1

Customer Experience Excellence: The Six Pillars of Growth

Specifikācijas:
Autors: Tim Knight, David Conway
Lapaspušu skaits: 272
Izdošanas gads: 2021
Preces ID: 19377557
0 € piegāde virs 20 €
3718
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
3905
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

3. jūnijā

000

SmartPosti terminālī

3. jūnijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

3. jūnijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Unisend pakomātā

3. jūnijā

000

Piegādāsim uz mājām

3. jūnijā

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

SmartPosti terminālī

3. jūnijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

3. jūnijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Unisend pakomātā

3. jūnijā

000

Piegādāsim uz mājām

3. jūnijā

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
KATARATA
3905 4399
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 98% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Arī citi interesējās

Preces apraksts: Customer Experience Excellence: The Six Pillars of Growth

Discover how the world's best brands create outstanding customer experience, engaged teams and market-beating growth with this practical guide, providing a model that will help any organization deliver effective and seamless customer engagement. Customer experience (CX) has been a phrase in business lexicon for over 30 years. Seen by many as the last battleground, where winners will gain competitive advantage and increased market share, there is not a company in the world that is not in some way focused on the quality of the experience they deliver.However, for many businesses, CX is neither a strategic discipline, consistently applied, nor is it a well-trodden path. It's not easy to deliver exceptional customer experience, again and again, and it becomes difficult to have a CX strategy that provides tangible and measurable results. Customer Experience Excellence provides a route map to CX success. Drawing on a vast body of research collated and curated by the global consulting group KPMG, this book shows how the world's most elite organizations have made excellence a habit, by creating authentic, human connections at scale. Whether dealing with external consumers or internal colleagues, learn how to become an enlightened and agile business and 'think customer' at every single touch point.
Apply the lessons from the world's most elite organizations and make customer excellence a habit by creating frictionless and authentic human connections.

Kopīgā informācija par: Customer Experience Excellence: The Six Pillars of Growth

Preces ID: 19377557
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,02 x 0,15 x 0,23 m, 0,42 kg
Izdevniecība: Kogan Page Ltd
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Nav informācijas
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments:
Autors: Tim Knight, David Conway
Lapaspušu skaits: 272
Izdošanas gads: 2021

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Partneru piedāvājumi
Reklāma

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Customer Experience Excellence: The Six Pillars of Growth
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Rekomendējam kopā ar: Customer Experience Excellence: The Six Pillars of Growth

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
(2231 pircēju vērtējumi)
-11%
0 €

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

3. jūnijā

000
Iespējamie piegādes veidi
3905 4399

Labākais no Krisostomus Latvija