1

Atgriešana un garantijas remonts

icon
Vēlos izmantot garantijas servisu - prece ir bojāta vai nedarbojas
Uz kurām precēm attiecas garantija un uz cik ilgu laiku?

Uz visām mūsu precēm attiecas kvalitātes garantija. Šo garantiju sauc arī par juridisko vai rūpnīcas garantiju. Derīguma termiņš ir atšķirīgs: tāpat kā citi nosacījumi, termiņš ir norādīts preces aprakstā vai iegādātajai precei pievienotajā rēķinā, kas ir tāds pats kā garantijas talonā.

Uz kurām precēm garantija neattiecas?

  • Kvalitātes garantija nav spēkā, ja precei ir aprakstītās īpašības un tā ir piemērota paredzētajam lietojumam.
  • Kvalitātes garantija neattiecas arī uz informāciju, kas atrodas datu nesējā vai ierīcēs. Tas nozīmē, ka mēs neesam atbildīgi, ja remonta laikā tiek zaudēta personiskā informācija. Izmaksas arī netiek atlīdzinātas, ja klients vēlas atjaunot savus datus.
  • Saņemot preci veikalos, lūdzam pārbaudīt, vai prece nav bojāta, vai tā ir pareizi nokomplektēta un pareizi aprīkota. Saņemot pasūtījumu no kurjera, lūgums pievērst uzmanību iepakojumam – ja rodas aizdomas, nekavējoties izpakojiet sūtījumu. Atzīmējiet neatbilstības pieņemšanas dokumentā un noformējiet aktu kurjera vai “220.lv” pārstāvja klātbūtnē. Ja pēc pieņemšanas nodošanas dokumenta parakstīšanas redzat defektus vai nepilnības, mēs nevaram uzņemties atbildību par preces vai iepakojuma bojājumiem vai nepareizu stāvokli. Šajā gadījumā kvalitātes garantija būs spēkā tikai ražošanas defekta gadījumā.

Lai iegūtu plašāku informāciju, lūdzam skatīt pirkšanas-pārdošanas noteikumus un rēķinu otrā pusē.

Kur man vērsties pēc garantijas servisa?

Ja vēlaties ietaupīt laiku, iesakām preci piegādāt tieši ražotāja pēcpārdošanas servisa centrā. Sazinoties tieši ar uzņēmumu, kas veiks preces remontu, preci var salabot pat vairākas dienas ātrāk. Lai iegūtu informāciju par to, kas nodrošina Jūsu iegādātās preces pēcpārdošanas pakalpojumus, klikšķiniet šeit.

Ja esat iegādājies preces no pārdevēja 220.lv, varat tās piegādāt arī uz 220.lv veikaliem. Veikalu adreses un darba laikus var atrast šeit.

Ja prece neatbilst kvalitātes prasībām, Pircējam ir tiesības, pirmkārt, pieprasīt pareizu preces kvalitāti un, ja tas nav iespējams, samērīgu preces cenai vai vienpusēji izbeigt pārdošanas līgumu. Lai nodrošinātu pareizu Preču kvalitāti, Pircējam ir izvēle, vai pieprasīt preci salabot (remontēt) vai pieprasīt nomaiņu, ja vien prasību nav iespējams izpildīt vai Pārdevējs nevar to izdarīt, jo tas radītu nesamērīgas izmaksas, kas saistītas ar citu prasību izpildi, ņemot vērā visus apstākļus, tostarp:

  • preces vērtību, ja tai nebija defektu;
  • the significance of the defect/non-conformity;
  • vai citas prasības piemērošana Pircējam radītu neērtības.

Atmaksas termiņš 14 kalendārās dienas sākas no brīža, kad Pārdevējs ir atzinis preces defektu.

Lai iegūtu plašāku informāciju, lūdzam iepazīties ar Preču pirkšanas-pārdošanas noteikumiem.

Cik ilgu laiku aizņem garantijas remonts?

Ražotāja izraisīto defektu novēršana parasti aizņem līdz 30 dienām.

Kādas ir katras preču grupas garantijas saistības?

Katras 220.lv pārdotās preces galvenās īpašības kopumā ir norādītas katras preces aprakstā. Uz noteiktām precēm attiecas ražotāja garantija, kuras noteikumi un citi nosacījumi ir norādīti šo preču aprakstos un sīkāk norādīti rēķinā.

Kādas ir atšķirības starp ražotāja garantiju fiziskām un juridiskām personām?

