1

Strategic Storytelling: Why Some Stories Drive Your Success at Work But Others Dont

Specifikācijas:
Autors: Anjali Sharma
Lapaspušu skaits: 256
Izdošanas gads: 2024
Preces ID: 35152137
Tikai lietotnē! Saņem līdz 4x vairāk 220.lv naudā!* 0 € piegāde virs 20 €
2133
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

13. jūnijā

000

SmartPosti terminālī

13. jūnijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

13. jūnijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Unisend pakomātā

13. jūnijā

000

Piegādāsim uz mājām

13. jūnijā

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

SmartPosti terminālī

13. jūnijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Saņemiet Omniva pakomātā

13. jūnijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
000

Unisend pakomātā

13. jūnijā

000

Piegādāsim uz mājām

13. jūnijā

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 98% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Arī citi interesējās

Preces apraksts: Strategic Storytelling: Why Some Stories Drive Your Success at Work But Others Dont

In today's connection economy, the most successful leaders inspire their people with purpose and meaning. Powerful corporate storytelling can mobilise people around an organisational objective in a way that a focus on market share never will. Be it a digital transformation or a diversity and inclusion initiative, corporate change needs the support of the people in that organisation in order to stick. Yet, while all stories can move people to take action, storytelling isn't a one size fits all. The most effective influencers learn to flex their narrative based on the audience's time or their level of expertise. A story that works on the stage doesn't work in the boardroom A story that works in the boardroom doesn't work in a team meeting A story that works in a team meeting doesn't work in a one-to-one conversation A story that works in one-to-one conversation doesn't work in sales... Anjali Sharma introduces leaders and ambitious influencers to the Who, Why and How of strategic storytelling in business, enabling them bring about change and drive corporate success by telling exactly the right story in the right way.

Kopīgā informācija par: Strategic Storytelling: Why Some Stories Drive Your Success at Work But Others Dont

Preces ID: 35152137
Kategorija: Ekonomikas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Izdevniecība: John Murray Press
Autors: Anjali Sharma
Lapaspušu skaits: 256
Izdošanas gads: 2024

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Partneru piedāvājumi
Reklāma

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Strategic Storytelling: Why Some Stories Drive Your Success at Work But Others Dont
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Rekomendējam kopā ar: Strategic Storytelling: Why Some Stories Drive Your Success at Work But Others Dont


Labākais no Krisostomus Latvija