1

Building Quality Shaders for Unity (R): Using Shader Graphs and HLSL Shaders 1st ed.

Specifikācijas:
Autors: Daniel Ilett
Lapaspušu skaits: 734
Izdošanas gads: 2022
Preces ID: 19373502
0 € piegāde virs 20 €
  • Pilna cena
  • Sadali daļās 904 x 9 mēn.
6902
6902
904 / mēn.
vai
3 2302
Bez pārmaksas
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
10799
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

4. jūnijā

000

SmartPosti terminālī

4. jūnijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

4. jūnijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Unisend pakomātā

4. jūnijā

000

Piegādāsim uz mājām

4. jūnijā

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

SmartPosti terminālī

4. jūnijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

4. jūnijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Unisend pakomātā

4. jūnijā

000

Piegādāsim uz mājām

4. jūnijā

699

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
KATARATA
10799
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 98% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Arī citi interesējās

Preces apraksts: Building Quality Shaders for Unity (R): Using Shader Graphs and HLSL Shaders 1st ed.

Understand what shaders are and what they’re used for: Shaders are often seen as mystical and difficult to develop, even by skilled programmers, artists, and developers from other game design disciplines. This book dispels that idea by building up your shader knowledge in stages, starting with fundamental shader mathematics and how shader development mindset differs from other types of art and programming, and slowly delves into topics such as vertex and fragment shaders, lighting, depth-based effects, texture mapping, and Shader Graph.This book presents each of these topics with a comprehensive breakdown, the required theory, and some practical applications for the techniques learned during each chapter. The HLSL (High Level Shading Language) code and Shader Graphs will be provided for each relevant section, as well as plenty of screenshots.By the end of this book, you will have a good understanding of the shader development pipeline and you will be fully equipped to start making your own aesthetic and performant shader effects for your own games!You Will Learn To• Use shaders across Unity’s rendering pipelines• Write shaders and modify their behavior with C# scripting• Use Shader Graph for codeless development• Understand the important math behind shaders, particularly space transformations• Profile the performance of shaders to identify optimization targetsWho Is This Book ForThis book is intended for beginners to shader development, or readers who may want to make the jump from shader code to Shader Graph. It will also include a section on shader examples for those who already know the fundamentals of shaders and are looking for specific use cases.
Beginning to Intermediate

Kopīgā informācija par: Building Quality Shaders for Unity (R): Using Shader Graphs and HLSL Shaders 1st ed.

Preces ID: 19373502
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,18 x 0,25 m, 1,41 kg
Izdevniecība: APress
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Nav informācijas
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments:
Autors: Daniel Ilett
Lapaspušu skaits: 734
Izdošanas gads: 2022

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Partneru piedāvājumi
Reklāma

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Building Quality Shaders for Unity (R): Using Shader Graphs and HLSL Shaders 1st ed.
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Rekomendējam kopā ar: Building Quality Shaders for Unity (R): Using Shader Graphs and HLSL Shaders 1st ed.

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
(2222 pircēja vērtējums)
0 €

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

26. maijā

000
Iespējamie piegādes veidi
10799

Labākais no Krisostomus Latvija