Autors: | Richard Hollis |
Lapaspušu skaits: | 240 |
Izdošanas gads: | 2021 |
Preces ID: | 12663018 |
The story of graphic design is one of the most exciting and important in the history of twentieth century visual culture. From its roots in the development of printing, graphic design has evolved as a means of identification, information and promotion to become a profession and discipline in its own right. This authoritative documentary history begins with the poster and goes on to chart the development of graphics in brochures, magazines, advertising, corporate identity, television and electronic media.
It also discusses technical innovations such as the use of photography, and the revolutionary impact of digital technologies. Preserving the author's own original layout, now a typographic and print design classic, and with over 800 illustrations fully integrated with the text, this indispensable account is clear, comprehensive and absorbing. With over 800 illustrations.
Preces ID: | 12663018 |
Kategorija: | Mākslas grāmatas |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,22 x 0,15 x 0,02 m, 0,5 kg |
Tips: | Dizains |
Izdevniecība: | Thames & Hudson Ltd |
Izdošanas valoda: | Angļu |
Grāmatas vāku tips: | Mīkstie |
Formāts: | Tradicionālā grāmata |
Tips: | Modernā māksla |
Grāmatas fragments: | Nē |
Autors: | Richard Hollis |
Lapaspušu skaits: | 240 |
Izdošanas gads: | 2021 |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.