Tilpums: | 275 ml |
Koncentrācija: | EDT |
Preces ID: | 27558981 |
Lietošana: lietojiet produktu uzreiz pēc dušas vai pirms gulētiešanas, kad sviedri dabiski ir mazāk, uz sausas padušu ādas. Ja nepieciešama papildu aizsardzība, produktu var lietot arī dienas laikā.
Hugo Boss Bottled smaržas vīriešiem - tas ir svaigs un tajā pašā laikā spēcīgs un spilgts aromāts ar maigiem, siltiem koksnes akordiem. Šis aromāts ir paredzēts modernam un pašpārliecinātam vīrietim, kurš vēlas uzsvērt savu izsmalcinātību, eleganci un seksualitāti. Šis ir ideāls aromāts entuziasma pilnam, dzīvespriecīgam un burvīgam vīrietim.
1998. gadā ieviestais aromāts joprojām valda populārāko vīriešu smaržu topos. Tas ir lielisks pierādījums tam, ka labs aromāts ir mūžīgs.
Pirmkārt, jūtama svaiga ābolu, citrusaugļu, kanēļa un vaniļas dvesma. Nedaudz vēlāk atklājas bagātīgais sandalkoka un ciedra aromāts. Unikalitāti sniedz saldā plūmju eliksīra, neļķu un ģerānijas aromāts.
Ieteicams dienai un vakaram.
Komplektā: Hugo Boss Bottled 200 ml. EDT tualetes ūdens un dezodoranta zīmulis ar tādu pašu aromātu 75 ml.
Hugo Boss - tas ir vairāk nekā tikai zīmols. Tas ir dzīvesveids, ko raksturo Hugo Boss atšķirīgais raksturs, kas izstaro radošas idejas, sparu, eleganci un nerimstošu tieksmi pēc kvalitātes un ekskluzivitātes. Jau no pirmajām kolekcijām Hugo Boss izstrādājumus raksturo rūpes par pilnību, rūpīgi atlasīti materiāli, gaumīgs dizains un novatoriskas idejas, tāpēc ikviens Hugo Boss uzvalks vai Hugo Boss smaržas šodien asociējas ar izcilu kvalitāti un spēju atklāt sava rakstura individualitāti.
Hugo Boss ir Vācijas modes un dizaina uzņēmums, kas pastāv jau gandrīz 100 gadus. Šodien Hugo Boss - viens no pasaules vadošajiem modes zīmoliem, un Hugo Boss produkti tiek pārdoti vairāk nekā 90 dažādās pasaules valstīs. Hugo Boss vīriešu un sieviešu apģērbi, aksesuāri un Hugo Boss smaržas jau kļuvušas par kvalitātes un ekskluzivitātes simbolu. Uzņēmums nepārtraukti aug, pilnveidojas un ik reizi cenšas saviem klientiem piedāvāt mūsdienīgu, modernu, bet skaidri atpazīstamu dizainu un produktus, kas balstīti uz augstākajiem kvalitātes standartiem. Rezultātā katrs Hugo Boss apģērba priekšmets, Hugo Boss smaržas vai jebkurš cits Hugo Boss produkts ir radīts modernām, pašpārliecinātām personībām, kuras pārsteidz apkārtējos ar unikālu stilu, kas atklāj viņu pašu raksturu.
Brīdinājums: Tikai ārīgai lietošanai. Sargāt no saskares ar acīm. Nelietot, ja jums ir individuāla nepanesība pret kādu no sastāvdaļām vai ir bojāta āda.
Hugo Boss 1923.gadā dibināja savu uzņēmumu Mecingenā, Vācijā, dažus gadus pēc Pirmā pasaules kara beigām, un valsts ekonomikas krituma. Pirms un pēc Otrā pasaules kara Hugo Boss kompānija izstrādāja un ražoja uniformas Wehrmacht karaspēkiem. H.Boss nomira 1948.gadā. Pēc 20 gadiem uzņēmumu pārņēma divi viņa mazbērni Uwe un Jochen Holy. Biznesa brāļi ir paspējuši vērst savu biznesu jaunā virzienā - radot vīriešu apģērbu.
1985.gadā tika izlaistas pirmās Hugo Boss smaržas vīriešiem - „Boss Number One“. Smaržu popularitāte ir radījusi jaunu uzņēmuma nodaļu. Parādījās arī Hugo Boss smaržas sievietēm: „Bemme“, „BOSS Intense“ un „BOSS Women“ smaržas.
Vīriešu aromātus raksturo klasiskas smaržas „BOSS Bottles Cologne“, „BOSS Soul“, „BOSS in Motion“, „BOSS In Motion Limited Edition“ un „BOSS Selection“. Citas smaržas, kuras radīja „Hugo“ ir paredzētas jaunākiem vīriešiem un sievietēm. Citu smaržu segmenta piedāvājumi - „Del Mar Baldessarini“, ko izstrādājis Hugo Boss, „Hugo Dark Blue"" un „Hugo Deep Red"" smaržas.
Šodien „HUGO BOSS“ tēlu veido četras neatkarīgas un unikāli sakārtotas līnijas, kas atbilst dažādām vajadzībām: apģērbs, apavi, smaržas un aksesuāri. Šos modes nama produktus mēs varam atrast 103 valstīs visā pasaulē un vairāk nekā 5000 mazumtirdzniecības veikalos.
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Viens no populārākajiem vīriešu smaržu veidiem ir koksnes aromāts. Tas izceļas uz pārējo fona ar savu bagātīgo raksturu, ar notīm, kas nāk no kokiem, sveķiem, sūnām, mizas, priežu skujām un krūmiem, kā arī saknēm. Garšaugiem un lapām var būt intensīvs zemes, koksnes raksturs (piemēram, pačūlijai un vetivērijai). Koksnes smaržas raksturo aromātiskas, citrusu aromātu notis. Pamata notīs jūs parasti atradīsiet asas, sausas koksnes notis, savukārt bāzes notīs dominē sveķi vai koks. Koksnes sastāvdaļas piešķir smaržām bagātību, siltumu, eleganci un dziļumu, tāpēc tās ir ļoti svarīgas parfimērijā. Koksnē dominējošās smaržvielas parasti ietver sandalkoka, priedes, pačūlijas, vetivērijas un ciedra smaržas. Sandalkoks ir krēmīgs un juteklisks, pačūlija ir dziļa meža un zemes, vetivērija ir dūmakaina un bagāta, ciedrs ir sauss un vienkāršs, un Oud ir sarežģīts un smags. Mūsu sortimentā jūs atradīsiet daudzas koksnes smaržas. Tās ir EDP, EDC, EDT koncentrācijas smaržvielas un eļļas smaržas un aromātiskās eļļas. Papildu piedāvājam izvēlēties no dažāda apjoma nišas smaržām, to komplektiem un pazīstamākajiem zīmoliem, piemēram, "Calvin Klein", "Diesel", "Hugo Boss", "Lacoste" u.c.
Preces ID: | 27558981 |
Kategorija: | Vīriešu smaržas |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,2 x 0,21 x 0,075 m, 0,97 kg |
Aromāta notis: | Koksnes, Austrumu |
Kam paredzēts: | Vīriešiem |
Tilpums: | 275 ml |
Koncentrācija: | EDT |
Preču zīme: | Hugo Boss |
Visas šī zīmola preces: | Visas Hugo Boss preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.