VIENMĒR LABA CENA - atlaižu medību sezona ir slēgta 

Nr. 1 interneta veikals Latvijā  www.220.lv  pasludina atlaižu sezonas ēras beigas un kļūst par pirmo tirgotāju Baltijā, kas klientiem turpmāk piedāvās VIENMĒR LABU GALA CENU.

Vienmer_labas_cenas_220.lv


Latvijas e-komercijas līderis izsludina radikālas izmaiņas preces cenas attēlošanai – klientiem rādīt vienmēr labu gala cenu bez jebkādām atlaidēm. Lēmums mainīt preces cenas attēlošanas veidu un piesaistīt klientus ar vienmēr labu cenu, nevis atlaidēm ir balstīts uz pēdējos 3 gados veiktajām analīzēm, pētījumiem un klientu uzvedības izpēti – informē Laila Snidzāne, interneta veikala 220.lv valdes locekle.
Analizējot klientu uzvedību un pirkšanas tradīcijas internetā, mēs skaidri saskatījām tendenci, ka laba cena ir iemesls nr.1 kāpēc iepirkties internetā un labas cenas nozīmība tikai pieaug.  2017. gada maijā veiktais pētījums tikai apstiprina, cik nozīmīga ir Labas cenas ietekme. 60% no respondentiem to minēja kā  galveno iemeslu, kāpēc viņi iepērkas internetā vai plāno to darīt nākotnē. Salīdzinājumā ar 2015. gada pētījumiem labas cenas nozīmība ir pieaugusi par 25%. Arī aptaujājot standarta veikalu pircējus un uzdodot jautājumu, kas mudinātu tos iepirkties internetā, atbilde bija skaidra, proti, laba cena mudinātu 32% no aptaujātajiem respondentiem iepirkties internetā pirmo reizi vai iepirkties biežāk.

 
Jau pagājušajā gadā, pamatojoties uz veiktajiem pētījumiem,  mēs sākām pirmos labas gala cenas testus www.220.lv mājās lapā. Testu laikā preču gala cenu klientiem attēlojām dažādos veidos: ar atlaidi pret iepriekšējo cenu, norādot % apjomu, ar atlaidi pret iepriekšējo cenu, bet nenorādot procentus un ar vienu labu gala cena. Jau pirmie testi parādīja, ka patērētāju attieksme pret atlaidēm ir mainījusies. Atlaižu nozīmība ir mazinājusies – klientiem svarīgāka ir preces gala cena.
Testi mājas lapā apstiprināja pieņēmumu, ka klienti ir piekusuši no milzīgo atlaižu komunikācijas un vairāk tām netic, jo uzskata to par kārtējo reklāmas triku. Joprojām tirgū ir dažas kompānijas, kas piedāvā klientiem piedāvājumus ar atlaidēm līdz pat 95%, kas patiesi ir mulsinoši. Līdz ar to mēs esam pieņēmuši lēmumu klientus ieinteresēt izdarīt pirkumu 220.lv nevis  ar atlaidēm, bet gan ar labu cenu, jo tas ir tas, ko mēs patiesi piedāvājam un kas ir pats svarīgākais klientam – laba cena, nevis laba atlaide.

Lai piedāvātu klientiem labu gala cenu, mēs esam paralēli ieviesuši arī programmu "Atradāt lētāk?“. Programma ļauj mums ļoti ātri reaģēt uz cenu izmaiņām tirgū un būtu ļoti konkurētspējīgiem," saka 220.lv valdes locekle Laila Snidzāne.
220.lv pasludina atlaižu medību sezonas beigas un turpmāk 220.lv klientiem piedāvās LABU GALA CENU, nevis atlaides – apstiprina L. Snidzāne. 


Šo jaunumu jau aktivizējām mājas lapā īsi pirms Jāņiem, mudinot klientu preces iegādāties tad, kad tas ir ērti viņam, jo nav svarīgi, vai šodien ir darba diena, brīvdienas vai svētki, 220.lv vienmēr ir laba gala cena un klienti par to var pārliecināties jebkurā sev ērtā laikā – apstiprina 220.lv mārketinga direktore Kristīne Kalēja. 

Detalizētāka informācija: Kristīne Kalēja, SIA Pigu Latvia mārketinga direktore, e-pasts: kristine@220.lv, mob. tālr.:, 26317702

Pigu grupa:
Internetinė parduotuvė E pood

© 2003-2017 SIA „Pigu Latvia“ | 220.lv ™
Bez SIA „Pigu Latvia“ atļaujas aizliegts kopēt un izplatīt mājas lapā iekļauto informāciju.