Tilpums: | 30 ml |
Koncentrācija: | EDP |
Preces ID: | 28803991 |
Lietošana: Lietošanu skatīt uz iepakojuma.
Sastāvs:AROMĀTA KOMPOZĪCIJA: Apelsīna ziedi, Augļi, Bergamote, Citrusi, Dzintars, Jasmīns, Muskuss, Vaniļa/Zefīrs.
Ikoniskā PRADA zīmola smaržas PRADA Paradoxe Eau de Parfum. Šis sievišķīgais ziedu aromāts ir aicinājums izzināt un izpaust sievietes daudzšķautņainības paradoksu. Svinēt to, ka nekad neesi tāda pati kā iepriekš, bet vienmēr esi tu pati. Ziedu un dzintara aromāts, kas ieskauj ikonisko sastāvdaļu paradoksu, izraisot jaunas smaržu izjūtas. PRADA iegūst jaunu svaigumu, pirmo reizi izmantojot neroli ekstraktu, notverot šo apelsīnkoka ziedu svaigo dimensiju. Jutekliskums tiek iedzīvināts ar AmbrofixTM, kas ir bioloģiski pārveidots dzintars, iegūstot vibrējošu siltumu. Intensitāte pieaug, pateicoties jaunai, revolucionārai muskusa molekulai: SerenolideTM – intensīvai, bet smalkai un patīkamai notij, kas sajūtama kā viena no pirmajām. PRADA dziļāko būtību pauž arī Paradoxe atkārtoti uzpildāmā pudelīte, kuras vizuālais tēls ataino zīmolam raksturīgo trīsstūra formu. Novietota uz sāniem, tomēr stabila, pudelītes radikālā forma tiek mīkstināta ar noapaļotiem leņķiem, bet smaržas maigā koraļļu rozā krāsa kontrastē ar tumši melno vāciņu un PRADA ģerboni.
Itāļu modes namu Prada dibināja brāļi Mario un Marino 1913. gadā. Nosaukums dots par godu Prada ģimenei, bizness jau no paša sākuma bija specializēts veikals, kas piedāvāja angļu stila lādes un somas. Bizness vēlāk tika nodots meitai Luīzei un pēc tam viņas mazmeitai Miuccia, kura no 70. gadu beigām pārņēma Prada namu nākamajā līmenī. Pēc apspriešanās ar uzņēmuma vadītāju, kurš vēlāk kļuva par viņas vīru, Miuccia pārtrauca angļu preču importu un sāka attīstīt savus produktus. Augstā cena un zemais profils apgrūtināja pirmo Prada ādas rokassomu pārdošanu, taču nākotnē mājās gatavoti izstrādājumi kļuva par veiksmes atslēgu. Pāris pastāvīgi meklēja savu produktu vairumtirgotājus visā pasaulē un atvēra otro veikalu. 1984. gadā parādījās apavu līnija, un 1988. gadā tika ieviesta pirmā Prada sieviešu apģērbu līnija.
Vēl viens ļoti veiksmīgs Prada vēstures aspekts ir pēdējo desmit gadu laikā radīto smaržu klāsts. Lai gan uzņēmums jau bija iekarojis pasauli ar savām dažādajām produktu līnijām, modes namiem vēl nebija Prada firmas smaržu. 2003. gadā uzņēmums iepazīstināja ar savu pirmo smaržu līniju, ko nosauca par „Puig“ un tādējādi uzsāka citu veiksmīgu ceļu, šoreiz parfimērijas jomā. Pirmās Prada smaržas masu tirgū tika atklātas 2004. gadā ar nosaukumu „Prada Amber“. Ņemot vērā iepriekšējās parfimērijas sastāvdaļas, šīs smaržas bija jauns laikmets dzintara aromāta vēsturē. Turpmākās smaržu līnijas tika papildinātas ar daudz vērtīgākām un unikālām notīm, kas radīja populāro Prada smaržu stilu un gaumi. Pašlaik mēs varam atrast zīmolu Prada starp slavenākajiem un populārākajiem ražotājiem smaržu un tualetes ūdeņu jomā. Prada piedāvā unikālu vīriešu un sieviešu aromātu klāstu, ar kuru palīdzību mēs katrs uzreiz varam nokļūt Prada itāļu greznības pasaulē.
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Preces ID: | 28803991 |
Kategorija: | Smaržas sievietēm |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,15 x 0,08 x 0,14 m, 0,15 kg |
Tips: | Smaržas |
Kam paredzēts: | Sievietēm |
Tilpums: | 30 ml |
Koncentrācija: | EDP |
Preču zīme: | Prada |
Visas šī zīmola preces: | Visas Prada preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.