1

10-Second Customer Journey: The CXOs playbook for growing and retaining customers in a digital world

Specifikācijas:
Autors: Todd Unger
Lapaspušu skaits: 184
Izdošanas gads: 2024
Preces ID: 35116567
Tikai lietotnē! Saņem līdz 4x vairāk 220.lv naudā!* 0 € piegāde virs 20 €
2484
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

12. jūnijā

000

SmartPosti terminālī

12. jūnijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

12. jūnijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Unisend pakomātā

12. jūnijā

000

Piegādāsim uz mājām

12. jūnijā

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

SmartPosti terminālī

12. jūnijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

12. jūnijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Unisend pakomātā

12. jūnijā

000

Piegādāsim uz mājām

12. jūnijā

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 98% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Arī citi interesējās

Preces apraksts: 10-Second Customer Journey: The CXOs playbook for growing and retaining customers in a digital world

You've Got 10 seconds to Win or Lose a Customer. This is the Ultimate Guide to Rapid Conversion in Digital Marketing. The customer landscape has transformed, and marketers, advertisers, and business owners must adapt to a world where buying decisions are made in seconds, not months or days. The biggest obstacle? FRICTION. Those who can minimize friction and guide potential buyers swiftly through the buying process will triumph. (Hello, Amazon 1-click purchases.) However, reducing friction requires the seamless integration of marketing, product, e-commerce, and service into a cohesive, friction-free customer experiencea feat that siloed companies struggle to achieve. Enter The 10-Second Customer Journey. This is your ultimate playbook for capturing rapid conversions and growing your customer list. Todd Unger, Chief Experience Officer (CXO) of the American Medical Association, leverages his three decades of expertise in consumer marketing, advertising, digital products, and digital marketing to offer a step-by-step guide. He'll teach you how to become your own Chief Friction-Reduction Officer, reignite customer growth, and enhance engagement. Why You Should Read This Book: Conquer the New Digital Experience Landscape: Adapt old marketing concepts to the needs of todays digital customers. UX is king. Identify and Target the Right Customers: Discover how to pinpoint your ideal audience and convert them into loyal customers quickly. Test and Optimize Your Approach: Master the art of testing various strategies to find the most effective way to reach and engage your customers. Written in an engaging style and packed with original insights, this is a must-read for current and aspiring marketers, customer experience leaders, and digital executives aiming to build robust customer experience strategies for their brands and organizations.

Kopīgā informācija par: 10-Second Customer Journey: The CXOs playbook for growing and retaining customers in a digital world

Preces ID: 35116567
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,01 x 0,14 x 0,22 m, 0,3 kg
Izdevniecība: Practical Inspiration Publishing
Autors: Todd Unger
Lapaspušu skaits: 184
Izdošanas gads: 2024

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Partneru piedāvājumi
Reklāma

Vērtējumi un atsauksmes (0)

10-Second Customer Journey: The CXOs playbook for growing and retaining customers in a digital world
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Rekomendējam kopā ar: 10-Second Customer Journey: The CXOs playbook for growing and retaining customers in a digital world


Labākais no Krisostomus Latvija