Garantijas servisa meklēšana

Vai precei nepieciešams garantijas serviss? Atrodiet tuvumā esošu autorizētu servisa centru

Uzmanību! Pirms ierašanās ieteicams sazināties ar servisa centru.

Informācija

Nogādājot preci garantijas centrā, nepieciešams uzrādīt preces iegādes dokumentu (rēķinu, pirkuma čeku, vai citu pirkumu apliecinošu dokumentu), kas vienlaikus ir arī preces garantijas talons.

Vēlams, lai Pircējs preci garantijas centrā nogādātu tā, lai to varētu ieslēgt (precei jābūt aprīkotai ar tās barošanas bloku, kas iekļauts aksesuāros).

Lūdzam ņemt vērā, ka:

  • visas izmaksas, kas saistītas ar preču transportēšanu uz garantijas centru un no tā, sedz Pircējs;
  • salabotām vai mainītām precēm garantijas nosacījumi ir spēkā atlikušajā garantijas laikā;
  • uz informācijas nesējos esošo informāciju garantija neattiecas. Datu zaudēšanas vai atkopšanas izmaksas netiek segtas. Patērētājs, nododot preci garantijas servisam, cita starpā piekrīt, ka nesējā esošie dati netiks saglabāti, jo pārdevējs šādu pakalpojumu nesniedz.

Gadījumā, ja pēc preces iegādes pamanāt, ka tā ir nekvalitatīva, Jums ir tiesības preci atgriezt mums preces garantijas talonā norādītajā termiņā. Šādā gadījumā bojātā prece pēc Jūsu izvēles var tikt bez maksas salabota (ja iespējams) vai nomainīta (ja iespējams) vai attiecīgi samazināta vai atmaksāta šīs preces cena.

Uzmanību! Ja Jums ir papildu jautājumi vai neatrodat nepieciešamo garantijas centru, vairāk informācijas varat atrast šeit vai sazināties ar 220.lv klientu apkalpošanas centra konsultantiem rakstot uz e-pastu palidziba@220.lv vai zvanot pa tel. nr. +371 25220220.