icon
Vēlos izmantot garantijas servisu - precei ir defekts vai tā ir bojāta
Kurām precēm un cik ilgi ir spēkā garantija?
arrow
Visām mūsu precēm tiek nodrošināta kvalitātes garantija. Šo garantiju sauc arī par likumīgu vai rūpnīcas garantiju. Tās derīguma termiņš var atšķirties: tāpat kā citi nosacījumi, periods ir norādīts preces aprakstā vai kopā ar pavadzīmi par nopirkto produktu, kas arī atbilst garantijas dokumentam.
Uz kādām precēm garantija neattiecas?
arrow

  • Kvalitātes garantija netiek sniegta, ja produkta īpašības atbilst tā aprakstam, produkts ir piemērots lietošanai atbilstoši mērķim.
  • Kvalitātes nodrošināšana netiek sniegta arī informācijai, datiem vai ierīcēm. Tas nozīmē, ka mēs neesam atbildīgi, ja remonta laikā tiek zaudēta personiskā informācija. Netiek atlīdzinātas arī izmaksas, ja klients vēlas atgūt savus datus.
  • Paņemot preci veikalā, pārbaudiet, vai tai nav bojājumu, vai tā ir pilnīga un pareiza. Pieņemot pasūtījumu no kurjera, pievērsiet uzmanību iepakojumam - ja rodas aizdomas - nekavējoties izsaiņojiet to. Atzīmējiet novērotās neatbilstības preču nodošanas pieņemšanas dokumentā un kurjera vai 220.lv pārstāvja klātbūtnē uzrakstiet iesniegumu. Ja pēc piegādes akta parakstīšanas redzat izstrādājuma defektu vai trūkumu, mēs nevaram uzņemties atbildību par to, ka prece vai iepakojums ir bojāts, nepareizi samontēts. Šajā gadījumā kvalitātes garantija tiks sniegta tikai rūpnīcas defekta gadījumā.


Aicinām Jūs izlasīt vairāk par to pirkšanas un pārdošanas noteikumi.

Preču kategorijas, uz kurām attiecas īpašas saistības
arrow
Dažām preču kategorijām tiek piemērotas atsevišķas garantijas saistības.

