• NR.1 E-VEIKALS LATVIJĀ
  • "LABS SERVISS" GODALGA: PATS REKOMENDĒTĀKAIS VEIKALS 2016
  • "LABS SERVISS" GODALGA: ĀTRĀKĀ KLIENTU APKALPOŠANA 2016
  • SAŅEM PRECES
    5 MINŪTĒS
  • 1 000 000 SAGATAVOTU PASŪTĪJUMU


Ienāciet šeit
Mans 220.lv
Manas vēlmes (0)

Pirkšanas nosacījumi

Lai izslēgtu nevajadzīgas kavēšanās un domstarpības pirkuma līguma noslēgšanas gaitā, lūdzu iepazīties un akceptēt zemāk pievienotos svarīgākos SIA "Pigu Latvia", vienotais reģ.Nr. 43603025092 (turpmāk tekstā - 220.lv) piedāvāto preču iegādes noteikumus.

  1. Tā kā 220.lv piedāvātās preces pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 10. pantu, šādā gadījumā, pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.

  2. 220.lv visas preču cenas ir norādītas, ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli 21%. Piedāvātās cenas ir spēkā laika posmā, kas norādīts pie preces. Preču piegādes pakalpojuma izmaksas nav iekļautas norādītajā preces cenā.

  3. Par pasūtīto preci un izvēlēto piegādes pakalpojumu var norēķināties izmantojot bankas pārskaitījumu vai līzinga kompānijas pakalpojumus, iespējams arī norēķins preces saņemšanas brīdī skaidrā naudā vai ar norēķinu karti (tikai klientu apkalpošanas centrā Ģertrūdes ielā 94a vai Daugavgrīvas ielā 114, Rīgā ).

  4. Veicot pasūtījumu, ir nepieciešams norādīt e-pasta adresi, lai klientam varētu būt atsūtītas instrukcijas, rēķins-pavadzīme u.c. nepieciešamā dokumentācija.

  5. Pasūtot preci piedāvājam izvēlēties vienu no trim preces saņemšanas veidiem: bezmaksas – pasūtītā prece tiek saņemta klientu apkalpošanas centrā Ģertrūdes ielā 94A  vai Daugavgrīvas ielā 114, Rīgā, ekonomiskā piegāde – pasūtītā prece tiek saņemta pakomātā pie kāda no Latvijas lielākajiem tirdzniecības centriem, komforta piegāde – kurjeru firma piegādā pasūtīto preci norādītajā adresē. Visos gadījumos preces piegādes laiks tiek saskaņots pasūtījuma noformēšanas laikā.

  6. Pasūtīto preci nepieciešams saņemt trīs darba dienu laikā no brīža, kad 220.lv paziņoja, ka pasūtījums sagatavots saņemšanai.

  7. Pirms sākt iegādāto preci izmantot, lūdzu rūpīgi izlasīt preces lietošanas instrukciju un preci lietot tikai saskaņā ar tās ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem.

  8. Ja pārdomājāt un nolēmāt atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 255) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta. 220.lv saglabā tiesības atteikties pieņemt preci, kura ir bojāta, nav pilnā komplektācijā. Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam aizpildīt Atteikuma veidlapu un sazināties ar mums pa e-pastu: palidziba@220.lv vai pa tālruni: +371 25220220, norādot pasūtījuma numuru un datumu.

  9. Ja preces lietošanas laikā precei ir radušās tehniska rakstura problēmas, preces servisa apkalpošana tiks veikta saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām. Preces servisa apkalpošanas laiks ir norādīts tās aprakstā. Veicot pirkumu, kopā ar preci pircējam tiek izsniegta elektroniskā pavadzīme, kurā ir noradīta informācija par konkreto preču servisa apkalpošanu. Pavadzīme tiek sagatavota elektroniski un ir derīga bez paraksta. Pirkuma dokumenti ir spēkā tikai tad, ja tajos pareizi un skaidri norādīts: preces modelis, sērijas numurs, pārdošanas datums. Pirkuma dokumentos aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos datus - šādā gadījumā servisa dokumenti tiks atzīti pār spēkā neesošiem.

  10. Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiks risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem nr.631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr.631).

  11. Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.

  12. Ievērojot Latvijas Republikas likumdošanas normas, SIA Pigu Latvia saglabā ar pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā, līgumus, kuri tiek slēgti ar līzinga kompānijām, saglabā attiecīgās līzinga kompānijas.

  13. Mārketinga aktivitātes:

13.1. 220.lv var brīvi iniciēt dažādas mārketingas aktivitātes, t.sk. lojalitātes programmas.

