Pārklājuma biezuma mērītājs P-13-S-AL ir paredzēts tērauda, cinkota tērauda un alumīnija krāsas pārklājuma biezuma mērīšanai. Lieliski piemērots automašīnu virsbūves pārbaudei. Viegli noteiksiet, kura daļa ir pārkrāsota, kāds ir krāsas kārtas biezums, kuras daļas špaktelētas vai kā citādi remontētas. Jūs viegli uzzināsiet, vai automašīna ir bojāta.
Mērījumu precizitāte - 1 μm līdz 500 μm, 10 μm no 500 μm, 100 μm no 2000 μm.
Ierīcei ir displeja funkcija "HOLD", kas ļauj pārskatīt rezultātus pēc mērījuma veikšanas. Ierīcei ir LCD ekrāns ar apgaismojumu, kas ļauj skaidri redzēt mērījumu rezultātus tumsā. LCD ekrāna fona apgaismojums maina krāsu atkarībā no mērījumu rezultātiem. Sensora kabelis ir papildus ekranēts, lai aizsargātu pret ārējiem traucējumiem.
Iespējas:
Skaņas signāli krāsas biezuma slāņu skaitam - informē par mērījumu rezultātiem ar skaņas signālu.
Mēra tērauda, cinkota tērauda un alumīnija virsmas - piemērots lietošanai rūpniecībā un mājsaimniecībā.
Vadu ekranēts mērīšanas sensors - ērts grūti sasniedzamu vietu mērīšanai.
Nulles iestatīšanas funkcija - skaitītājs ir kalibrēts, komplektā ir iekļautas divas kalibrēšanas plāksnes precizitātes pārbaudei.
LCD fona apgaismojums - ekrāna apgaismojuma krāsa mainās atkarībā no mērījumu rezultātiem.
Automātiska izslēgšanās pēc ilgstošas prombūtnes – neizmantotais skaitītājs automātiski izslēdzas pēc 2 minūtēm.
Specifikācijas:
Mērījumu izšķirtspēja: no 1 μm līdz 500 μm, 10 μm no 500 μm, 100 μm no 2000 μm.
Mērīšanas diapazons: dzelzs - no 0 μm līdz 5000 μm, alumīnijs - no 0 μm līdz 2000 μm
Darba temperatūra: no -20°C līdz 40°C
Barošanas avots: 2 x AAA 1,5 V (piegādāts atsevišķi)
Sensora kabeļa garums: 80 cm
Mērīšanas sensora diametrs: 8 mm
Garantija: 24 mēneši
Ražotājs: Polija
Iekļauts:
1 x pārklājuma biezuma mērītājs
1 x kalibrēšanas plāksne (Fe-200um un Al-200um)
1 x mērinstrumentu futrālis
1x lietošanas instrukcija PDF formātā (noklikšķiniet uz saites)
Pēc automašīnas pārbaudes ar šo ierīci jūs uzzināsiet:
Vai krāsa ir oriģināla?
Vai automašīna vai tās daļas ir pārkrāsotas?
Vai krāsas slānis dažādās automašīnas daļās ir vienāds?
Vai automašīna pirms krāsošanas tika izgludināta un noslīpēta?
Vai pārdevējs runā patiesību?
Pārklājuma biezums līdz 70 um - plāns pārklājuma biezums. (krāsots bez gruntskrāsas, pulēts.)
Pārklājuma biezums 80 - 200 um - sākotnējais pārklājuma biezums. ⇐ Labi
Pārklājuma biezums 200 - 300 um - daļa pārkrāsota (otrā krāsošana) ⇐ Otrā krāsošana - SLIKTĀK
Pārklājuma biezums 300 - 520 um - daļa pēc remonta (iztaisnošana + 2 krāsas kārtas) ⇐ BAD
Pārklājuma biezums 520 - 750 um - virsma pēc špaktelēšanas un krāsošanas. (špakteles biezums aptuveni 0,5 mm) ⇐ ĻOTI SLIKTI