1

Insanely Simple: The Obsession That Drives Apple's Success

Specifikācijas:
Autors: Ken Segall
Lapaspušu skaits: 256
Izdošanas gads: 2013
Preces ID: 16276170
Tikai lietotnē! Saņem līdz 4x vairāk 220.lv naudā!* 0€ piegāde virs 20€ ārpus Rīgas
1525
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
1920
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

8. jūlijā

000

Saņemiet Omniva pakomātā

8. jūlijā

225

SmartPosti terminālī

8. jūlijā

229

Unisend pakomātā

8. jūlijā

229

Piegādāsim uz mājām

8. jūlijā

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Saņemiet Omniva pakomātā

8. jūlijā

225

SmartPosti terminālī

8. jūlijā

229

Unisend pakomātā

8. jūlijā

229

Piegādāsim uz mājām

8. jūlijā

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
EasyShop
1920
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 98% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Arī citi interesējās

Preces apraksts: Insanely Simple: The Obsession That Drives Apple's Success

Ken Segall put the 'i' in iPad. Now he explains why simplicity is the secret of Apple's success in Insanely Simple. To Steve Jobs, Simplicity wasn't just a design principle. It was a religion and a weapon. The obsession with Simplicity is what separates Apple from other technology companies. It's what helped Apple recover from near death in 1997 to become the most valuable company on Earth in 2011, and guides the way Apple is organized, how it designs products, and how it connects with customers. It's by crushing the forces of Complexity that the company remains on its stellar trajectory. As creative director, Ken Segall played a key role in Apple's resurrection, helping to create such critical campaigns as 'Think Different' and naming the iMac. Insanely Simple is his insider's view of Jobs' world. It reveals the ten elements of Simplicity that have driven Apple's success - which you can use to propel your own organisation. Reading Insanely Simple, you'll be a fly on the wall inside a conference room with Steve Jobs, and on the receiving end of his midnight phone calls. You'll understand how his obsession with Simplicity helped Apple perform better and faster. 'A blueprint for running a company the Steve Jobs way ... should be required reading for anyone interested in management and marketing' The Times 'Punchy ... Segall gets inside Apple's branding and marketing to explain its directness and power' Financial Times Ken Segall worked closely with Steve Jobs as ad agency creative director for NeXT and Apple. He was a member of the team that created Apple's legendary 'Think Different' campaign, and he's responsible for that little "i" that's a part of Apple's most popular products. Segall has also served as creative director for IBM, Intel, Dell, and BMW. 

Kopīgā informācija par: Insanely Simple: The Obsession That Drives Apple's Success

Preces ID: 16276170
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Izdevniecība: Penguin Books Ltd
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Nav informācijas
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments:
Autors: Ken Segall
Lapaspušu skaits: 256
Izdošanas gads: 2013

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Partneru piedāvājumi
Reklāma

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Insanely Simple: The Obsession That Drives Apple's Success
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Rekomendējam kopā ar: Insanely Simple: The Obsession That Drives Apple's Success

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: EasyShop 4.5
(1165 pircēja vērtējums)
0 €

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

30. jūnijā

000
Iespējamie piegādes veidi
1920

Labākais no Krisostomus Latvija