  • DVD un CD, datorspēles.DVD un CD, datorspēles ar ražošanas audio vai vizuāliem defektiem var tikt atgrieztas. Šajā gadījumā produkts ar ražošanas defektu tiek aizstāts ar kvalitatīvu produktu vai samaksātā nauda Jums tiek atgriezta. Augstas kvalitātes DVD un CD, datorspēles nevar atgriezt.
  • Kosmētika un parfimērija, higiēnas preces. Ja esat iegādājies kosmētiku, parfimēriju vai higiēnas preci, kurai ir neatbilstoša kvalitāte, Jums ir tiesības atgriezt šādu produktu mums. Šajā gadījumā sliktas kvalitātes produkts tiek apmainīts pret kvalitatīvu produktu bez maksas vai samaksātā nauda Jums tiks atmaksāta. Kvalitatīvu kosmētiku, parfimēriju un higiēnas preces nevar atgriezt.
  • Preces zīdaiņiem un bērniem. Ja Jūs esat iegādājies zīdainim vai bērnam nepiemērotas kvalitātes produktu, Jums ir tiesības atgriezt šādu prec. Šajā gadījumā sliktas kvalitātes produkts tiks aizstāts ar kvalitatīvu produktu bez maksas vai samaksātā nauda Jums tiks atmaksāta. Uz noteiktām bērnu precēm (piemēram, bērnu mēbelēm) attiecas ražotāja garantija, kuras noteikumus un nosacījumus var atrast šādu priekšmetu aprakstos un garantijas dokumentos. Kvalitatīvas preces zīdaiņiem un bērniem var atgriezt tikai tiesību aktos un mūsu pirkšanas un pārdošanas noteikumos noteiktajā termiņā un tikai saskaņā ar šo noteikumu 11.punktā noteiktajām prasībām. Šajā gadījumā preces atgriešanas izmaksas sedzat Jūs pats. Kvalitatīvu bērnu apakšveļu un higiēnas preces nevar atgriezt.
  • Optika un elektronika, mobilie tālruņi, datori un sadzīves tehnika. Uz visām šīm precēm attiecas ražotāja garantija, kuras noteikumus un citus nosacījumus var atrast šādu preču aprakstos un garantijas kartēs. Izstrādājuma ražotāja garantijas saistības ir spēkā tikai tad, ja netiek pārkāpti garantijas dokumentos un izstrādājuma lietošanas instrukcijās, kā arī vietnē norādītie preces darbības nosacījumi. Uz precēm, kuras tiek izgatavotas pēc īpašiem un personīgiem pircēja norādījumiem un izvēles, kuras tiek uzrādītas preču pasūtīšanas laikā, vai ir nepārprotami personalizētas, saskaņā ar Latvijas Republikas Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.3. punktu atteikuma tiesības neattiecas, un kvalitatīvas preces netiek pieņemtas atpakaļ. Informācija par to, vai uz kādu konkrētu produktu attiecas šajā punktā norādītie ierobežojumi, tiek sniegta produkta aprakstā 220.lv.
  • Mēbeles. Visiem šiem izstrādājumiem ir 365 dienu garantija, kuru visus nosacījumus un papildinformāciju var atrast šādu produktu aprakstos, garantijas dokumentos vai noklikšķinot šeit. Izstrādājuma ražotāja garantijas saistības ir spēkā tikai tad, ja netiek pārkāpti produkta montāžas un darbības nosacījumi. Kad esat iegādājies kādu no šīm precēm, tā pirms montāžas ir rūpīgi jāpārbauda. Gadījumā, ja, iegādājoties kādu no šīm precēm, pamanāt, ka tā ir nekvalitatīva, Jums ir tiesības šādas preces atgriezt preces garantijas dokumentos noteiktajā termiņā. Šajā gadījumā sliktas kvalitātes produkts tiek apmainīts pret kvalitatīvu produktu bez maksas vai samaksātā nauda Jums tiks atmaksāta. Ja garantijas laikā pamanāt slēptus izstrādājuma defektus, lūdzam, nofotogrāfēt tos un nekavējoties atsūtiet fotoattēlu uz e-pastu palidziba@220.lv. Pēc tam produkta ražotājs noteiks, vai garantija uz produkta trūkumiem attiecas, t.i. vai preču defekts ir rūpniecisks. Nekavējoties informēsim Jūs par ražotāja lēmumu ar Jūsu norādītajiem saziņas līdzekļiem.
  • Apakšveļa, naktskrekli, pidžamas, zeķubikses, zeķes. Jums ir tiesības atgriezt šādas preces, ja esat iegādājies apakšveļu, naktskreklus, pidžamas, zeķubikses, zeķes un neatbilstošas ​​kvalitātes zeķes. Šajā gadījumā sliktas kvalitātes produkts tiks aizstāts ar kvalitatīvu produktu bez maksas vai samaksātā nauda Jums tiks atmaksāta. Kvalitatīvu apakšveļu, naktskreklus, pidžamas, zeķubikses, zeķes nevar atgriezt.

Kur man vajadzētu meklēt garantijas apkalpošanu?
arrow
Lai ietaupītu laiku, iesakām piegādāt produktu tieši ražotāja norādītajā garantijas servisa centrā. Sazinoties tieši ar remonta uzņēmumu, produktu var salabot pat dažas dienas ātrāk. Informāciju par to, kas nodrošina iegādātā produkta garantijas pakalpojumus, skatiet šeit
Jūs varat arī piegādāt pārdevēja 220.lv preces uz visiem 220.lv fiziskajiem veikaliem. Jūs atradīsiet veikalu adreses un darba laikus šeit.
Jūs varat arī nosūtīt produktu garantijas remontam ar kurjeru. Ja preču pārdevējs ir 220.lv, tad jānorāda adrese: Daugavgrīvas iela 114, LV-1055, Rīga, Latvija.

