Visbiežāk uzdotie jautājumi par servisa apkalpošanu
 

 Es nopirku preci interneta veikalā 220.lv, vai tai ir garantija?

Visām interneta veikalā 220.lv piedāvātām precēm servisa apkalpošana privātpersonām tiek nodrošināta 24 mēnešu laikā no pirkuma saņemšanas brīža. Juridiskajām personām tie ir 6 mēneši no pirkuma saņemšanas brīža.

Atgādinām, ka patērētājiem 24 mēnešu laikā no preces piegādes dienas ir likumā noteiktas tiesības pieteikt prasījumu par līguma noteikumiem neatbilstošu preci.
 


 Ko man darīt, ja precei ir nepieciešams garantijas remonts?
 

Ja precei radusies neatbilstība, to ir iespējams novērst nogādājot preci 220.lv vai autorizētajā servisa centrā. 

Preci nogādājot autorizētajā servisā, preces garantijas remonts notiks ātrāk. Autorizēto servisu adreses skaties šeit.

Preci var nogādāt arī mūsu servisa centrā, kas atrodas Daugavgrīvas ielā 114, Rīgā. 


Servisa darba laiks: 

Pirmdiena-Piektdiena 10:00-19:00

Sestdiena 10:00-15:00

Ja prece ir vieglāka par 10 kg, par preces nogādāšanu servisā un izdevumu segšanu ir atbildīgs klients.

Līdzi ir jāpaņem pirkuma dokuments.
 


 Kur man griezties ar jautājumiem par servisa apkalpošanu?
 

Jūs varat sazināties ar mums zvanot pa diennakts tālruni 25220220 vai rakstot uz e-pastu garantija220@220.lv.
 


 Kas ir autorizētais servisa centrs un vai es varu to izmantot?
 

Autorizētais servisa centrs ir oficiālais preču zīmes servisa pārstāvis. Autorizēto servisa centru sarakstu Jūs varat apskatīt šeit. Atrodiet savu preču zīmi, un izvēlieties autorizēto servisa centru. Līdzi ņemiet pirkuma dokumentu. 

 


 Kurš dokuments tiek uzskatīts par garantijas dokumentu?

Par garantijas dokumentu kalpo pavadzīme, kura ir Jums e-pastā,kuru norādījāt, veicot pasūtījumu, tāpat der arī izsniegtais mūsu veikalos čeks. Iesniedzot preci mūsu servisa centrā, nepieciešams iesniegt pavadzīmi vai čeku, vai vismaz pasūtījuma numuru.
 


 Vai es varu atteikties no pasūtītās preces?
 

Slēdzot distances līgumu, t.i. veicot pirkumu interneta veikalā 220.lv Jūs varat izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā no preces saņemšanas dienas. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Jums ir tiesības preci lietot tiktāl ciktāl tas nepieciešams preces pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā). Atteikuma tiesības neattiecas uz juridiskām personām.

Jūs varat atgriezt preci, nogādājot to jebkurā no 220.lv veikaliem Rīgā, Daugavgrīvas ielā 114 vai Ģertrūdes ielā 94a (preces līdz 7 kg) vai arī nosūtot preci kopā ar atteikuma veidlapu uz SIA "Pigu Latvia"", Daugavgrīvas iela 114, LV-1055, Rīga (Garantijas centram).

Preci var BEZMAKSAS atgriezt Latvijas Pasta nodaļās, nodrošinot atbilstošu transportēšanas iepakojumu - oriģinālajam preces iepakojumam obligāti jābūt iepakotam citā transportēšanas iepakojumā!

 

Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība.


Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi palidziba@220.lv vai rakstveidā, nosūtot uz adresi Baltā iela 1b, Rīga, LV-1009. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi. 
Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:

- vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;

- iesnieguma iesniegšanas datumu;

- strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.


Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

- www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process

- www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

Atteikuma veidlapu var lejuplādēt šeit.
 


 Kā es varu nogādāt preci servisa centrā?
 

Preces Jūs varat nogādāt personīgi ierodoties mūsu servisa centrā Daugavgrīvas ielā 114, Rīgā, līdzi paņemot pirkuma dokumentu. Vai arī nosūtīt pa pastu uz adresi Daugavgrīvas ielā 114, Rīga, LV-1055 vai izvēloties kādu no kurjerdienestiem. Jūs varat pieteikt arī DPD kurjerdienesta pakalpojumus zvanot mums pa diennakts tālruni 25220220. Pie preces klāt ir jāpievieno pirkuma dokuments un rakstisks apraksts par preces defektu. Ja prece ir vieglāka par 10 kg, tad preces nogādāšanas izmaksas servisā sedz klients.  
 


