
Uzņēmumiem “Pigu” un “Hobby Hall Group”, kas pārvalda vadošos tiešsaistes tirdzniecības centrus Lietuvā, Latvijā, Igaunijā un Somijā, tagad ir vienots nosaukums - “PHH Group”.
“Uzsākot darbu zem “PHH Group” karoga, mēs turpinām iepriekš plānoto grupas apvienošanas procesu. Pagaidām izmaiņas grupas vadītajās vietējās e-platformās un interneta veikalu nosaukumos netiek plānotas,” norāda Daiņus Ļuļis (Dainius Liulys), “PHH Group” vadītājs.
Šā gada jūnijā privātā kapitāla investori “Mid Europa Partners” apvienoja četru valstu populārākos interneta tirdzniecības uzņēmumus: “Pigu.lt” Lietuvā, “Kaup24.ee” un “Hansapost.ee” Igaunijā, “220.lv” un “Xnet.lv” Latvijā, kā arī “Hobbyhall.fi” Somijā.
Viena no tuvākajām klientiem pamanāmajām izmaiņām būs preču migrācija starp grupas e-platformām Latvijā un Igaunijā. “Mēs plānojam, ka viss Latvijas interneta veikalā “Xnet.lv” pieejamais preču klāsts, aptuveni 220 000 vienību, jau tuvākajā nākotnē būs pieejams tirdzniecības centra internetā “220.lv” klientiem,” norāda D. Ļuļis.
Igaunijas tiešsaistes iepirkšanās centrs “Kaup24.ee” pašlaik tiek papildināts ar interneta veikala “Hansapost.ee” precēm. Un jau drīzumā viss "Hobby Hall" produktu sortiments būs pieejams klientiem Lietuvā.
“E-platformas un interneta veikalus vieno ne tikai preces, bet arī zināšanas – mūsu labākā pieredze un procesi, ko izmantojam ikdienas darbā,” atklāj D. Ļuļis.
“PHH Group” pašlaik gatavojas atvērt Somijas interneta tirdzniecības tirgu Lietuvas, Latvijas un Igaunijas tirgotājiem. “Jau otro gadu pēc kārtas grupas tiešsaistes tirdzniecības centri maziem un vidējiem uzņēmumiem ir kalpojuši kā vārti uz tirdzniecību internetā. Tā kā Somijas tirgus ir trīs reizes lielāks par Baltijas tirgu, tā atvēršana var būt liels lēciens tiem pārdevējiem, kuri ir ceļā uz sava biznesa attīstību e-komercijā,” norāda D. Ļuļis.
Pēc viņa teiktā, galvenais “PHH Group” mērķis ir stiprināt klientiem trīs svarīgus iepirkšanās faktorus: piedāvāt plašāko sortimentu, ātrāko piegādi un labākās cenas.
“PHH Group” pašlaik pārvalda tirdzniecības centrus tiešsaistē un e-veikalus, kas kopā aptver vairāk nekā 4000 pārdevēju, vairāk nekā 2 miljonus preču un vairāk nekā 150 miljonus apmeklējumu gadā. Tiek paredzēts, ka pārdevēju skaits “PHH Group” pārvaldītajos interneta tirdzniecības centros sasniegs aptuveni 10 000.