Autors: | Paul Lennon |
Izdošanas gads: | 2012 |
Lapaspušu skaits: | 412 |
Preces ID: | 16577586 |
The volume consists of twelve classroom studies concerned with the implementation of learner autonomy in English classes. The individual studies range from primary school level to university level. They include studies on multi-media dictionary work, reading logs, peer correction, communication strategies, vocabulary learning strategies, oral proficiency, as well as work with literary texts and authentic news texts. Two studies focus specifically on the teaching of other subjects in English (Content and Language Integrated Learning). The authors describe their own empirical studies, record their classroom observations and make practical suggestions for teachers to take up in their own classrooms. All the studies are firmly grounded in second language acquisition theory and established didactic principles. They are prefaced by an introduction and a background chapter on the theory and practice of learner autonomy in language teaching.
Preces ID: | 16577586 |
Kategorija: | Svešvalodu mācību materiāli |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,02 x 0,15 x 0,21 m, 0,53 kg |
Tips: | Nav norādīts |
Izdevniecība: | Peter Lang AG |
Izdošanas valoda: | Angļu |
Grāmatas vāku tips: | Nav norādīts |
Formāts: | Tradicionālā grāmata |
Grāmatas fragments: | Nē |
Autors: | Paul Lennon |
Izdošanas gads: | 2012 |
Lapaspušu skaits: | 412 |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.