Uz visām mūsu precēm attiecas kvalitātes garantija. Šo garantiju sauc arī par juridisko vai rūpnīcas garantiju. Derīguma termiņš ir atšķirīgs: tāpat kā citi nosacījumi, termiņš ir norādīts preces aprakstā vai iegādātajai precei pievienotajā rēķinā, kas ir tāds pats kā garantijas talonā.
Lai iegūtu plašāku informāciju, lūdzam skatīt pirkšanas-pārdošanas noteikumus un rēķinu otrā pusē.
Ja vēlaties ietaupīt laiku, iesakām preci piegādāt tieši ražotāja pēcpārdošanas servisa centrā. Sazinoties tieši ar uzņēmumu, kas veiks preces remontu, preci var salabot pat vairākas dienas ātrāk. Lai iegūtu informāciju par to, kas nodrošina Jūsu iegādātās preces pēcpārdošanas pakalpojumus, klikšķiniet šeit.
Ja esat iegādājies preces no pārdevēja 220.lv, varat tās piegādāt arī uz 220.lv veikaliem. Veikalu adreses un darba laikus var atrast šeit.
Ja prece neatbilst kvalitātes prasībām, Pircējam ir tiesības, pirmkārt, pieprasīt pareizu preces kvalitāti un, ja tas nav iespējams, samērīgu preces cenai vai vienpusēji izbeigt pārdošanas līgumu. Lai nodrošinātu pareizu Preču kvalitāti, Pircējam ir izvēle, vai pieprasīt preci salabot (remontēt) vai pieprasīt nomaiņu, ja vien prasību nav iespējams izpildīt vai Pārdevējs nevar to izdarīt, jo tas radītu nesamērīgas izmaksas, kas saistītas ar citu prasību izpildi, ņemot vērā visus apstākļus, tostarp:
Atmaksas termiņš 14 kalendārās dienas sākas no brīža, kad Pārdevējs ir atzinis preces defektu.
Lai iegūtu plašāku informāciju, lūdzam iepazīties ar Preču pirkšanas-pārdošanas noteikumiem.
Ražotāja izraisīto defektu novēršana parasti aizņem līdz 30 dienām.
Katras 220.lv pārdotās preces galvenās īpašības kopumā ir norādītas katras preces aprakstā. Uz noteiktām precēm attiecas ražotāja garantija, kuras noteikumi un citi nosacījumi ir norādīti šo preču aprakstos un sīkāk norādīti rēķinā.
Ražotāja garantija fiziskām personām ir spēkā 24 mēneši, juridiskām personām – 12 mēneši. Uz noteiktām precēm juridiskām personām var attiekties garantija, kas ir ilgāka par 12 mēnešiem. Tas ir norādīts šādu preču aprakstā un detalizēti norādīts rēķinā.
Lielākajai daļai mūsu preču ir spēkā naudas atmaksas garantija. Ja nolemjat atgriezt pirkumu bez jebkāda iemesla, varat to izdarīt 14 dienu laikā.
Jums ir arī iespēja saņemt papildu naudas atgriešanas garantiju, kas ir spēkā ilgāku laiku (lai iegūtu plašāku informāciju, lūdzam skatīt 30 dienu, 40 dienu, 60 dienu, vai 365 dienu naudas atmaksas garantijas). Šajā gadījumā uz preci attiecas vairāki papildu nosacījumi. Preces iepakojumam jābūt neskartam, tam jāpievieno visas autentiskās etiķetes un aizsargmaisiņi un precei ir jāizskatās tieši tāpat kā tad, kad to iegādājāties.
Tomēr ne visas kvalitatīvās preces var atgriezt 14 dienu laikā, un ir daži izņēmumi, kas ir minēti tālāk.
1. Tiesības atkāpties no pirkuma līguma pēc pirkuma vietnē 220.lv
Pircējam ir tiesības atkāpties no distances pirkuma līguma 14 (četrpadsmit) dienu laikā, nenorādot iemeslu, paziņojot par to Pārdevējam SIA “Pigu Latvia” šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā. Pircējs nevar izmantot šīs tiesības, ja pircējs nav patērētājs, kā arī Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punktā minētajos gadījumos.
2. Tiesības atkāpties no pirkuma līguma pēc pirkuma fiziskā veikalā
Pircējam ir tiesības nomainīt iegādātās preces 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces piegādes dienas pret līdzīgām, cita izmēra, formas, krāsas, modeļa vai apdares precēm. Ja preces nomaiņas rezultātā rodas cenu starpība, Pircēja pienākums ir samaksāt Pārdevējam starpību saskaņā ar pārrēķinātajām cenām.
Gadījumā, ja preces tika iegādātas fiziskajos 220.lv veikalos un Pircējam nepatīk iegādāto preču forma, izmērs, krāsa, modelis vai komplektācija, preču apmaiņa vai atdošana atpakaļ notiek saskaņā ar Patērētāju aizsardzības likumu. Pircējam ir tiesības šo Noteikumu 11.3.1.punktā noteiktajā termiņā, apmainīt vai atdot atpakaļ visas preces, kuras nav iekļautas šajā sarakstā:
Lai atgrieztu preces, iesakām vispirms pārbaudīt, vai preces ir pārdevēja 220.lv vai citu pārdevēju preces. To var izdarīt, atverot pasūtījumu savā kontā un sameklējot nepieciešamo informāciju sadaļā "Pārdevējs".
Pārdevēja 220.lv preces iesakām atgriezt, izmantojot pašapkalpošanās pakalpojumu savā 220.lv kontā. To var izdarīt, nospiežot uz pasūtījuma, kuru vēlaties atgriezt un sekojot norādījumiem. Aizpildot atgriešanas veidlapu, pircējs var izvēlēties sev vēlamo atgriešanas veidu (atgriezt preci/-es 220.lv veikalā, atdot ar kurjerdienestu vai atgriežot pa pastu).
Arī jebkura cita pārdevēja preces varat atgriezt, nogādājot tās 220.lv veikalā. Šī ir bezmaksas atgriešanas metode gan kvalitatīvām, gan nekvalitatīvām precēm. Pilnu veikalu sarakstu un darba laikus skatiet šeit.
Preci var arī atgriezt, nosūtot to tieši pārdevējam
Ja vēlaties atgriezt nepareizas kvalitātes preci
Ja preces pārdevējs ir 220.lv, iesakām bojāto preci pēc piegādes atgriezt 220.lv veikalā. Veikalu sarakstu varat atrast šeit.
Ja preces pārdevējs nav 220.lv, iesakām bojāto preci nosūtīt uz šādu adresi:
Saņēmējs: 220.lv
Adrese: Krasta iela 52, Latgales priekšpilsēta, Rīga, LV-1003, Latvija
Nauda Pircējam tiek atmaksāta 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis Pircēja paziņojumu par viņa vēlmi izmantot kādu no Noteikumu 11.1.-11.3.punktā paredzētajām tiesībām, un, ja Pircējs nav atdevis Pārdevējam Preces, šajā punktā paredzētais termiņš tiek skaitīts no dienas, kad Preces tiek atgrieztas Pārdevējam.