Autors: | Thomas Rainer, Claudia West |
Lapaspušu skaits: | 316 |
Izdošanas gads: | 2015 |
Preces ID: | 18386147 |
Two leaders in ecological landscape design offer tips, instructions and practical advice for creating beautiful and diverse gardens and landscapes that function in the same way as naturally occurring plant communities.
This groundbreaking guide presents a powerful alternative to traditional horticulture—designed plantings that function like naturally occurring plant communities. Thomas Rainer and Claudia West, two leading voices in ecological landscape design, reveal how plants fit together in nature and how to use this knowledge to create landscapes that are resilient, beautiful, and diverse. As practical as it is inspiring,Planting in a Post-Wild World is an optimistic manifesto pointing the way to the future of planting design.
Two leaders in ecological-landscape design offer tips, instructions and practical advice for creating beautiful and diverse gardens and landscapes that function in the same way as naturally occurring plant communities. Illustrations.
Preces ID: | 18386147 |
Kategorija: | Grāmatas par dārzkopību |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,03 x 0,22 x 0,25 m, 1,13 kg |
Izdevniecība: | Timber Press |
Izdošanas valoda: | Angļu |
Grāmatas vāku tips: | Nav norādīts |
Formāts: | Tradicionālā grāmata |
Tips: | Dārzkopības grāmatas |
Grāmatas fragments: | Nē |
Autors: | Thomas Rainer, Claudia West |
Lapaspušu skaits: | 316 |
Izdošanas gads: | 2015 |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.