalizēts pasūtījuma statusa apraksts. Tostarp es vienmēr varu pats pārbaudīt pasūtījuma statusu savā 220.lv profilā.

Mīts Nr. 4: Iepērkoties Interneta veikalā man nāksies savu pasūtījumu gaidīt varbūt arī vairāku nedēļu garumā

220.lv atbilde:

Vairums interneta veikalā 220.lv pieejamo preču atrodas mūsu noliktavā, tādējādi ļaujot mums tās izsniegt klientiem jau nākamajā darba dienā. Lai noskaidrotu, vai konkrētā prece ir pieejama ātrai saņemšanai, ielūkojies šīs preces aprakstā, kur vienmēr ir norādīts gaidāmais pasūtījuma izpildes termiņš, atkarībā no izvēlētā preces piegādes veida. Lai paziņotu par pasūtījuma gatavību, mēs esam parūpējušies par SMS ziņu un e-pastu izsūtīšanu uzreiz, tiklīdz prece tiek nolikta veikala plauktā vai nodota kurjeram.

Pircēja piebilde:

Tā kā es strādāju līdz vēlam vakaram, man nebija iespējas aizbraukt uz Rīgas tirdzniecības centriem iegādāties jaunu datoru. Par laimi, tiešsaistes veikali ir pieejami jebkurā diennakts laikā un pats galvenais – arī naktīs. Pasūtīju planšeti pirmdien no rīta un jau otrdien to saņēmu veikalā 220.lv Ģertrūdes ielā 94a.

Pircēja piebilde:

Ļoti bieži izmantoju 220.lv piedāvājumu – pērku preci uz vietas veikalā.

Pircēja piebilde:

Es gluži tāpat kā citi neuzticējos interneta veikaliem, taču kādā brīdī sapratu, ka tur iepirkties bieži vien ir daudz lētāk. Ļoti baidījos veikt pirmo tiešsaistes pasūtījumu un vēlējos preces piegādes gaidīšanas laiku maksimāli saīsināt. Par laimi, 220.lv sniedz iespēju veikt pirkumu un to saņemt dažu minūšu laikā uz vietas, veikalā Rīgā – Daugavgrīvas ielā 114.

Mīts Nr. 5: Man trūkst naudas, bet līzinga noformēšana aizņem daudz laika, turklāt tas ir sarežģīti, jo ir nepieciešams ļoti daudz dažādu dokumentu

220.lv atbilde:

Iepērkoties interneta veikalā par summu, kas pārsniedz € 70, Tu vari izvēlēties noformēšanu līzingā vien ar dažiem klikšķiem, izvēloties vienu no 3 mūsu līzinga partneriem.

Pircēja piebilde:

Mums, kā jaunai ģimenei, kura tikko ir ievākusies jaunajā dzīvoklī, ļoti bija nepieciešama veļas mazgājamā mašīna. Mums ļoti paveicās, ka tieši tajā nedēļā interneta veikalā 220.lv bija akcija – līzings ar izdevīgākiem noteikumiem nekā parasti, kuru pie tam mums noformēja burtiski pāris dienu laikā un jau tuvākajās brīvdienās piegādāja mūsu jauno veļas mazgājamo mašīnu.

Mīts Nr. 6: Iepērkoties internetā man nebūs iespējas saņemt konsultāciju un atbildes uz maniem jautājumiem

220.lv atbilde:

Interneta veikalā 220.lv pie katras preces ir pievienota vismaz viena preces fotogrāfija un detalizēts preces apraksts. Papildus jautājumus var uzdot zvanot: 25220220, vai rakstot uz e-pastu: palidziba@220.lv, tādējādi Tu vienmēr varēsi saņemt profesionālas atbildes uz tieši Tev svarīgajiem jautājumiem par jebkuru preci vai sniegto pakalpojumu.

Pircēja piebilde:

Biju patīkami pārsteigta par apkalpošanas kvalitāti interneta veikalā 220.lv. Neskatoties uz to, ka zvanīju sestdienā, pēc 22:00, konsultants telefoniski man laipni sniedza izsmeļošas atbildes uz visiem mani interesējošiem jautājumiem par digitālo fotoaparātu un ieteica, kā es pati varu salīdzināt interesējošos modeļus pēc to galvenajiem parametriem, tieši 220.lv vietnē.

