Tilpums: | 50 ml |
Koncentrācija: | EDT |
Preces ID: | 15592737 |
Lietošana: ieteicams lietot ikdienā.
Sastāvs:ALCOHOL, FRAGRANCE (PARFUM), WATER (AQUA), LIMONENE, HYROXYCITRONELLAL, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, CITRONELLOL, HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, EVERNIA PRUNASTRI (OAKMOSS) EXTRACT, GERANIOL, CITRAL, FARNESOL.
Hermes Terre d'Hermès aromāta kompozīcija pārsteidz ar sulīgu apelsīnu un rūgto greipfrūtu notīm. Nākamajā nots rindā parādās možie pipari un rotaļīga smaržīga vetivērija, kas Hermes Terre d'Hermès piešķir zemes minerālu elpu. Aromāts kļūst vēl dziļāks, pateicoties ciedra un benzoīna sveķu saldumam.
Beigu notis:
Hermis International atzinusi par preču zīmi Hermes - Francijas luksusa preču ražotāju. Dažādās aptaujās un reitingu skalās, kuras publicējušas vadošās konsultāciju firmas, tas tiek klasificēts kā visaugstākās vērtības pasaules luksusa zīmols. Bagātīgā mantojuma, izsmalcinātās meistarības, detaļu, augstas kvalitātes un profesionalitātes apvienojums visā radošajā un ražošanas procesā Hermesam piešķīris augstu vietu konkurences un brutālajā luksusa pasaulē. Pašlaik zīmola produktu klāstā ir ādas izstrādājumi, aksesuāri, Hermes smaržas un „ready-to-wear“ drēbes.
Thierry Hermes 1837.gadā Parīzē nodibināja ģimenes uzņēmumu. Sākotnēji viņa nodoms bija kalpot Eiropas muižniecībai, piedāvājot ādas izjādes aprīkojumu. Pakāpeniski uzņēmuma produktu piedāvājums paplašinājās ar katru paaudzi. Hermes firmas ceļojumu somas ir bijušas ceļā uz globāliem panākumiem un mūžīgi reģistrētas kā modes ikonas. Sākot ar 2014. gadu visā pasaulē bija 311 Hermes veikali, no kuriem 207 tieši piederēja Hermes.
Hermesam ir ārkārtīgi skaists un bagāts veiksmes stāsts. Ierobežota izplatīšana, ekskluzivitāte un kontrolēts mārketings ļāva uzņēmumam divkāršot ikgadējo izaugsmi. Tas atspoguļo Hermes zīmola drošību ļoti bagātajā pasaules iedzīvotāju segmentā. Fakts, ka zīmols tiek uzskatīts par visnovatoriskāko starp visiem luksusa modes namiem, liecina par uzņēmuma apņemšanos pastāvīgi ražot un piegādāt īpaši greznus produktus, kas ir unikāli, pauž spēcīgu saprātu un kuriem ir izcilas meistarības priekšrocības. Uzņēmuma nākotne ir droša, taču tai ir jāattīstās un jādiferencējas, lai saglabātu savas pozīcijas augstākās klases luksusa tirgus segmentā, izmantojot sava ģimenes zīmola spēku: mantojuma, autentiskuma un prestiža ikonu.
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Preces ID: | 15592737 |
Kategorija: | Vīriešu smaržas |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,18 x 0,05 x 0,05 m, 0,201 kg |
Aromāta notis: | Austrumu |
Kam paredzēts: | Vīriešiem |
Related products count: | 3 |
Tilpums: | 50 ml |
Koncentrācija: | EDT |
Preču zīme: | Hermès |
Visas šī zīmola preces: | Visas Hermès preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
83%
klientu iesaka šo preci
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preciPārdevējs: 220.lv
Preces iepakojums bija bojāts, saplēsts. Bojāts produkta iepakojums, nevis iepakojuma iepakojums. Pirms preces iesaiņošanas paciņā darbiniekam vajadzēja pamanīt defektu (tas ir skaidri redzams) un nomainīt preci pret kvalitatīvu, taču viņš to nedarīja. Ja viņiem nebūtu ko mainīt, viņi būtu varējuši informēt klientu par situāciju un meklēt kompromisu (problēmas vienmēr var atrisināt), nevis atgriezt klientam bojāto preci iesaiņotā veidā. Šāda attieksme pret klientu vienmēr izraisa dusmas un neapmierinātību, parāda paviršu uzmanību pret klientu, neprofesionalitāti. Smaržas bija domātas dāvināšanai. Kā tagad pasniegt dāvanu ar bojātu iepakojumu? Ir kauns dāvināt cilvēkam, un maksāt naudu kā labu lietu. Dāvana bija jāpārsaiņo, liekot lietā iztēli. Foto vairs nepievienošu, jo anketu pirkuma novērtējumam saņēmu tikai nedēļu vēlāk, kad smaržas jau bija pārpakotas. Uzreiz nepieteicos, jo negribējās sabojāt svētku noskaņu, un laika trūkuma dēļ meklēt citu dāvanu.
*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.