Interneta veikala 220.lv  klientu iesniegumu, priekšlikumu, sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība.

Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktas tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.


Iesniegumu un priekšlikumu izskatīšanas kārtība

Klientam ir tiesības vērsties  interneta veikalā 220.lv ( Pigu Latvia SIA ) ar iesniegumiem, priekšlikumiem vai sūdzībām par sniegtajiem pakalpojumiem vai to nepilnībām, preču garantijas apkalpošanu un saņemt atbildi pēc būtības.

Iesniegumu, priekšlikumu vai sūdzību var iesniegt:

  1. Rakstot mums uz ieteikumi@220.lv

    Atbilde tiks sniegta uz norādīto e-pasta adresi 1-2 darba dienu laikā.

     
  2. Rakstiski Pigu Latvia SIA veikalā : Rīgā Ģertrūdes ielā 94a - vai Daugavgrīvas ielā 114  vai servisa centrā Rīgā, Daugavgrīvas ielā 114.Atbilde tiks sniegta rakstiski (ja nav norādīts citādi) uz norādīto epasta adresi 10 dienu laikā.
  3. Mutiski Pigu Latvia SIA veikalā vai :Rīgā Ģertr udes ielā 94a - vai Daugavgrīvas ielā 114  vai servisa centrā Rīgā, Daugavgrīvas ielā 114. Atbilde tiks sniegta rakstiski (ja nav norādīts citādi) uz norādīto epasta adresi 10 dienu laikā.
  4. Pa pastu nosūtot vēstuli uz adresi: SIA Pigu Latvia (Baltā iela 1b, Rīga.LV-1055). 

Iesniegumā, priekšlikumā vai sūdzībā ir jānorāda:

  • Pasūtījuma numurs;
  • Iesniedzēja vārds un uzvārds;
  • E-pasta adrese, uz kuru tika veikts pasūtījums;
  • Tālruņa numurs, uz kuru tika veikts pasūtījums;
  • Iesnieguma, priekšlikuma vai sūdzības būtība, ar to saistītie apstākļi un prasības;
  • vēlamais atbildes sniegšanas veids - mutiski, rakstiski pa pastu vai e-pastā (ja vēlamais atbildes sniegšanas veids nav norādīts, tad atbilde tiek sniegta tajā pašā veidā, kādā iesniegta sūdzība).

Klientam ir tiesības atteikties no interneta veikala 220.lv ( Pigu Latvia SIA ) reklāmas epastu un sms saņemšanas uzrakstot mums e-pastu uz ieteikumi@220.lv

Ja esat 220.lv reģistrēts lietotājs, bet kādu iemeslu dēļ vēlaties dzēst savu profilu, lūdzu rakstiet uz palidziba@220.lv

Atbilde ar apstiprinājumu tiks sniegta pa epastu 1-2 darba dienu laikā.
     



  Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība.


Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi palidziba@220.lv vai rakstveidā, nosūtot uz adresi Baltā iela 1b, Rīga, LV-1009. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi. 
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;

- iesnieguma iesniegšanas datumu;

- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.


Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

- www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process

- www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

 

Atteikuma veidlapu var lejuplādēt šeit.

Lejuplādēt lapas PDF versiju var šeit.

Pigu grupa:
Internetinė parduotuvė E pood Kaledos.lt

© 2003-2017 SIA „Pigu Latvia“ | 220.lv ™
Bez SIA „Pigu Latvia“ atļaujas aizliegts kopēt un izplatīt mājas lapā iekļauto informāciju.