1

Psycholinguistic Approaches to Instructed Second Language Acquisition: Linking Theory, Findings and Practice

Specifikācijas:
Autors: Daniel R. Walter
Izdošanas gads: 2023
Lapaspušu skaits: 224
Preces ID: 22483657
Tikai lietotnē! Saņem līdz 4x vairāk 220.lv naudā!* 0€ piegāde virs 20€ ārpus Rīgas
  • Pilna cena
  • Sadali daļās 707 x 9 mēn.
5403
5403
707 / mēn.
vai
3 1801
Bez pārmaksas
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

15. jūlijā

000

SmartPosti terminālī

15. jūlijā

000

Saņemiet Omniva pakomātā

15. jūlijā

000

Unisend pakomātā

15. jūlijā

000

Piegādāsim uz mājām

15. jūlijā

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

SmartPosti terminālī

15. jūlijā

000

Saņemiet Omniva pakomātā

15. jūlijā

000

Unisend pakomātā

15. jūlijā

000

Piegādāsim uz mājām

15. jūlijā

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 98% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Arī citi interesējās

Preces apraksts: Psycholinguistic Approaches to Instructed Second Language Acquisition: Linking Theory, Findings and Practice

This book applies a psycholinguistic perspective to instructed second language acquisition, seeking to bridge the gap between second language acquisition research and language teaching practices. It challenges the traditional divide between conscious and unconscious processes, or explicit and implicit learning, and re-envisions this as a continuum of the varying levels of consciousness which can be applied by learners to different language behaviors in the second language classroom. It applies this model to learner development and the classroom context, discussing pedagogical applications for instructors at all levels. This book will be of interest to researchers and graduate students in second language acquisition, psycholinguistics and language pedagogy. The accessible discussion of research findings, pedagogical approaches and classroom tasks and activities make this book particularly relevant for language teachers, providing the tools needed to apply second language acquisition research in their classroom.

Kopīgā informācija par: Psycholinguistic Approaches to Instructed Second Language Acquisition: Linking Theory, Findings and Practice

Preces ID: 22483657
Kategorija: Svešvalodu mācību materiāli
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Tips: Svešvalodu mācību materiāli
Izdevniecība: Multilingual Matters
Izdošanas valoda: Angļu
Autors: Daniel R. Walter
Izdošanas gads: 2023
Lapaspušu skaits: 224

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Partneru piedāvājumi
Reklāma

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Psycholinguistic Approaches to Instructed Second Language Acquisition: Linking Theory, Findings and Practice
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Rekomendējam kopā ar: Psycholinguistic Approaches to Instructed Second Language Acquisition: Linking Theory, Findings and Practice


Labākais no Krisostomus Latvija