Tilpums: | 100 ml |
Koncentrācija: | EDT |
Preces ID: | 22045997 |
Lietošana: Ieteicams smaržas uzsmidzināt uz pulsējošām ķermeņa vietām – plaukstām, ceļgaliem, kakla, zonas aiz ausīm, kā arī elkoņu iekšpusē. Ļaujiet nožūt, neberzējiet, jo aromāts var mainīties.
Valentino Uomo tika izlaists 2014. gadā.
Maison Valentino 1960. gadā nodibināja Valentino Garavani un Giancarlo Giammetti. Valentīno ir starptautiska modes figūra. Maison Valentino ir liela loma luksusa stilā, kurā saplūst tradīcijas un inovācijas. Valentino zīmola dizains tiek atklāts ne tikai apģērbu kolekcijās, bet arī caur aksesuāru līnijām, kurās ietilpst Valentiono somas, apavi, mazi ādas aksesuāri, saulesbrilles, šalles, kaklasaites un smaržas. Estētisks, universāls vairāk nekā 100 valstīs, izmantojot 175 Valentino piederošus veikalus un vairāk nekā 1500 tirdzniecības vietas. Zīmols Maison Valentino ir īpaši pazīstams ar savām sarkanajām kleitām un plaši izmantotajiem darbiem „Valentino sarkanā“.
Estētiskais, mūsdienīgais redzējums un meistarība, kas prasa pilnību, ir rūpnieciskā procesa un produktu attīstības un ražošanas pamatprincipi. Visa produkcija notiek vēsturiskajā Piazza Mignanelli Romā, kur nesen tika atvērta specializētā „Bottega Couture“ skola. Valentino ir viens no starptautiskajiem modes līderiem, kas tic augstajai pievienotajai vērtībai, ko rada globāls stila redzējums.
„Ir ļoti svarīgi cieši sadarboties ar profesionāļiem un balstīties uz Itālijas pieredzi. Tas ļāva mums saprast un izprast noteikumus, lai mēs varētu tos pārkāpt un savā veidā pārrakstīt. Pašu noteikumu izstrāde ir dizainera profesijas pamatā. Tas ir pamats, no kura sākas katrs radošais process. Mani interesē humānisma ideja, kas veicina radošumu. Šajā uzņēmumā es uzzināju, ka jauninājumi nevar pastāvēt bez dziļām tradīciju zināšanām. Šī ideja būs Valentino jaunais virziens - izpratne par tradīcijām un fantāzijas pievilināšana jauninājumiem.“ - saka Maison Valentino pašreizējais radošais direktors.
Maison Valentino savu pirmo smaržu līniju izveidoja 70. gadu beigās, tāpēc arī uzņēmums ir slavens un progresīvs. Tagad Maison Valentino sadarbojas ar Puig, kas ir viens no lielākajiem aromātu ražotājiem, lai audzētu savu līdz šim populāro aromātu kolekciju. Valentino smaržu līnija ir diezgan plaša, sastāv no dažādām smaržām, kas piemērotas visām gaumēm.
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Viens no populārākajiem vīriešu smaržu veidiem ir koksnes aromāts. Tas izceļas uz pārējo fona ar savu bagātīgo raksturu, ar notīm, kas nāk no kokiem, sveķiem, sūnām, mizas, priežu skujām un krūmiem, kā arī saknēm. Garšaugiem un lapām var būt intensīvs zemes, koksnes raksturs (piemēram, pačūlijai un vetivērijai). Koksnes smaržas raksturo aromātiskas, citrusu aromātu notis. Pamata notīs jūs parasti atradīsiet asas, sausas koksnes notis, savukārt bāzes notīs dominē sveķi vai koks. Koksnes sastāvdaļas piešķir smaržām bagātību, siltumu, eleganci un dziļumu, tāpēc tās ir ļoti svarīgas parfimērijā. Koksnē dominējošās smaržvielas parasti ietver sandalkoka, priedes, pačūlijas, vetivērijas un ciedra smaržas. Sandalkoks ir krēmīgs un juteklisks, pačūlija ir dziļa meža un zemes, vetivērija ir dūmakaina un bagāta, ciedrs ir sauss un vienkāršs, un Oud ir sarežģīts un smags. Mūsu sortimentā jūs atradīsiet daudzas koksnes smaržas. Tās ir EDP, EDC, EDT koncentrācijas smaržvielas un eļļas smaržas un aromātiskās eļļas. Papildu piedāvājam izvēlēties no dažāda apjoma nišas smaržām, to komplektiem un pazīstamākajiem zīmoliem, piemēram, "Calvin Klein", "Diesel", "Hugo Boss", "Lacoste" u.c.
Preces ID: | 22045997 |
Kategorija: | Vīriešu smaržas |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,055 x 0,085 x 0,125 m, 0,395 kg |
Aromāta notis: | Koksnes |
Kam paredzēts: | Vīriešiem |
Tilpums: | 100 ml |
Koncentrācija: | EDT |
Preču zīme: | Valentino |
Visas šī zīmola preces: | Visas Valentino preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.