1

All-American Ads of the 70s Multilingual edition

Specifikācijas:
Autors: Steven Heller, Jim Heimann
Lapaspušu skaits: 640
Izdošanas gads: 2022
Preces ID: 17293482
Tikai lietotnē! Saņem līdz 4x vairāk 220.lv naudā!* 0€ piegāde virs 20€ ārpus Rīgas
  • Pilna cena
  • Sadali daļās 719 x 9 mēn.
5494
5494
719 / mēn.
vai
3 1832
Bez pārmaksas
Pārdevējs: EasyShop 4.5
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
5367
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

10. jūlijā

000

SmartPosti terminālī

10. jūlijā

000

Saņemiet Omniva pakomātā

10. jūlijā

000

Unisend pakomātā

10. jūlijā

000

Piegādāsim uz mājām

10. jūlijā

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

SmartPosti terminālī

10. jūlijā

000

Saņemiet Omniva pakomātā

10. jūlijā

000

Unisend pakomātā

10. jūlijā

000

Piegādāsim uz mājām

10. jūlijā

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
KATARATA
5367 6099
Pārdevējs: EasyShop 4.5
  • 87% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Arī citi interesējās

Preces apraksts: All-American Ads of the 70s Multilingual edition

Both eclipsed and influenced by television, American print ads of the 1970s departed from the bold, graphic forms and subtle messages that were typical of their sixties counterparts. More literal, more in-your-face, 70s ads sought to capture the attention of a public accustomed to blaring, to-the-point TV commercials. All was not lost, though; as ads are a sign of the times, racial and ecological awareness crept into everything from cigarette to car advertisements, reminding Americans that everyday products were hip to the modern age. In an attempt to discover how best to communicate with a mass audience, marketing specialists studied focus groups with furious determination, thus producing such dumbed-down gems as "sisters are different from brothers," the slogan used for an African-American hair product. By the end of the decade, however, print ads had begun to recoup, gaining in originality and creativity as they focused on target audiences through carefully chosen placement in smaller publications. A fascinating study of mass culture dissemination in a post-hippie, television-obsessed nation, this weighty volume delivers an exhaustive and nostalgic overview of 70s advertising.

Kopīgā informācija par: All-American Ads of the 70s Multilingual edition

Preces ID: 17293482
Kategorija: Mākslas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,4 x 0,1 x 0,3 m, 0,65 kg
Tips: Nav norādīts
Izdevniecība: Taschen GmbH
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Cietie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Grāmatas fragments:
Autors: Steven Heller, Jim Heimann
Lapaspušu skaits: 640
Izdošanas gads: 2022

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Partneru piedāvājumi
Reklāma

Vērtējumi un atsauksmes (0)

All-American Ads of the 70s Multilingual edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Rekomendējam kopā ar: All-American Ads of the 70s Multilingual edition

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
(2301 pircēju vērtējumi)
-12%
0 €

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

14. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
5367 6099

Labākais no EasyShop