Ja preču pārdevējs ir cits pārdevējs, lūdzam sūtīt preci uz pavadzīmē norādīto adresi.

Aicinām Jūs pareizi iesaiņot preci, lai tā netiktu sabojāta sūtīšanas laikā. Ja prece tiek sabojāta sūtīšanas laikā, mēs nevarēsim sniegt garantijas pakalpojumus.
Ko darīt, ja man ir aizdomas, ka produkts ir sliktas kvalitātes?
arrow
Ja Jums ir aizdomas, ka esat saņēmis preci ar trūkumiem, Jums ir vairākas izvēles iespējas:

  • Ja ir iespējams novērst trūkumus produkta kvalitātē, varat sazināties ar pārdevēju, lai tiktu novērsti produkta trūkumi. Ņemiet vērā, ka preces pārdevējs var būt ne tikai 220.lv, bet arī citi pārdevēji. Jūs varat pārbaudīt pavadzīmi.
  • Pirktajam produktam var piemērot atlaidi, kas atbilst vērtībai, kas zaudēta defektu dēļ.
  • Produktu var apmainīt pret identisku labas kvalitātes produktu, ja vien izstrādājuma trūkumi ir nenozīmīgi vai tie radušies Jūsu vainas dēļ.
  • Jūs varat atgriezt preci, un, ja Pārdevējs konstatē, ka atdotajai precei ir būtiski trūkumi, atgūt naudu. Naudas atmaksas periods ir 14 kalendārās dienas pēc tam, kad Pārdevējs ir apstiprinājis preces trūkumus.

Visos gadījumos, lai identificētu iespējamos kvalitātes defektus, preces tiek nosūtītas pārbaudei ražotājam un/vai pilnvarotajam servisam. Pārbaude var ilgt 3 nedēļas.

Aicinām Jūs izlasīt vairāk par to pirkšanas un pārdošanas noteikumi.

Cik ilgs ir remonts?
arrow
Defektu, kas radušies ražotāja vainas dēļ, labošana parasti ilgst 2 līdz 3 nedēļas no dienas, kad produkts piegādāts garantijas servisam. Ja izrādās, ka remontam detaļa ir jāpiegādā no ārzemēm, gaidīšanas periods tiek pagarināts līdz 45 dienām.
Vai ir iespējams apdrošināt pirkumu/pagarināt garantiju?
arrow
Gan iepērkoties internetā, gan veikalos, Jums ir iespēja iegādāties preču negadījumu apdrošināšanu vai pagarināt garantijas periodu līdz 5 gadiem.
Jūs varat izlasīt “Warranty Expert” garantijas pagarinājumu un pirkuma apdrošināšanas noteikumus šeit.
icon
Es gribu atgriezt kvalitatīvu preci, kas nebija piemērota
Cik ilgs laiks var būt nepieciešams produkta atgriešanai bez defektiem?
arrow

Daudzām mūsu precēm ir naudas atgriešanas garantija. Ja Jūs nolemjat atgriezt nopirkto preci bez jebkāda iemesla, to var izdarīt 14 dienu laikā.

Jums ir arī iespēja saņemt papildu naudas atgriešanas garantiju, kas ir derīga līdz 30 dienām. Šajā gadījumā uz produktu attiecas vairāki papildu nosacījumi. Izstrādājuma iesaiņojumam jābūt neskartam, tam jāpievieno visas autentiskās etiķetes un aizsargiepakojumi, un produktam jāizskatās tieši tā, kā tas bija iegādājoties. Ja sabojājat iepakojumu, Jūs nevarēsiet atgriezt kvalitatīvas preces un atgūt naudu pēc vairāk nekā 14 dienām.

Ja iegādājāties mēbeles, šīm precēm tiek nodrošiunāta papildu 365 dienu garantija naudas atgriešanai. Izstrādājums ir jāatdod oriģinālajā, sakoptā un nesabojātā iesaiņojumā, un saliktās mēbeles vai mēbeles, ko Jūs jau mēģinājāt salikt kopā, nevar atgriezt. Ir svarīgi pieminēt, ka izstrādājumam nav jābūt zaudējušam savu komerciālo izskatu, un produkts ir jāatdod tādā pašā konfigurācijā, kā Jūs to saņēmāt. Mēbeles, kas iegādātas pa daļām, netiek pieņemtas.