Ražotāja garantija fiziskām personām ir spēkā 24 mēneši, juridiskām personām – 12 mēneši. Uz noteiktām precēm juridiskām personām var attiekties garantija, kas ir ilgāka par 12 mēnešiem. Tas ir norādīts šādu preču aprakstā un detalizēti norādīts rēķinā.

icon
Vēlos atgriezt kvalitatīvu preci, kas neder
Cik ilgā laikā var atgriezt preci bez defektiem?

Lielākajai daļai mūsu preču ir spēkā naudas atmaksas garantija. Ja nolemjat atgriezt pirkumu bez jebkāda iemesla, varat to izdarīt 14 dienu laikā.

Jums ir arī iespēja saņemt papildu naudas atgriešanas garantiju, kas ir spēkā ilgāku laiku (lai iegūtu plašāku informāciju, lūdzam skatīt 30 dienu, 40 dienu, 60 dienu, vai 365 dienu naudas atmaksas garantijas). Šajā gadījumā uz preci attiecas vairāki papildu nosacījumi. Preces iepakojumam jābūt neskartam, tam jāpievieno visas autentiskās etiķetes un aizsargmaisiņi un precei ir jāizskatās tieši tāpat kā tad, kad to iegādājāties.

Tomēr ne visas kvalitatīvās preces var atgriezt 14 dienu laikā, un ir daži izņēmumi, kas ir minēti tālāk.

Kuras preces nevar atgriezt?

1. Tiesības atkāpties no pirkuma līguma pēc pirkuma vietnē 220.lv

Pircējam ir tiesības atkāpties no distances pirkuma līguma 14 (četrpadsmit) dienu laikā, nenorādot iemeslu, paziņojot par to Pārdevējam SIA “Pigu Latvia” šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā. Pircējs nevar izmantot šīs tiesības, ja pircējs nav patērētājs, kā arī Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punktā minētajos gadījumos.

  • preces, kas ražotas pēc Pircēja norādītajām specifikācijām vai kas ir īpaši pielāgotas Pircēja personīgajām vajadzībām;
  • preces, kas ātri bojājas vai kurām ir īss uzglabāšanas laiks;
  • ja iepakotās preces veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ vairs nav atgriežamas un pēc piegādes ir izpakotas (piemēram, aizsargmaskas, vizieri, apakšveļa utt.);
  • preces, kuras to rakstura dēļ pēc piegādes nav atšķiramas no citām precēm;
  • alkoholiskos dzērienus, kuru cena ir fiksēta pirkuma līguma noslēgšanas brīdī un kurus var piegādāt tikai pēc 30 dienām un kuru patiesā vērtība ir pakļauta tirgus svārstībām, kas nav atkarīgas no tirgotāja;
  • preces, kas iegādātas saskaņā ar līgumiem, saskaņā ar kuriem Pircējs ir iesniedzis īpašu pieprasījumu Pārdevējam nodrošināt steidzamu remontu vai apkopi. Ja šajā gadījumā Pārdevējs [GZ1] sniedz vairāk papildu pakalpojumu, nekā Pircējs ir īpaši pieprasījis vai pārdod vairāk papildu preču, nekā nepieciešams remonta vai apkopes veikšanai, uz šiem papildu pakalpojumiem vai precēm attiecas atteikuma tiesības;
  • iepakotus video vai skaņas ierakstus vai iepakotu programmatūru, ja tie ir izsaiņoti pēc piegādes;
  • laikrakstus, periodiskos izdevumus vai žurnālus, izņemot šādu izdevumu abonēšanas līgumus;
  • digitālo saturu, kas nav ietverts fiziskajā datu nesējā, ja piegāde ir uzsākta ar skaidru iepriekšēju Pircēja piekrišanu un ar atzīšanu, ka tā rezultātā tiks zaudētas atteikuma tiesības;
  • pakalpojumus, kas Pircējam ir pilnībā sniegti, ja Pircējs pirms pakalpojumu sniegšanas ir skaidri piekritis un atzinis, ka zaudēs atteikuma tiesības, kad Pārdevējs būs pilnībā izpildījis līgumu.

2. Tiesības atkāpties no pirkuma līguma pēc pirkuma fiziskā veikalā

Pircējam ir tiesības nomainīt iegādātās preces 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces piegādes dienas pret līdzīgām, cita izmēra, formas, krāsas, modeļa vai apdares precēm. Ja preces nomaiņas rezultātā rodas cenu starpība, Pircēja pienākums ir samaksāt Pārdevējam starpību saskaņā ar pārrēķinātajām cenām.

