Tilpums: | 100 ml |
Koncentrācija: | EDT |
Preces ID: | 3568791 |
Lietošana: Ieteicams smaržas izsmidzināt uz pulsējošām ķermeņa vietām – plaukstām, ceļgaliem, kakla, zonas aiz ausīm, kā arī elkoņu iekšpusē. Ļaujiet nožūt, neberzējiet, jo aromāts var mainīties.
Es atcerējos dīķa smaržu, jasmīnus, slapjus akmeņus, plūmes, kinkānus un milzu bambusus. Tas viss bija tur… un dīķos bija pat karpas.” – Žans Klods Elēna
Hermes Le Jardin de Monsieur Li ir svaigs, elegants un viegls aromāts. Aromāts ir iedvesmots no parfimēra ceļojuma uz dārzu Ķīnā. Tā ir vieta kaut kur starp realitātes un fantāzijas pasauli.
Šīs smaržas ir žurnāla Allure 2015. gada balvas Best of Beauty ieguvējas kategorijā Labākais citrusaugļu aromāts.
- Sākuma nots: kinkan augļi;
- Vidējās notis: jasmīns;
- Bāzes notis: piparmētra.
Brīdinājums: Tikai ārējai lietošanai. Izvairīties no saskares ar acīm. Nelietojiet, ja Jums ir individuālā paaugstināta jutība pret kādu no sastāvdaļām, vai uz bojātas ādas.
Hermis International atzinusi par preču zīmi Hermes - Francijas luksusa preču ražotāju. Dažādās aptaujās un reitingu skalās, kuras publicējušas vadošās konsultāciju firmas, tas tiek klasificēts kā visaugstākās vērtības pasaules luksusa zīmols. Bagātīgā mantojuma, izsmalcinātās meistarības, detaļu, augstas kvalitātes un profesionalitātes apvienojums visā radošajā un ražošanas procesā Hermesam piešķīris augstu vietu konkurences un brutālajā luksusa pasaulē. Pašlaik zīmola produktu klāstā ir ādas izstrādājumi, aksesuāri, Hermes smaržas un „ready-to-wear“ drēbes.
Thierry Hermes 1837.gadā Parīzē nodibināja ģimenes uzņēmumu. Sākotnēji viņa nodoms bija kalpot Eiropas muižniecībai, piedāvājot ādas izjādes aprīkojumu. Pakāpeniski uzņēmuma produktu piedāvājums paplašinājās ar katru paaudzi. Hermes firmas ceļojumu somas ir bijušas ceļā uz globāliem panākumiem un mūžīgi reģistrētas kā modes ikonas. Sākot ar 2014. gadu visā pasaulē bija 311 Hermes veikali, no kuriem 207 tieši piederēja Hermes.
Hermesam ir ārkārtīgi skaists un bagāts veiksmes stāsts. Ierobežota izplatīšana, ekskluzivitāte un kontrolēts mārketings ļāva uzņēmumam divkāršot ikgadējo izaugsmi. Tas atspoguļo Hermes zīmola drošību ļoti bagātajā pasaules iedzīvotāju segmentā. Fakts, ka zīmols tiek uzskatīts par visnovatoriskāko starp visiem luksusa modes namiem, liecina par uzņēmuma apņemšanos pastāvīgi ražot un piegādāt īpaši greznus produktus, kas ir unikāli, pauž spēcīgu saprātu un kuriem ir izcilas meistarības priekšrocības. Uzņēmuma nākotne ir droša, taču tai ir jāattīstās un jādiferencējas, lai saglabātu savas pozīcijas augstākās klases luksusa tirgus segmentā, izmantojot sava ģimenes zīmola spēku: mantojuma, autentiskuma un prestiža ikonu.
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Preces ID: | 3568791 |
Kategorija: | Smaržas sievietēm |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,06 x 0,07 x 0,14 m, 0,1 kg |
Tips: | Tualetes ūdens |
Kam paredzēts: | Vīriešiem un sievietēm |
Tilpums: | 100 ml |
Koncentrācija: | EDT |
Preču zīme: | Hermès |
Visas šī zīmola preces: | Visas Hermès preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
100%
klientu iesaka šo preci
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.