Skaistuma nedēļas! No smaržām līdz elektronikai, apģērbam un vēl vairāk! Līdz -40%*! 
1

Visual Research: An Introduction to Research Methods in Graphic Design 4th edition

Specifikācijas:
Autors: Russell Bestley, Paul McNeil
Lapaspušu skaits: 256
Izdošanas gads: 2022
Preces ID: 17317707
Tikai lietotnē! Saņem līdz 4x vairāk 220.lv naudā!* 0€ piegāde virs 20€ ārpus Rīgas
4024
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
Citu pārdevēju piedāvājumi (1):
6999
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

16. jūlijā

000

SmartPosti terminālī

16. jūlijā

000

Saņemiet Omniva pakomātā

16. jūlijā

000

Unisend pakomātā

16. jūlijā

000

Piegādāsim uz mājām

16. jūlijā

399

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

SmartPosti terminālī

16. jūlijā

000

Saņemiet Omniva pakomātā

16. jūlijā

000

Unisend pakomātā

16. jūlijā

000

Piegādāsim uz mājām

16. jūlijā

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Citu pārdevēju piedāvājumi
KATARATA
6999
Pārdevējs: Krisostomus Latvija 4.9
  • 98% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Arī citi interesējās

Preces apraksts: Visual Research: An Introduction to Research Methods in Graphic Design 4th edition

"Packed with more than 200 colour illustrations, Visual Research explores a range of research methods that can be used by graphic designers and visual communicators in the development of clear and purposeful design solutions. The book introduces key terms and theories that underlie design research; examining the importance of visual grammar and design literacy, audience, communication theory and semiotics"--
Packed with more than 200 colour illustrations, Visual Research explores a range of research methods that can be used by graphic designers and visual communicators in the development of clear and purposeful design solutions. The book introduces key terms and theories that underlie design research; examining the importance of visual grammar and design literacy, audience, communication theory and semiotics.Each chapter features case studies, many new to this edition, that demonstrate how the use of research methods can form the basis of effective visual communication and design problem solving, eschewing end-product analysis for a discussion of the way research feeds into the design process.With new case studies from Matt Cooke, Colette Sadlier and many others, this new edition also brings together all of the 'Key Concept' features and content from previous editions into their own distinct chapter, making it easier for readers to discover design-led tools and information design methods, for both print and on-screen design.

Kopīgā informācija par: Visual Research: An Introduction to Research Methods in Graphic Design 4th edition

Preces ID: 17317707
Kategorija: Mākslas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,21 x 0,27 m, 0,3 kg
Tips: Nav norādīts
Izdevniecība: Bloomsbury Publishing Plc
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Mīkstie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Grāmatas fragments:
Autors: Russell Bestley, Paul McNeil
Lapaspušu skaits: 256
Izdošanas gads: 2022

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Partneru piedāvājumi
Reklāma

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Visual Research: An Introduction to Research Methods in Graphic Design 4th edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Rekomendējam kopā ar: Visual Research: An Introduction to Research Methods in Graphic Design 4th edition

Citu pārdevēju piedāvājumi (1)

*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.

Pārdevējs: KATARATA 4.6
(2301 pircēju vērtējumi)
0 €

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

15. jūlijā

000
Iespējamie piegādes veidi
6999

Labākais no Krisostomus Latvija