 Cik ātri salabos manu preci?
 

Garantijas remonta ilgums atkarīgs no katras preces vai bojājuma individuāli. Ja precei ir maznozīmīgi bojājumi, prece tiks salabota ātrāk, arī ja to nogādāsiet autorizētajā servisā. Garantijas remonta ilgums var tikt pagarināts, ja nepieciešams gaidīt detaļu no ražotāja. Prece var atrasties garantijas remontā līdz 30 dienām. Gadījumā, ja termiņš tiek pārsniegts, tas tiek individuāli saskaņots.
 


 Kā es varu saņemt preci no garantijas remonta?
 

Jūs saņemsiet SMS, ka preci var jau saņemt tieši tajā vietā, kur to nodevāt. Ja prece tika nodota mūsu servisa centrā to varat saņemt arī pa pastu vai ar kurjerdienesta palīdzību, sedzot sūtīšanas izmaksas.

Servisā nodotā prece ir jāizņem četrpadsmit (14) dienu laikā pēc izņemšanas paziņojuma dienas, sākot ar piecpadsmito (15) dienu, tiek aprēķināta maksa par preces uzglabāšanu 1 eiro (viens eiro) par katru uzglabāšanas dienu, ja klients nav informējis par citu, konkrētu izņemšanas datumu.

Sia Pigu Latvia garantē preces glabāšanu 3 (trīs) mēnešus no izņemšanas paziņojuma dienas. 


 Kādos gadījumos man var atteikt garantijas remontu?
 

Gadījumā, ja klients atsakās no maksas remonta, tiek atteikta garantija un maksas remonts netiek veikts, iekārta ir ar neatbilstošu reģionu un remonts nav iespējams, tiek piemērota pakalpojuma maksa 9,99 eur.

Garantijas apkalpošana nav spēkā, ja precei:

  • ir mehāniski bojājumi, kas radušies klienta vainas dēļ;
  • tiek konstatēts, ka bojāta preces ražotāja garantijas plombe, sērijas numurs, ir notikusi instrukcijai neatbilstoša iekļūšana izstrādājumā  un/vai pircējs pats mēģinājis novērst bojājumu.
  • ir bojājumi, kas radušies dabas stihiju, zibens, ugunsgrēka, plūdu u.c. rezultātā;
  • ir bojājumi, kas radušies svešu priekšmetu, šķidrumu, kukaiņu utt. iekļūšanas rezultātā;
  • ir bojājumi, kuru rašanās iemesls ir zemas kvalitātes ūdens (ar paaugstinātu kalcija, hlora, rūsas vai smilts saturu) izmantošana;
  • ir bojājumi, kuru rašanās iemesls ir ķīmisku vielu iedarbība;
  • ir bojājumi, kas radušies elektriskā sprieguma svārstību vai bojājumu gadījumā, komunikāciju un kabeļu parametru neatbilstības dēļ, kā arī citu sadzīves faktoru gadījumos (kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums u.c.);
  • ir bojājumi, kas radušies tādēļ, ka prece netika lietota saskaņā ar tās lietošanas instrukciju, ka netika ievēroti preces uzglabāšanas un transportēšanas nosacījumi, kā arī gadījumos, kad izstrādājums netika uzstādīts atbilstoši instrukcijai;
  • bojājumi radušies tādēļ, ka tā netiek izmantota paredzētajiem mērķiem vai sadzīves tehnika tiek izmantota profesionālā nolūkā;
  • izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (kārtridži, toneri u.c.) ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas būs izraisījis šīs preces bojājumus;
  • izmantota pirātiska vai neatbilstoša programmatūra (datortehnikā vai mobīlajā telefonā);
  • nav veikta regulārā servisa apkope (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama).


 


Pilno servisa apkalpošanas teksta versiju Jūs varat atrast šeit.

Ieteikumu un sūdzību izskatīšanas kārtību var atrast šeit.

Pigu grupa:
Internetinė parduotuvė E pood Kaledos.lt

© 2003-2017 SIA „Pigu Latvia“ | 220.lv ™
Bez SIA „Pigu Latvia“ atļaujas aizliegts kopēt un izplatīt mājas lapā iekļauto informāciju.