Making Kids Cleverer: A manifesto for closing the advantage gap

Specifikācijas:
Autors: David Didau
Lapaspušu skaits: 352
Izdošanas gads: 2018
Preces ID: 19626027
4799
Pārdevējs: KATARATA 4.6
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
5489
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

18. jūlijā

000

Rīgā, veikalā (Latgales iela 257 (T/C "AKROPOLE Rīga"))

18. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

18. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

18. jūlijā

169

Smartpost terminālī

18. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

18. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

18. jūlijā

399

Saņemiet Omniva pakomātā

19. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Daugavpilī, veikalā (Cietokšņa iela 60 (T/C "Ditton Nams"))

18. jūlijā

000

Liepājā, veikalā (Siena iela 4 (blakus Pētertirgum))

18. jūlijā

000

Latvijas Pasts nodaļā

18. jūlijā

129

Latvijas Pasts pakomātā

18. jūlijā

169

Smartpost terminālī

18. jūlijā

229

Saņemiet DPD Pickup punktā

18. jūlijā

299

Piegādāsim uz mājām

18. jūlijā

499

Saņemiet Omniva pakomātā

19. jūlijā

225

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
Modamo
5489
Pārdevējs: KATARATA 4.6
  • 89% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Preces apraksts: Making Kids Cleverer: A manifesto for closing the advantage gap

Foreword by Paul A. Kirschner. Given the choice, who wouldn't want to be cleverer? What teacher wouldn't want this for their students, and what parent wouldn't wish it for their children? When David started researching this book, he thought the answers to the above were obvious. But it turns out that the very idea of measuring and increasing children's intelligence makes many people extremely uncomfortable: "If some people were more intelligent, where would that leave those of us who weren't?" The question of whether or not we can get cleverer is a crucial one. If you believe that intelligence is hereditary and environmental effects are trivial, you may be sceptical. But environment does matter, and it matters most for children from the most socially disadvantaged backgrounds - those who not only have the most to gain, but who are also the ones most likely to gain from our efforts to make all kids cleverer. And one thing we can be fairly sure will raise children's intelligence is sending them to school. In this wide-ranging enquiry into psychology, sociology, philosophy and cognitive science, David argues that with greater access to culturally accumulated information - taught explicitly within a knowledge-rich curriculum - children are more likely to become cleverer, to think more critically and, subsequently, to live happier, healthier and more secure lives. Furthermore, by sharing valuable insights into what children truly need to learn during their formative school years, he sets out the numerous practical ways in which policy makers and school leaders can make better choices about organising schools, and how teachers can communicate the knowledge that will make the most difference to young people as effectively and efficiently as possible. David underpins his discussion with an exploration of the evolutionary basis for learning - and also untangles the forms of practice teachers should be engaging their students in to ensure that they are acquiring expertise, not just consolidating mistakes and misconceptions. There are so many competing suggestions as to how we should improve education that knowing how to act can seem an impossible challenge. Once you have absorbed the arguments in this book, however, David hopes you will find the simple question that he asks himself whenever he encounters new ideas and initiatives - "Will this make children cleverer?" - as useful as he does. Suitable for teachers, school leaders, policy makers and anyone involved in education.

Kopīgā informācija par: Making Kids Cleverer: A manifesto for closing the advantage gap

Preces ID: 19626027
Kategorija: Sociālo zinātņu grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,67 kg
Izdevniecība: Crown House Publishing
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Nav norādīts
Formāts: Tradicionālā grāmata
Tips: Nav norādīts
Grāmatas fragments: Ne
Autors: David Didau
Lapaspušu skaits: 352
Izdošanas gads: 2018

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Making Kids Cleverer: A manifesto for closing the advantage gap
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: Modamo 4.2
(3 pircēja vērtējums)

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

18. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
5489