Marketplace mums ir palīdzējis ne vien audzēt apgrozījumu, bet arī
veicinājis mūsu zīmola atpazīstamību, jo platformai ir liels apmeklētāju
skaits. Tas rezultējies arī ar jauniem pircējiem.
Marta Šulce, "SILMACHY" cosmetics vadītāja
Pateicoties sadarbības uzsākšanai ar 220.lv, kopējais pārdošanas apjoms ir pieaudzis vidēji par 30%.
SIA "Meb&Podrez" direktors Daņils Podrezs
Pēc pievienošanās "220.lv", mūsu pārdošanas apjoms pieauga vidēji par 30-40%. Tas nebūtu izdevies bez atbalsta, ko saņēmām, konsultējoties ar 220.lv. Mūsu mērķis ir paaugstināt pārdošanas apjomus robežās no 50% līdz 60%.
Svjatoslavs Rižikovs, direktors SIA "SV1", kas pazīstams arī kā "Estocks"
Pašreiz dienā apstrādājam vidēji ap 50 pasūtījumu "220.lv" platformā, kas ir lielisks rezultāts!
"Brandberry.eu" direktors Romāns Aleksandrovs
Pašreiz izmantojam visas platformas sniegtās iespējas un redzu, ka tas palīdz veicināt izaugsmi, preču pārdošanas apjomus un sava zīmola popularitāti. Pateicoties marketplace, esam paplašinājušies e-komercijā arī ārpus Latvijas robežām, un pašreiz tiecamies Skandināvijas virzienā.
Jekaterina Skuja, SIA “Sārmi 4” Lielo klientu menedžere
Tirdzniecību "220.lv" uzsākām uzreiz Baltijas līmenī, kas bija viens no mūsu uzņēmējdarbības mērķiem jau pašā sākumā – būt pieejamiem visā reģionā. Nepagāja pat nedēļa, kad jau tikām pamanīti, pateicoties savam unikālajam produktam, kas bija pirmais Baltijā – pusautomātiskajām teltīm. Vienlaikus pozitīvu izrāvienu paveica Marketplace komanda, kura palīdzēja veicināt mūsu atpazīstamību ar reklāmas un mārketinga aktivitātēm.
SIA "FHM" vadītājs Igors Tomilovs
"220.lv" ir tiešām profesionāli organizēts pārdošanas un preču reklamēšanas process. Ļoti daudz cilvēku redzēs Jūsu preces, jo "220.lv" reklāma parādās visur. Ja Jūs vēl domājat, vai kļūt par "220.lv" marketplace Pārdevēju, tad, protams – jā, iesaku!
Svetlana Jauce, Refan Kosmētika (SIA "Anija")
"Lauma Lingerie" Marketplace pievienojās pērn martā. Lai arī mums pašiem ir sava interneta vietne, kā arī savas preces tirgojam citās e-tirdzniecības platformās, šo saskatījām kā lielisku iespēju paplašināt tirdzniecības kanālus. Novērtējam platformas sniegtās priekšrocības – tā ir ērta gan pircējiem, gan uzņēmējiem, kas pievienojas, turklāt, pandēmijas rezultātā arī mūsu klienti aizvien vairāk izvēlas iepirkties attālināti – tiešsaistē.
Linda Matisone, AS “Lauma Lingerie” valdes locekle
Kad 2020. gados sākām veiksmīgi tirgoties Marketplace, mēs zinājām, ka mums ir jāturpina. Gan augstie pārdošanas rezultāti, gan "220.lv" komandas profesionālais serviss pierādīja, ka varam sasniegt vēl labākus rezultātus. Pēc kāda laika sākām pārdot arī Lietuvā un Igaunijā, un tas izrādījās ļoti pareizs lēmums.