Tilpums: | 50 ml |
Koncentrācija: | EDT |
Preces ID: | 6049503 |
Sajūti pasauli, kamēr guli uz zemes un lūkojies debesīs." Jean-Claude Ellena
Terre d ' Hermes ir stāsts par pasaules izziņu, vidi un tās metamorfozēm. Stāsts par alķīmiju un spēku. Jūs nonākat starp zemi un debesīm. Ceļojums piesātināts ar spēku un poēziju. Akcentu raisa koksne, augi, minerāli.
-Augšējas notis: apelsīns, greipfrūts;
-Vidus notis: pipari, pelargonija;
-Pamatnotis: ciedrs, pačūlija augs, vetīvera zāle;
Komplekts sastāv no:
Ķermeņa mazgāšanas līdzeklis Terre d ' Hermes 40 ml
Patīkams aromāts ķermenim un matiem , piemērots ikdienas lietošanai .
Lietošana: līdzekļa nelielu daudzumu uzklāt uz dušas švammes, visa ķermeņa un matiem.
Losjons pēc skūšanas Terre d ' Hermes 40ml
Atsvaidzinošs losjons aizsargā, tonizē un mitrina ādu. Lielisks Terre d 'Hermes aromāts.
Lietošana: pēc skūšanās.
Hermis International atzinusi par preču zīmi Hermes - Francijas luksusa preču ražotāju. Dažādās aptaujās un reitingu skalās, kuras publicējušas vadošās konsultāciju firmas, tas tiek klasificēts kā visaugstākās vērtības pasaules luksusa zīmols. Bagātīgā mantojuma, izsmalcinātās meistarības, detaļu, augstas kvalitātes un profesionalitātes apvienojums visā radošajā un ražošanas procesā Hermesam piešķīris augstu vietu konkurences un brutālajā luksusa pasaulē. Pašlaik zīmola produktu klāstā ir ādas izstrādājumi, aksesuāri, Hermes smaržas un „ready-to-wear“ drēbes.
Thierry Hermes 1837.gadā Parīzē nodibināja ģimenes uzņēmumu. Sākotnēji viņa nodoms bija kalpot Eiropas muižniecībai, piedāvājot ādas izjādes aprīkojumu. Pakāpeniski uzņēmuma produktu piedāvājums paplašinājās ar katru paaudzi. Hermes firmas ceļojumu somas ir bijušas ceļā uz globāliem panākumiem un mūžīgi reģistrētas kā modes ikonas. Sākot ar 2014. gadu visā pasaulē bija 311 Hermes veikali, no kuriem 207 tieši piederēja Hermes.
Hermesam ir ārkārtīgi skaists un bagāts veiksmes stāsts. Ierobežota izplatīšana, ekskluzivitāte un kontrolēts mārketings ļāva uzņēmumam divkāršot ikgadējo izaugsmi. Tas atspoguļo Hermes zīmola drošību ļoti bagātajā pasaules iedzīvotāju segmentā. Fakts, ka zīmols tiek uzskatīts par visnovatoriskāko starp visiem luksusa modes namiem, liecina par uzņēmuma apņemšanos pastāvīgi ražot un piegādāt īpaši greznus produktus, kas ir unikāli, pauž spēcīgu saprātu un kuriem ir izcilas meistarības priekšrocības. Uzņēmuma nākotne ir droša, taču tai ir jāattīstās un jādiferencējas, lai saglabātu savas pozīcijas augstākās klases luksusa tirgus segmentā, izmantojot sava ģimenes zīmola spēku: mantojuma, autentiskuma un prestiža ikonu.
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Preces ID: | 6049503 |
Kategorija: | Vīriešu smaržas |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,2 x 0,1 x 0,05 m, 0,015 kg |
Aromāta notis: | Austrumu |
Kam paredzēts: | Vīriešiem |
Tilpums: | 50 ml |
Koncentrācija: | EDT |
Preču zīme: | Hermès |
Visas šī zīmola preces: | Visas Hermès preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.