Tilpums: | 60 ml |
Koncentrācija: | EDP |
Preces ID: | 20053912 |
Lietošana: Ieteicams smaržas uzsmidzināt uz pulsējošām ķermeņa vietām – plaukstām, ceļgaliem, kakla, zonas aiz ausīm, kā arī elkoņu iekšpusē. Ļaujiet nožūt, neberzējiet, jo aromāts var mainīties.
Sastāvs:Alcohol. Denat., aqua / Water / eau, Parfum / Fragrance, Ethylhexyl methoxycinnamate, ethylHEXYL Salicylate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, bht, Benzyl Salicylate, Limonene, Citronellol, Geraniol, Coumarin, Linalool, Alpha-(somethy! lonone, Citral, Benzyl benzoate, Cinnamal, Eugenol, ext. violet 2 (ci 60730), blue 1 (CI 42090), yellow 5 (CI 19140).
Carpe Diem! Jaunais MERCEDES-BENZ parfimērijas ūdens aicina jūs baudīt dzīvi, izmantot katru iespēju un baudīt brīvību, kas jums ir.
"Mercedes-Benz" zīmols iemieso tradīcijas, inovācijas un atšķirīgu dizainu. Neatkarīgi no tā, vai runa ir par zīmola automašīnām vai smaržām, ir spēkā tie paši noteikumi. "Mercedes-Benz" smaržas tiek radītas no vislabākajām izejvielām, kas apliecina autentiskumu, eleganci un inovācijas. "Mercedes-Benz" trīsstūrveida zvaigzne ir viena no pasaulē atpazīstamākajām emblēmām - luksusa simbols. Tas tika izveidots 1925. gadā, "dzimis zem laimīgas zvaigznes", kā mēdz teikt, trīsstaru zvaigznes lauru lapā, kas tika izveidota laikā, kad notika Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG) un Benz & Cie apvienošanās. Rezultāts - "Mercedes-Benz". Šīs automobiļu ikonas pirmsākumi meklējami Karla Benca izstrādātajā pirmajā ar benzīnu darbināmajā automašīnā. "Mercedes-Benz" smaržu dizainera smaržu bāzē ir 35 smaržas. "Mercedes-Benz" ir smaržu zīmols. Agrākais izdevums tika radīts 2012. gadā, bet jaunākais - 2021. gadā. "Mercedes-Benz" smaržas tiek radītas sadarbībā ar parfimēristiem Olivjē Krespu, Filipu Romano, Mišelu Almairaku, Honorīnu Blānu, Dominiku Ropionu, Alberto Morilasu, Anniju Buzantianu un Hariju Frīmonu.
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Viens no populārākajiem vīriešu smaržu veidiem ir koksnes aromāts. Tas izceļas uz pārējo fona ar savu bagātīgo raksturu, ar notīm, kas nāk no kokiem, sveķiem, sūnām, mizas, priežu skujām un krūmiem, kā arī saknēm. Garšaugiem un lapām var būt intensīvs zemes, koksnes raksturs (piemēram, pačūlijai un vetivērijai). Koksnes smaržas raksturo aromātiskas, citrusu aromātu notis. Pamata notīs jūs parasti atradīsiet asas, sausas koksnes notis, savukārt bāzes notīs dominē sveķi vai koks. Koksnes sastāvdaļas piešķir smaržām bagātību, siltumu, eleganci un dziļumu, tāpēc tās ir ļoti svarīgas parfimērijā. Koksnē dominējošās smaržvielas parasti ietver sandalkoka, priedes, pačūlijas, vetivērijas un ciedra smaržas. Sandalkoks ir krēmīgs un juteklisks, pačūlija ir dziļa meža un zemes, vetivērija ir dūmakaina un bagāta, ciedrs ir sauss un vienkāršs, un Oud ir sarežģīts un smags. Mūsu sortimentā jūs atradīsiet daudzas koksnes smaržas. Tās ir EDP, EDC, EDT koncentrācijas smaržvielas un eļļas smaržas un aromātiskās eļļas. Papildu piedāvājam izvēlēties no dažāda apjoma nišas smaržām, to komplektiem un pazīstamākajiem zīmoliem, piemēram, "Calvin Klein", "Diesel", "Hugo Boss", "Lacoste" u.c.
Preces ID: | 20053912 |
Kategorija: | Vīriešu smaržas |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,05 x 0,05 x 0,1 m, 0,07 kg |
Aromāta notis: | Svaigas, Citrusaugļu, Koksnes |
Kam paredzēts: | Vīriešiem |
Tilpums: | 60 ml |
Koncentrācija: | EDP |
Preču zīme: | Mercedes-Benz |
Visas šī zīmola preces: | Visas Mercedes-Benz preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.