1

Winner Effect: The Science of Success and How to Use It

Specifikācijas:
Autors: Ian Robertson
Lapaspušu skaits: 320
Izdošanas gads: 2013
Preces ID: 17609767
Tikai lietotnē! Saņem līdz 4x vairāk 220.lv naudā!* 0 € piegāde virs 20 €
1729
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

9. jūnijā

000

Saņemiet Omniva pakomātā

9. jūnijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
225

SmartPosti terminālī

9. jūnijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
229

Unisend pakomātā

9. jūnijā

229

Piegādāsim uz mājām

9. jūnijā

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Saņemiet Omniva pakomātā

9. jūnijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
225

SmartPosti terminālī

9. jūnijā

BEZMAKSAS PIEGĀDE visā Latvijā virs 20 €*
229

Unisend pakomātā

9. jūnijā

229

Piegādāsim uz mājām

9. jūnijā

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 98% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Arī citi interesējās

Preces apraksts: Winner Effect: The Science of Success and How to Use It

What makes a winner? Why do some succeed both in life and in business, and others fail? The winner effect is a term used in biology to describe how an animal that has won a few fights against weak opponents is much more likely to win later bouts against stronger contenders. As Ian Robertson reveals, it applies to humans, too. Success changes the chemistry of the brain, making you more focused, smarter, more confident and more aggressive. And the more you win, the more you will go on to win. But the downside is that winning can become physically addictive. By understanding what the mental and physical changes are that take place in the brain of a winner, how they happen, and why they affect some people more than others, Robertson explains what makes a winner or a loser and how we can use the answers to these questions to understand better the behaviour of our business colleagues, employees, family and friends.

Kopīgā informācija par: Winner Effect: The Science of Success and How to Use It

Preces ID: 17609767
Kategorija: Pašpalīdzības grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Izdevniecība: Bloomsbury Publishing PLC
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Emocionālā intelekta attīstība
Grāmatas fragments:
Autors: Ian Robertson
Lapaspušu skaits: 320
Izdošanas gads: 2013

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Partneru piedāvājumi
Reklāma

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Winner Effect: The Science of Success and How to Use It
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Rekomendējam kopā ar: Winner Effect: The Science of Success and How to Use It


Labākais no Krisostomus Latvija