Autors: | Luca Iandoli, Giuseppe Zollo |
Lapaspušu skaits: | 200 |
Izdošanas gads: | 2022 |
Preces ID: | 17811682 |
Visual information is everywhere. We are constantly immersed in a flow of visual data that reshapes our social and inner world. Companies and individuals are competing to conquer the public's scarce attention by inventing distinctive visual formats to stand out from the crowd. How can designers, inventors, and product managers create designs that are quick to process as well as meaningful, unique and memorable in an age characterized by constant information overload? The answer is to think aesthetically. Research insights at the intersection between cognitive science and art studies demonstrate that our minds can effectively process visual complexity by using aesthetic pleasure and judgement as a guide. Analysing the work of great artists and designers from the perspective of how our mind appreciates beauty, Elegant Design identifies actionable aesthetic strategies that will help you to design products and user experiences that are useful, beautiful and meaningful.
Preces ID: | 17811682 |
Kategorija: | Mākslas grāmatas |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg |
Tips: | Dizains |
Izdevniecība: | Bloomsbury Publishing Plc |
Izdošanas valoda: | Angļu |
Grāmatas vāku tips: | Nav norādīts |
Formāts: | Tradicionālā grāmata |
Grāmatas fragments: | Nē |
Autors: | Luca Iandoli, Giuseppe Zollo |
Lapaspušu skaits: | 200 |
Izdošanas gads: | 2022 |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.