13.2. Atsevišķos gadījumos 220.lv var piešķirt saviem klientiem bonusu 220.lv naudā par veiktajām darbībām. 220.lv nauda var tikt izmantota, lai norēķinātos par interneta veikalā 220.lv pirktajām precēm. Šajos gadījumos 220.lv nodrošina detalizētu informāciju par 220.lv naudu sadaļā "220.lv nauda" un katram reģistrētam lietotājam individuāli sadaļā "Mans220.lv".

13.3. Saskaņā ar 7.punktu, klientam ir tiesības atteikties no pirkuma. Šajā gadījumā 220.lv atgriež klientam atpakaļ arī par pirkumu iztērēto 220.lv naudu, ja tāda ir bijusi.

13.4. 220.lv ir tiesības bez brīdinājuma mainīt 220.lv naudas piešķiršanas un izmantošanas noteikumus. Noteikumi ir spēkā tiklīdz tie ir pieejami 220.lv mājas lapā sadaļā "220.lv nauda".

13.5. Reģistrējoties vai veicot pirkumus interneta veikalā 220.lv, Jūs piesakieties jaunumu saņemšanai uz Jūsu e-pastu un sms no 220.lv, kā arī no 220.lv partneriem - „Foodout.lv” (SIA „Foodout.lv”, PVN Reģ. Nr. LV 40103764326),  „ČILIJA PIZZA” (SIA „ČILIJA PIZZA”, PVN Reģ. Nr. LV 50003569581) un piekrītat, ka informācija tiek nodota UAB SYNOPTICOM Reģ. Nr. 300650435, anketēšanas pakalpojuma nodrošināšanai, kā arī SIA "Riga City Service" Reģ. Nr. LV40003819844 gadījumā, ja esat izvēlējies papildus pakalpojumu "Meistars mājās".

14. Ja Jūs vēlaties atteikties no jaunumu saņemšanas e-pastā, sms:

14.1. 220.lv mājaslapā sadaļā "Mans 220.lv" noņemiet ķeksīti pretī "Jaunumi e-pastā un SMS" - izmaiņas sistēmā notiek 24 stundu laikā.

14.2. e-pasta beigās spiediet uz "Atteikties no 220.lv jaunumu un īpašo piedāvājumu saņemšanas" - izmaiņas sistēmā notiek 24 stundu laikā.

14.3. sūtiet mums ziņu uz palidziba@220.lv - izmaiņas sistēmā notiek 24 stundu laikā.

14.4 Ja esat 220.lv reģistrēts lietotājs, bet kādu iemeslu dēļ vēlaties dzēst savu profilu, lūdzu rakstiet uz palidziba@220.lv

15. Visiem pasūtījumiem, kuru preču vērtība ir līdz 9,99 Eur, tiek piemērota apkalpošanas maksa 2,99 Eur.  Apkalpošanas maksa netiks piemērota, ja Jūsu izvēlēto preču kopējā summa sasniedz 9,99 Eur. Apkalpošanas maksa pērkot smaržas/kosmētiku tiks piemērota pasūtījumiem līdz 4.99 Eur. Ja grozā ir smaržas un cita prece, tad arī apkalpošanas maksa piemērojas pasūtījumiem līdz 4.99 Eur.

16. Dāvanu kartes lietošanas noteikumi ir pieejami šeit.

17. Interneta veikals 220.lv patur tiesības neapkalpot pasūtījumu, ja interneta veikalam neizdodas sazināties ar klientu pa viņa noradīto tālruņa nummuru vai e-pastu.

18. Maksimālā pasūtījuma summa , kuru var apmaksāt skaidrā naudā starpniecībā ar kurjeru ir € 1000 .

19. Maksimālā viena pasūtījuma summa ir €2000.

20. Ja izvēlaties apmaksāt pasūtījumu ar bankas maksājumu karti, lūdzam pirms apmaksas iepazīties ar Jūsu bankas kartes dienas maksājumu limitiem.

Lejuplādēt lapas PDF versiju var šeit.

Iepirkumu grozs

Iepirkumu grozs ir tukšs.

Skatīt saglabātos iepirkuma grozus

Uzmanību!

Pasūti ŠODIEN - saņem RĪTDIEN

Pasūtiet preces ar
atzīmi
Ir noliktavā
līdz rītdienas 8:00
un saņemiet savu pasūtījumu rītdien pēc 12:00 veikalā Rīgā, Daugavrīvas ielā 114
Tev vēl ir:

Izvēlies

Facebook Draugiem Google+
NESEN NOPIRKTĀS DĀVANAS: