Tilpums: | 100 ml |
Koncentrācija: | EDP |
Preces ID: | 4495242 |
Lietošana: Ieteicams ikdienas lietošanai.
Amouage
Amouage - tas ir luksusa nišas parfimērijas nams, kas izveidots pēc Omānas sultāna lūguma Omānā 1938. gadā, lai saglabātu valsts ilgās smaržu ražošanas tradīcijas. Parfimērijas namā Amouage smaržas tiek jauktas ļoti rūpīgi, izvēloties tikai augstākās kvalitātes produktus no visas pasaules - arī retākos. Tas ir satriecošs austrumu kultūras skaistums, kas atklāts vienā pudelē. Katrs aromāts stāsta jaunu leģendu...
Ļoti grezns aromāts vīriešiem. Garšvielu, ziedu un koksnes toņu kombinācija rada uzmundrinošu auru un neparasti pievilcīgu enerģijas pieplūdumu. Iegremdējieties pasakaino smaržu nošu skaņās un sajūtiet greznības elpu.
- Sākuma notis: elemi koks, pipari, kardamons, apelsīni, greipfrūti;
- Vidējās notis: īrisa sakne, safrāns, jasmīns, neļķe;
Pamata notis: Gvajaks, ciedrs, āda, pačūlija, vetivers, muskuss.
Amouage ir luksus, nišas parfimērijas nams, ko 1983. g. dibināja Omānas sultāns Qabooss Bins Saids uzticot princim Sayyid Hamad Bin Hamoud al Bu Saidui atrast uzņēmumu, kas saglabātu Omānas smaržu ražošanas tradīcijas. Viņš arī vēlējās iegūt autentisku, ekskluzīvu un nenovērtējamu dāvanu, ko pasniegt pasaules līderiem, kad viņi apmeklē valsti.
Šodien šis uzņēmums reprezentē sevi kā karalisku zīmolu, kas ir skaidri atspoguļots tās logotipā, kas atgādina Omānas karaļa zīmogu. Tāpēc dažas smaržu pudeles tiek uzskatītas par Omānas dunci, kas ir Omānas nacionālais simbols.
Amouage parfimērijas nams ir īpaši rūpīgi saplūdis ar smaržu, izvēloties tikai visaugstākās kvalitātes produktus no visas pasaules, ieskaitot tos, kas sastopami ļoti reti. Viņi izmanto arābu smaržas un dārgas vietējās esences, tostarp smaržas kā muskuss, vīraks un sandalkoks. Šo arābu smaržu sajaukšana nodrošina bagātību, dziļumu un eleganci, kas atspoguļo arābu mantojumu un kultūru. „Amouage Gold“ sievietēm un „Amouage Gold“ vīriešiem ir divas slavenākās smaržas Amouage parfimērijas namā.
Amouage smaržas ātri kļuva par starptautisku parfimērijas zīmolu. Izcilās smaržas dēļ tās ir kļuvušas pazīstamas arī kā vienas no dārgākajām smaržām pasaulē. Tas ir savdabīgs austrumu kultūras skaistums, kas atklāts vienā pudelē, un katrs aromāts mums stāsta citu leģendu...
Preces ID: | 4495242 |
Kategorija: | Vīriešu smaržas |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,12 x 0,12 x 0,13 m, 0,2 kg |
Aromāta notis: | Austrumu |
Kam paredzēts: | Vīriešiem |
Tilpums: | 100 ml |
Koncentrācija: | EDP |
Preču zīme: | Amouage |
Visas šī zīmola preces: | Visas Amouage preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
100%
klientu iesaka šo preci
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preciPārdevējs: 220.lv
Lieliskas smaržas, lieliska smarža. Ilgmūžība, vairāk nekā 15 stundas, sārtums ir manāms visas dienas garumā uz manas ādas. Es to uztvēru akli, jo... Latvijā nav testera. Es tikai vienu brīdi uztraucos, vai nebūšu tik klusa kā Dia, jo Dia nemaz nenāca pie manis. Cerības pamatotas. Manā kolekcijā ir Interlūdija, Memuāri, Mīti, Imitācija, Zelts, Anklāvs, Figment. Tagad arī Bilavds. Man tie ir vislabākie gan smaržas, gan ilgmūžības, gan sārņu ziņā, izņemot Memuārus. Arī Memoirs noturības spēks ir vairāk nekā 15 stundas, bet 2,5 stundas pēc uzklāšanas tas jāuzklāj tuvu ādai. Es to neuzskatu par trūkumu, ņemot vērā ilgmūžību un tā maģisko smaržu. Man pašam, tā teikt. Tas nav visu laiku, lai iepriecinātu citus) Bilavd, ļoti maigs, neuzbāzīgs, skaists vilcienā. Jūs to nevarat saukt par Austrumiem. Ja Interlūdijai, Memuāriem, Mītiem ir kas kopīgs, tad Bilavds atšķiras no visiem pārējiem, kas mani ļoti iepriecināja. Savs izcēlums, tā teikt. Kvalitatīvas, dārgi skanīgas, eiropeiskas smaržas. Iekļaujas kolekcijā kā daļa no manas ģimenes. Pirmo reizi ar zīmolu iepazinos šī gada maijā. Kļuva mīlēta un vienīgā. Smaržoja daudz nišas/selektīvās smaržas. Kaut kas tamlīdzīgs )