Autors: | Nav norādīts |
Lapaspušu skaits: | Nav norādīts |
Izdošanas gads: | Nenurodyta |
Preces ID: | 15666252 |
Why do some products capture our attention while others flop? What makes us engage with certain things out of sheer habit? Is there an underlying pattern to how technologies hook us? In this book, the author answers these questions with his years of research, consulting, and practical experience. It also provides readers with practical insights.
Preces ID: | 15666252 |
Kategorija: | Izglītojošas grāmatas |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,026 x 0,138 x 0,204 m, 0,34 kg |
Izdevniecība: | Nav norādīts |
Izdošanas valoda: | Angļu |
Grāmatas vāku tips: | Nav norādīts |
Formāts: | Tradicionālā grāmata |
Tips: | Bioloģija |
Grāmatas fragments: | Nē |
Autors: | Nav norādīts |
Lapaspušu skaits: | Nav norādīts |
Izdošanas gads: | Nenurodyta |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.