Autors: | Andrzej Wodecki |
Lapaspušu skaits: | 340 |
Izdošanas gads: | 2018 |
Preces ID: | 26449271 |
This book analyses various models of value creation in projects and businesses by applying different forms of Artificial Intelligence in their products and services. First presenting the main concepts and ideas behind AI, Wodecki assesses different models of technology-based value creation based upon the analysis of over 400 case studies. This framework shows how AI may influence both value creation and competitive advantage (efficiency, creativity and flexibility) within a modern organization. Finally, a conceptual model is formulated to evaluate AI-supported in-company projects and new ventures and identify the key managerial and technical competencies required.
Preces ID: | 26449271 |
Kategorija: | Ekonomikas grāmatas |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg |
Izdevniecība: | Springer International Publishing AG |
Izdošanas valoda: | Angļu valoda |
Tips: | Nav norādīts |
Autors: | Andrzej Wodecki |
Lapaspušu skaits: | 340 |
Izdošanas gads: | 2018 |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.