Aicinām Jūs izlasīt vairāk par to pirkšanas un pārdošanas noteikumi.

Kādas preces nevar atgriezt?
arrow
Bojātas preces, kas zaudējušas savu komerciālo izskatu, nevar atgriezt. Jums prece ir jāatdod ar tādu pašu aprīkojumu, kādu saņēmāt.
Saskaņā ar Latvijas Republikas apstiprinātajiem likumiem noteiktas preces nevar atgriezt:

  • tabaka un tabakas izstrādājumi;
  • parfimērijas, kosmētikas vai higiēnas preces;
  • foto un kinematogrāfijas preces;
  • iespiestas grāmatas, reprodukcijas un citi tipogrāfijas izstrādājumi;
  • audumi;
  • paklāji, izņemot paklājus un grīdsegas;
  • adīta vai tamborēta vīriešu, zēnu, sieviešu vai meiteņu apakšveļa;
  • bērnu drēbes;
  • zeķubikses, zeķes un tamlīdzīgi izstrādājumi;
  • vīriešu, zēnu, sieviešu vai meiteņu biksītes un citi apakšveļas izstrādājumi, naktskrekli, pidžamas un tamlīdzīgi izstrādājumi;
  • krūšturi, vestes, korsetes un tamlīdzīgi izstrādājumi;
  • pērles, dārgakmeņi, dārgmetāli un to izstrādājumi, izņemot juvelierizstrādājumus;
  • mašīnas un mehāniskās ierīces;
  • elektriskās mašīnas un aparāti, skaņas ierakstīšanas un reproducēšanas ierīces, kā arī televīzijas attēla un skaņas ierakstīšanas un reproducēšanas ierīces;
  • sauszemes transporta līdzekļi;
  • kuģi, laivas un peldošās konstrukcijas;
  • optiski, foto, kinematogrāfiski, mērīšanas, pārbaudes, medicīniski vai ķirurģiski instrumenti un aparāti;
  • pulksteņi;
  • mūzikas instrumenti;
  • ieroči un munīcija;
  • mēbeles, gultas piederumi, lampas;
  • rotaļlietas, spēles, izņemot sporta un makšķerēšanas piederumus;
  • mākslas darbi, kolekcionējami priekšmeti un senlietas;
  • augu, dzīvnieku un atbilstošas ​​kvalitātes pārtikas produkti;
  • tādu preču svēršana un mērīšana, kuras pēc patērētāja pieprasījuma ir īpaši sagatavotas, sagrieztas šķēlēs un tamlīdzīgi.

Aicinām jūs izlasīt vairāk par to pirkšanas un pārdošanas noteikumi.

Kur preces var atgriezt?
arrow

Jūs varat arī piegādāt pārdevēja 220.lv preces uz visiem 220.lv fiziskajiem veikaliem. Jūs atradīsiet veikalu adreses un darba laikus šeit.
Nosūtiet preces arī ar kurjeru. Ja preču pārdevējs ir 220.lv, tad jānorāda adrese: Daugavgrīvas iela 114, LV-1055, Rīga, Latvija.
Ja preču pārdevējs ir cits pārdevējs, lūdzu, sūtiet uz pavadzīmē norādīto adresi.

Aicinām Jūs pareizi iesaiņot preci, lai tas netiktu sabojāts sūtīšanas laikā. Ja prece tiek sabojāta sūtīšanas laikā, mēs nevarēsim sniegt garantijas pakalpojumus.

Pigu grupa:
Internetinė parduotuvė E pood Kaledos.lt

© 2003-2020 SIA „Pigu Latvia“ | 220.lv ™
Bez SIA „Pigu Latvia“ atļaujas aizliegts kopēt un izplatīt mājas lapā iekļauto informāciju.