Apraksts: Materiāls: cietais tērauds + alumīnija sakausējums. Kopējais garums: 390 mm (15,35 ") Acu un acu centra garums: 360 mm (14,17 collas). NIB mērītājs: 0,31" (8 mm) Maksimālā slodze: 300 kg/pāris 660 mārciņas/pāri. Šoka absorbētājs ir modificēts universāls tips, kas saderīgs ar lielāko daļu 50 cc, 75 cc, 90 cc, 125cc, 150cc, 250cc, 300cc ceļa automašīnas, apvidus auto, tējkannas, visurgājēji, motocikli un četrinieki. Universāls lielākajai daļai transportlīdzekļu, piemēram, CBR600RR CBRRR CB500 YZF-R1 YZF-R6 YZF-125 XC Exc XCF R800GS R1200GS un citi.
Par šo vienumu:
Augstas kvalitātes gaisa trieciena absorbētāja balstiekārta nodrošina klusāku braukšanu un labāku vispārējo inhibīcijas kontroli, kas uzlabo braukšanas komfortu, motocikla kontroli un drošību. Tas ir labas kvalitātes un aizstāj dažus kvadriciklus un četriniekus.
Savietojams ar CB400SF (NC31/NC39/NC42), CB400SS/CL400 un citiem. XJR400 (4HM/RH02J), SR400/SR500 utt. GSX400 impulss (GK79A/GK7CA), Lights 400 un TT ZEFR400. Er: zr400c). Lielākā daļa 50cc, 75cc, 90cc, 125cc, 150cc, 250cc, 300cc ceļa automašīnas, SUV transportlīdzekļi, karti, četrinieki, motocikli un četrinieki
N.O.K eļļas blīvējums (augsts japāņu standarts) Šoka acu stiepšanās stiprums ir lielāks par 2000 kgf. Komplekts un pavasaris ir veidoti tā, lai ilgst (vairāk nekā 1 miljons)
Mūsu produkti ir izgatavoti no augsti kvalificētiem materiāliem ar japāņu tehnoloģiju un uzlabotu digitālo datoru vadību. Kvalitāte tiek stingri uzraudzīta atbilstoši ISO9000 standartam, lai nodrošinātu izcilu ilgtermiņa produktivitāti un labu stāvokli.
Augšējā cauruma ir 3 izmēri 10 mm, 12 mm un 14 mm, parasti mēs nosūtām 12 mm, jo 12 mm parasti ir piemērota lielākajai daļai motociklu. Trieciena absorbētāja garums nedrīkst pārsniegt par 10 mm vairāk nekā tā garums, piem. B. 320 mm, kas piemēroti motocikliem no 320 mm līdz 330 mm.