1
Sveiki, kā varam palīdzēt?

Social Business Imperative, The: Adapting Your Business Model to the Always-Connected Customer

Specifikācijas:
Autors: Clara Shih
Lapaspušu skaits: 256
Izdošanas gads: 2016
Preces ID: 18275442
Tikai lietotnē! Saņem līdz 4x vairāk 220.lv naudā!* 0€ piegāde virs 20€ ārpus Rīgas
2776
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

24. jūlijā

000

SmartPosti terminālī

24. jūlijā

000

Saņemiet Omniva pakomātā

24. jūlijā

000

Unisend pakomātā

24. jūlijā

000

Piegādāsim uz mājām

24. jūlijā

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

SmartPosti terminālī

24. jūlijā

000

Saņemiet Omniva pakomātā

24. jūlijā

000

Unisend pakomātā

24. jūlijā

000

Piegādāsim uz mājām

24. jūlijā

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 98% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Social Business Imperative, The: Adapting Your Business Model to the Always-Connected Customer

In The Social Business Imperative, world-renowned thought leader Clara Shih identifies powerful new business opportunities that social media is creating across the entire customer lifecycle. Next, she offers a complete action plan your organization can use to set priorities, execute on them, adapt, and thrive in today's social and digital era. Going far beyond her global best-seller The Facebook Era, Shih offers unprecedented insight into how people and machines have intersected to create a new consumer-focused world. Next, she provides a complete toolkit of proven systems, strategies, and technologies for leveraging social technologies in marketing, branding, sales, customer service, and beyond. In contrast with most competitive books, Shih presents both specific techniques and high-level organizational strategies, helps leaders clarify the true enterprise impacts of social media, and offers actionable insights for transforming vision into reality. Drawing on her immense experience helping Fortune® 500 companies drive measurable business improvements via social media, Shih presents powerful new case studies from multiple industries, together with the experiences of both pioneering executives and in-the-trenches practitioners. Coverage includes:Understanding the rise of the social customer, the social employee, and the omni-channel mandateRecognizing powerful new opportunities and challenges associated with the Internet of EverythingMobilizing social sales across your organizationMaximizing the value of social marketing on its own and in connection with other channelsLeveraging new technologies for delivering social commerceEngaging customers, improving customer experience, listening better, and rebuilding loyaltyLeading social business at the board or C-suite levelEmbedding social business throughout existing processes wherever it makes business senseAddressing unique challenges of finance, healthcare, and governmentImplementing crucially important legal, governance, privacy, security, and training measures

Kopīgā informācija par: Social Business Imperative, The: Adapting Your Business Model to the Always-Connected Customer

Preces ID: 18275442
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Izdevniecība: Pearson Education (US)
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Ekonomika
Grāmatas fragments:
Autors: Clara Shih
Lapaspušu skaits: 256
Izdošanas gads: 2016

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Partneru piedāvājumi
Reklāma

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Social Business Imperative, The: Adapting Your Business Model to the Always-Connected Customer
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes