Autors: | Ash Ali |
Lapaspušu skaits: | 256 |
Izdošanas gads: | 2020 |
Preces ID: | 11110673 |
Your favour. The world isn't a level playing field. Meritocracy is a myth.
And if you look at those at the top, you realise that behind every success story is an Unfair Advantage. But that doesn't just mean your parents' wealth or who you know. An Unfair Advantage is any element that gives you an edge over your competition.
And we all have one. Drawing on over two decades of hands-on experience, including as the first Marketing Director of Just Eat (a startup now worth over GBP5 billion), the authors show how to identify your own unfair advantages and apply them to any project. Hard work and grit aren't enough, so they explore the importance of money, intelligence, insight, location, education, expertise, status and luck in the journey to success.
From Snapchat to Spanx, Oprah to Elon Musk, unfair advantages have shaped the journeys of some of the most successful brands in the world. This book helps you too find the external circumstances and internal strengths to succeed in the world of business and beyond.
------------------------------------------------------------------------
2021. GADA BIZNESAS GRĀMATAS uzvarētāja un BEST START UP/SCALE UP 2021. gada grāmatu balva. Šī revolucionārā grāmata atklāj mītus par start-up uzņēmumu panākumiem, izgaismo patiesos spēkus darbā un parāda, kā tos var izmantot jūsu labā. Pasaulē nav vienādi konkurences apstākļi. Meritokrātija ir mīts.
Un, ja paskatās uz augšā esošajiem, jūs saprotat, ka aiz katra veiksmes stāsta ir negodīga priekšrocība. Bet tas nenozīmē tikai jūsu vecāku bagātību vai to, ko jūs pazīstat. Negodīga priekšrocība ir jebkurš elements, kas dod jums priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem.
Un mums visiem ir viens. Balstoties uz vairāk nekā divu gadu desmitu praktisko pieredzi, tostarp kā Just Eat pirmā mārketinga direktore (jaunuzņēmums, kura vērtība tagad pārsniedz 5 miljardus GBP), autori parāda, kā atpazīt savas negodīgās priekšrocības un piemērot tās jebkuram projektam. Ar smagu darbu un smalkumu nepietiek, tāpēc viņi pēta naudas, inteliģences, ieskatu, atrašanās vietas, izglītības, pieredzes, statusa un veiksmes nozīmi ceļā uz panākumiem.
No Snapchat līdz Spanx, Oprah līdz Elon Musk negodīgas priekšrocības ir veidojušas dažu veiksmīgāko zīmolu ceļojumus pasaulē. Šī grāmata palīdz arī jums atrast ārējos apstākļus un iekšējos spēkus, lai gūtu panākumus biznesa pasaulē un ārpus tās.
Preces ID: | 11110673 |
Kategorija: | Enciklopēdijas, uzziņu literatūra |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,22 x 0,15 x 0,02 m, 0,5 kg |
Izdevniecība: | Profile Books Ltd |
Izdošanas valoda: | Spāņu |
Grāmatas vāku tips: | Mīkstie |
Formāts: | Tradicionālā grāmata |
Tips: | Lietišķā literatūra |
Grāmatas fragments: | Nē |
Autors: | Ash Ali |
Lapaspušu skaits: | 256 |
Izdošanas gads: | 2020 |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.