1

Klientu atbalsts

Populārākās tēmas

Bojāta prece
Bojāta prece

Ir svarīgi ņemt vērā, ka preces ir jāpārbauda 14 dienu laikā no saņemšanas dienas.

SAZINIETIES AR MUMS, RAKSTOT UZ E-PASTU:

Ja saņemat pasūtīto preci ar bojājumiem (salauztu, saskrāpētu, salocītu utt.), lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu: palidziba@220.lv. Saskaņā ar reglamentētajiem tiesību aktiem par personas datu aizsardzību, lūdzam sūtīt e-pastu no tās pašas e-pasta adreses, kas izmantota pasūtījuma veikšanai (Jūsu reģistrētais 220.lv konts).

E-pastā Jums obligāti jānorāda:

  1. Pasūtījuma numurs;
  2. Bojātās preces nosaukums;
  3. Nosūtiet vizuālus pierādījumus par bojājumiem (video ierakstus vai fotoattēlus).
  4. Ja prece sastāv no vairākām daļām, lūdzam precīzi norādīt, kura daļa ir bojāta.

Kad būsim saņēmuši Jūsu e-pastu, sazināsimies ar Jums, lai apspriestu iespējamos problēmas risinājumus.

PREČU PIEGĀDE UZ VEIKALU:

Norādīto 14 dienu laikā Jūs varat nogādāt bojāto preci 220.lv veikalā Krasta ielā 52, Rīgā. Vairāk informācijas par 220.lv veikalu atradīsiet šeit

Kur Atrast Pasūtījuma Pavadzīmi
Kur Atrast Pasūtījuma Pavadzīmi

Iespējamie pasūtījuma pavadzīmes saņemšanas veidi:

1. Pavadzīme tiek nosūtīta uz pircēja norādīto e-pasta adresi (ja veicot pasūtījumu, tā ir norādīta) pēc pasūtījuma pabeigšanas.

E-pasta nosaukums ir “Paldies par pirkumu No:....” Pēc tam, e-pastā nospiediet pogu “Rēķins”, lejupielādējiet pasūtījuma pavadzīmi (skatīt zemāk).

2. Visas pavadzīmes par izpildītajiem pasūtījumiem var atrast savā 220.lv kontā. Lai lejupielādētu nepieciešamā pasūtījuma pavadzīmi, izpildiet sekojošos soļus:

1. Ielogojieties savā 220.lv kontā, atlasiet pasūtījumusIzpildīti/Atgriezti”. Līdz ko esat izvēlējies konkrēto pasūtījumu, uzspiediet uz pogas “Skatīt

2. Atvērtajā pasūtījuma lapā augšpusē noklikšķiniet uz “Pavadzīme”, 

3. lai lejupielādētu pavadzīmi.

220.lv Nauda
220.lv Nauda

220.lv nauda ir kumulatīva atlaide, ar kuru Jūs varat veikt apmaksu par precēm, kas iegādātas tiešsaistes tirdzniecības centrā “220.lv”, un kurām pārdevējs ir SIA “Pigu Latvia”.

SVARĪGI: 

  • 220.lv naudu var saņemt tikai fiziskās personas, kas ir reģistrētie “220.lv” lietotāji.
  • 220.lv nauda ir derīga 3 mēnešus no dienas, kad tā piešķirta.
  • 220.lv nauda var tikt izmantota tikai pārdevēja “220.lv” precēm.
  • Atkarībā no iegādātās preces kategorijas, ar 220.lv naudu var segt līdz 20% no pirkuma vērtības.
  • 220.lv naudu nevar saņemt Juridiskas personas (uzņēmumi).

Maksimālo 220.lv naudas atmaksu pēc konkrētās produktu kategorijas atradīsiet šeit.

Kā es varu saņemt 220.lv naudu?

Reģistrējieties un katru reizi, kad veiksiet pirkumus internetveikalā 220.lv, Jūs uzkrāsiet 0,5% no iepirkumu groza vērtības 220.lv naudā. 220.lv nauda tiek ieskaitīta Jūsu “220.lv kontā” tikai pēc pasūtījuma pabeigšanas.

Akcijas laikā! Sekojiet mūsu akcijām, kuru laikā ir iespējams saņemt 220.lv naudu.

Informāciju par pieejamo 220.lv naudas atlikumu un tās derīguma termiņu var atrast savā “220.lv kontā”. 

Kā es varu izmantot savu 220.lv naudu?

Iepirkumu grozā, zem izvēlēto preču saraksta noklikšķiniet uz “Izmantot”, un Jums automātiski tiks piešķirta maksimālā iespējamā atlaide ar 220.lv naudu.

Naudas atmaksa
Naudas atmaksa

Atgriežamā summa tiks pārskaitīta uz klienta kontu ne vēlāk kā 14 kalendāro dienu laikā no apstiprinājuma saņemšanas dienas. Visbiežāk atmaksas saņemšana aizņem 2-3 darba dienas.

Klients tiek informēts par naudas atmaksas apstiprinājumu ar SMS.

Vairumā gadījumu naudas atmaksa tiek veikta tādā pašā veidā kā maksājums par pasūtījumu. Naudas atmaksa tiek veikta uz to pašu bankas kontu (kredītkarti).Naudas atmaksa uz citu kontu, nevis uz kontu, no kura tika saņemts maksājums, ir iespējama tikai tad, ja no klienta ir saņemts oficiāls rakstisks iesniegums ar parakstu (e-paraksts) vai arī iesniegums nosūtīts kā ierakstīta vēstule, kurā tiek pamatots, kādēļ naudas atmaksa jāveic uz citu kontu (piemēram, bankas konts ir slēgts). Ja maksājums tika veikts skaidrā naudā, atmaksa tiek veikta uz kontu, kuru klients norādījis naudas atmaksas veidlapā vai norādījis konsultantam (mutiski vai rakstiski).

Ja pasūtījums ir veikts un apmaksāts uzņēmuma vārdā, maksājums tiek atgriezts uz uzņēmuma kontu.

Pasūtījuma Atcelšana
Pasūtījuma Atcelšana

Ja Jūs vēlaties atcelt pasūtījumu, Jūs to varat izdarīt savā 220.lv kontā. Ielogojieties savā 220.lv lietotāja kontā, atveriet pasūtījumu sarakstu.

Izvēlieties pasūtījumu, kuru vēlaties atcelt un spiediet uz pogas “Skatīt” (skatiet zemāk)

Atvērtajā pasūtījuma lapā noklikšķiniet uz izvēles rūtiņas “Atcelt pasūtījumu”.

Atlasiet atcelšanas iemeslu un spiediet uz pogas “Atcelt pasūtījumu”.

Ja pasūtījums jau ir ceļā pie klienta, atcelšana nav iespējama. Šādā gadījumā, lūdzam nesaņemt vai nepieņemt pasūtījumu no kurjerdienesta. Pasūtījums tiks atgriezts sūtītājam un atcelts.