Pircēja  piebilde:

Ļoti operatīvi saņēmu atbildi,  pēc komentāra ievietošanas Facebook interneta veikala 220.lv lapā.

Mīts Nr. 7: Iegādājoties kaut kādu nieku internetā man ir jāpārmaksā par tās piegādi

220.lv atbilde:

Gadījumā, ja Tu dzīvo Rīgā vai tās tuvākajā apkaimē, Tev vienmēr ir iespēja saņemt savu mazo pasūtījumu bez maksas – tieši mūsu veikalā, kas atrodas Ģertrūdes ielā 94a vai Daugavgrīvas ielā 114, Rīgā. Tāpat arī Tev ir iespēja izvēlēties kādu no lētākajiem, pieejamajiem piegādes veidiem un saņemt savu pasūtījumu pakomātā.

Pircēja  piebilde:

Ļoti bieži, paralēli naudas ekonomijai, pateicoties interneta veikala 220.lv lielajām atlaidēm, tāpat arī ekonomēju uz piegādi, jo 220.lv gandrīz vai katru nedēļu sniedz iespēju bez maksas vai par samazinātu cenu saņemt savu pirkumu mājās vai pakomātā.

Mīts Nr. 8: Interneta veikalā pirkumu noformēt ir sarežģītāk kā parastajos veikalos

220.lv atbilde:

Pieredzējušam datorlietotājam pasūtījuma noformēšana interneta veikalā aizņem ne vairāk par 2 minūtēm. Mazāk pieredzējušiem lietotājiem mēs esam sagatavojuši īpašu video instrukciju, kuru var apskatīties sadaļā “Kā iepirkties”. Tostarp mēs vienmēr esam gatavi veikt pasūtījumu to cilvēku vietā, kuri mums piezvanīs pa tālruni: 25220220, vai arī rakstīs uz mūsu e-pastu: palidziba@220.lv.

Pircēja piebilde:

Es gluži tāpat kā citi neuzticējos interneta veikaliem, taču kādā brīdī sapratu, ka tur iepirkties bieži vien ir daudz lētāk. Par laimi, 220.lv sniedz iespēju veikt pirkumu un to saņemt dažu minūšu laikā uz vietas viņu veikalā Rīgā – Ģertrūdes ielā 94a.

Ļoti ceram, ka spējām atbildēt uz visiem jautājumiem, kas varētu rasties pirms Jūsu pirmās iepirkšanās internetā. Ja tomēr vēl ir palikuši kādi jautājumi, droši zvaniet mums pa tālruni 25220220 vai sūtiet savu jautājumu uz e-pastu palidziba@220.lv. Esam apkopojuši arī svarīgāko informāciju, kāpēc iepirkšanās Internetā ir jāveic tieši interneta veikalā 220.lv:

  • Interneta veikals 220.lv Latvijas teritorijā savus pakalpojumus sniedz jau 12 gadus, un šajā laikā ir kļuvis par vispopulārāko un atpazīstamāko interneta veikalu visā valstī. Katru mēnesi mūsu veikalu apmeklē vairak kā 1 miljons apmeklētāju.
  • Ļoti plaša preču izvēle sākot no elektroiekārtām līdz tīrīšanas līdzekļiem mājai. Preces ir pieejamas ļoti ātri, jo vairāk kā 300’000 preces uzglabājam savā noliktavā.
  • Preces varēsi ne tikai saņemt mājās, pakomātā, pasta nodaļā vai Circle K stacijā, bet arī izņemt mūsu veikalos Ģertrūdes ielā 94a vai Daugavgrīvas ielā 114, kur ir iespēja iegādāties populārākās preces, ja gadījumā kaut ko esi piemirsis.
  • Veikalā strādā vairāk kā 70 darbinieki, kuri nodrošina augstu klientu apkalpošanas līmeni 24 stundas 7 dienas nedēļā. Mēs nekad nestāvam uz vietas – katru dienu piedāvājam arvien plašāku preču sortimentu un arvien ātrāku pasūtījumu sagatavošanu.