Tilpums: | 50 ml |
Koncentrācija: | EDP |
Preces ID: | 27829111 |
Lietošana: Izsmidziniet aromātu tieši uz kakla un plaukstas locītavām, kā arī aiz ausīm un matos. Pietiek tikai dažas reizes to izsmidzināt, lai aromāts saglabātos pietiekami ilgi un intensīvi. Izvairieties no tiešas saskares ar acīm un muti.
Estée Lauder Private Collection - klasisks ziedu un zaļumu aromāts, kas nekad neiziet no modes. Šis aromāts tika radīts pēc Estée Lauder kundzes lūguma, tāpēc tiek uzskatīts par labas gaumes pazīmi.
Šis aromāts ir ļoti universāls, un tas izcels jūsu sievišķību un eleganci katru dienu un jebkurā gadījumā. Piliens šo smaržu un jūs būsiet īsta dāma!
Ieteicams lietot dienā, vakarā, jebkurā gadījumā.
Estée Lauder kosmētika ir nosaukta tās dibinātājas vārdā, kas 20. gadsimtā veica revolūciju skaistumkopšanas pasaulē. Būdama farmaceita māsasmeita, Estée jau agri sāka interesēties par kosmētikas ražošanas niansēm un drīz vien izstrādāja savu pirmo sejas krēmu. 1946. gadā viņa sāka pārdot savus Estée Lauder produktus.
Estée Lauder zīmola pamatā ir centība, neatlaidība un aizrautība. Estée bieži apmeklēja skaistumkopšanas salonus, kas bija izkaisīti pa visu Ņujorku, un viņas zīmols attīstījās, pateicoties individuālu klientu ieteikumiem. Tas palīdzēja Estée Lauder produktiem kļūt slaveniem.
No maza uzņēmuma tas pakāpeniski ir kļuvis par augstākās klases starptautisku zīmolu. Estée Lauder ikoniskais tonālais krēms tagad ir daudzu sieviešu kosmētikas maciņu neatņemama sastāvdaļa, un ar tā greznajām sastāvdaļām un zinātnisko pieeju Estée Lauder sejas krēms ir labākais, ko vien varat vēlēties savai ādai. Estée Lauder filozofija ir pavisam vienkārša – ikviena sieviete var izskatīties skaista neatkarīgi no vecuma.
Uzmanību: Tikai ārīgai lietošanai. Sargāt no saskares ar acīm. Nelietot, ja jums ir individuāla nepanesība pret kādu no sastāvdaļām vai ir bojāta āda.
Nav šaubu: Estée Lauder ir viens no slavenākajiem uzņēmējiem, kas rotā skaistuma pasauli. Josephine Esther Mentzer dzimis Ņujorkas priekšpilsētā. Viņa sāka savu biznesu ar četriem ādas kopšanas līdzekļiem un vienkāršu solījumu sievietēm: "Ikviena var būt skaista".
Estée Lauder noslēpums bija iedzimta izpratne par to, ko sievietes vēlējās. Viens no viņas slavenākajiem piedāvājumiem ir: ‘Telephone, Telegraph, Tell-a Woman’ ,tāpēc, ka viņa uzskatīja, ka, ja viņas produkti patiks sievietēm, viņas izplatīs vārdu tālu un plaši. Filozofija, ar kuru viņa dalījas ar savu pārdošanas personālu: ‘I didn’t get there by wishing for it or hoping for it, but by working for it.’
Visu savu mūžu elegance ir bijusi „Estée Lauder“ priekšrocība: vienmēr ir visaugstākā kvalitāte, perfekti līdzsvarots, perfekti elegants - iespaidīgs dārgakmens. Un, lai gan viņa bija pazīstama kā ādas kopšanas līdzekļu pionieris un visaizliedzīgākais pārdevējs (viņa ir sieviete, kas izgudroja "dāvanu iegādi", mazumtirdzniecības jomā), Estée Lauder karjeru iedvesmoja kaislīga mīlestība pret smaržām.
Pēc tam, kad viņa tika dievēta kā "vienīgais reālais deguns visā Amerikā“, un visa viņas karjera ir cieši saistīta ar smaržu veidošanu.
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Preces ID: | 27829111 |
Kategorija: | Smaržas sievietēm |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,07 x 0,04 x 0,15 m, 0,05 kg |
Tips: | Smaržas |
Kam paredzēts: | Sievietēm |
Tilpums: | 50 ml |
Koncentrācija: | EDP |
Preču zīme: | Estée Lauder |
Visas šī zīmola preces: | Visas Estée Lauder preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.