Autors: | Julius Wiedemann |
Lapaspušu skaits: | 608 |
Izdošanas gads: | 2019 |
Preces ID: | 7319290 |
Following up on the best-selling Bibliotheca Universalis logo manual, this second volume focuses on corporate identity. In a globalized world, more and more symbols convey values such as trust, quality, or reliability. This catalog comprehensively breaks down how texts, images, and ideas are condensed into distinctive brands.
From airlines and groceries, sportswear and computers, museums, and magazines, to car brands, music labels, pharmaceuticals, and internet portals, this band offers around 4,500 brand logos including complete background information about designers, year of origin, and country, as well as brands and companies. A great reference book for anyone interested in the ideas and concepts that branding is based on.
Preces ID: | 7319290 |
Kategorija: | Enciklopēdijas, uzziņu literatūra |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,22 x 0,15 x 0,02 m, 0,5 kg |
Izdevniecība: | Taschen GmbH |
Izdošanas valoda: | Angļu |
Grāmatas vāku tips: | Mīkstie |
Formāts: | Tradicionālā grāmata |
Tips: | Meitenēm, Zēniem |
Grāmatas fragments: | Nē |
Autors: | Julius Wiedemann |
Lapaspušu skaits: | 608 |
Izdošanas gads: | 2019 |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.