Gadījumā, ja preces tika iegādātas fiziskajos 220.lv veikalos un Pircējam nepatīk iegādāto preču forma, izmērs, krāsa, modelis vai komplektācija, preču apmaiņa vai atdošana atpakaļ notiek saskaņā ar Patērētāju aizsardzības likumu. Pircējam ir tiesības šo Noteikumu 11.3.1.punktā noteiktajā termiņā, apmainīt vai atdot atpakaļ visas preces, kuras nav iekļautas šajā sarakstā:

  • tabaka un tabakas izstrādājumi;
  • parfimērija, kosmētika un ķermeņa kopšanas līdzekļi;
  • fotogrāfijas un kinematogrāfijas preces;
  • iespiestas grāmatas, reprodukcijas un citi poligrāfijas nozares izstrādājumi;
  • audumi;
  • paklāju grīdas segumi, izņemot paklājus un pledus;
  • adīta vai tamborēta vīriešu, zēnu, sieviešu vai meiteņu apakšveļa;
  • zīdaiņu apģērbi;
  • zeķbikses, zeķubikses, zeķes un citi līdzīgi izstrādājumi;
  • vīriešu, zēnu, sieviešu vai meiteņu apakšveļa, naktskrekli, pidžamas un līdzīgi šūti izstrādājumi;
  • krūšturi, jostas, korsetes un līdzīgi izstrādājumi;
  • pērles, dārgakmeņi, dārgmetāli un to izstrādājumi, izņemot bižutēriju;
  • iekārtas un mehāniskās ierīces;
  • elektriskās iekārtas un aparāti, skaņas ierakstīšanas un reproducēšanas iekārtas un televīzijas video un skaņas ierakstīšanas un reproducēšanas iekārtas;
  • sauszemes transportlīdzekļi;
  • kuģi, laivas un peldošās konstrukcijas;
  • optiskie, fotogrāfiskie, kinematogrāfiskie, mērīšanas, pārbaudes, medicīnas vai ķirurģijas instrumenti un aparāti;
  • pulksteņi;
  • mūzikas instrumenti;
  • ieroči un munīcija;
  • mēbeles, gultas veļa un lustras;
  • rotaļlietas, spēles, izņemot sporta piederumus un makšķerēšanas piederumus;
  • mākslas darbi, kolekciju priekšmeti un senlietas;
  • augi, dzīvnieki un labas kvalitātes pārtika;
  • svērtas un mērītas preces, kas ir speciāli sagatavotas vai sagrieztas šķēlēs un līdzīgi sagatavotas pēc patērētāja pieprasījuma.

Kur var atgriezt preces?

Lai atgrieztu preces, iesakām vispirms pārbaudīt, vai preces ir pārdevēja 220.lv vai citu pārdevēju preces. To var izdarīt, atverot pasūtījumu savā kontā un sameklējot nepieciešamo informāciju sadaļā "Pārdevējs".
 

Pārdevēja 220.lv preces iesakām atgriezt, izmantojot pašapkalpošanās pakalpojumu savā 220.lv kontā. To var izdarīt, nospiežot uz pasūtījuma, kuru vēlaties atgriezt un sekojot norādījumiem. Aizpildot atgriešanas veidlapu, pircējs var izvēlēties sev vēlamo atgriešanas veidu (atgriezt preci/-es 220.lv veikalā, atdot ar kurjerdienestu vai atgriežot pa pastu).
 

Arī jebkura cita pārdevēja preces varat atgriezt, nogādājot tās 220.lv veikalā. Šī ir bezmaksas atgriešanas metode gan kvalitatīvām, gan nekvalitatīvām precēm. Pilnu veikalu sarakstu un darba laikus skatiet šeit.
 

Preci var arī atgriezt, nosūtot to tieši pārdevējam
 

Ja vēlaties atgriezt nepareizas kvalitātes preci
 

Ja preces pārdevējs ir 220.lv, iesakām bojāto preci pēc piegādes atgriezt 220.lv veikalā. Veikalu sarakstu varat atrast šeit.

Ja preces pārdevējs nav 220.lv, iesakām bojāto preci nosūtīt uz šādu adresi:

Saņēmējs: 220.lv

Adrese: Krasta iela 52, Latgales priekšpilsēta, Rīga, LV-1003, Latvija

Kā varu saņemt atpakaļ naudu?

Nauda Pircējam tiek atmaksāta 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis Pircēja paziņojumu par viņa vēlmi izmantot kādu no Noteikumu 11.1.-11.3.punktā paredzētajām tiesībām, un, ja Pircējs nav atdevis Pārdevējam Preces, šajā punktā paredzētais termiņš tiek skaitīts no dienas, kad Preces tiek atgrieztas Pārdevējam.