1

Social Selling: Techniques to Influence Buyers and Changemakers 2nd Revised edition

Specifikācijas:
Autors: Timothy Hughes
Lapaspušu skaits: 328
Izdošanas gads: 2022
Preces ID: 18398192
0 € piegāde virs 20 €
3890
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Citu pārdevēju piedāvājumi (4):
4719
-
6399
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

23. maijā

000

SmartPosti terminālī

23. maijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

23. maijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Piegādāsim uz mājām

23. maijā

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

SmartPosti terminālī

23. maijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

23. maijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Piegādāsim uz mājām

23. maijā

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
EasyShop
4719
Minced
5874
Pro Baltic
6386 8319
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 98% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Arī citi interesējās

Preces apraksts: Social Selling: Techniques to Influence Buyers and Changemakers 2nd Revised edition

Learn how to adopt a clear strategy for social selling and discover how to engage and develop relationships through social media, so you can start selling stronger and smarter.
Understand how to reach and engage with the modern buyer using this bestseller. Social Selling outlines how to implement a social selling strategy and drive revenue, competitive advantage and market share through social networks.Social Selling is a practical, step-by-step blueprint on how to create digital communities and build and turn relationships into sales online. Featuring checklists, tips and examples providing practical guidance, it covers important subjects such as how to network purposely and build social media trust in a mistrustful time and how to develop real influence and authority in your subject area.Now newly revised, the second edition of Social Selling captures the latest changes and developments in the industry. It will be accompanied by a new introductory chapter, two new chapters on defining digital businesses and the future of sales and marketing, alongside new case studies by leading industry experts. Written by a thought-leader and renowned practitioner in social selling, Timothy Hughes, this book is essential reading for sales professionals, digital sales directors and social media executives who want to embrace the power of social selling in their organization.

Kopīgā informācija par: Social Selling: Techniques to Influence Buyers and Changemakers 2nd Revised edition

Preces ID: 18398192
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,02 x 0,16 x 0,24 m, 0,5 kg
Izdevniecība: Kogan Page Ltd
Izdošanas valoda: Angļu valoda
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Grāmatas par biznesu
Grāmatas fragments:
Autors: Timothy Hughes
Lapaspušu skaits: 328
Izdošanas gads: 2022

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Partneru piedāvājumi
Reklāma

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Social Selling: Techniques to Influence Buyers and Changemakers 2nd Revised edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Rekomendējam kopā ar: Social Selling: Techniques to Influence Buyers and Changemakers 2nd Revised edition

Citu pārdevēju piedāvājumi (4)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: EasyShop 4.5
(1000 pircēja vērtējums)
0 €

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

12. maijā

000
Iespējamie piegādes veidi
4719
Pārdevējs: Minced 4.5
(1037 pircēja vērtējums)
0 €

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

4. jūnijā

000
Iespējamie piegādes veidi
5874
Pārdevējs: Pro Baltic 4.4
(965 pircēja vērtējums)
-23%
0 €

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

14. maijā

000
Iespējamie piegādes veidi
6386 8319
Pārdevējs: KATARATA 4.6
(2205 pircēja vērtējums)
0 €

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

14. maijā

000
Iespējamie piegādes veidi
6399

Labākais no Krisostomus Latvija