Tilpums: | 75 ml |
Koncentrācija: | EDT |
Preces ID: | 116056 |
Lietošana: Ieteicams smaržas izsmidzināt uz pulsējošām ķermeņa vietām – plaukstām, ceļgaliem, kakla, zonas aiz ausīm, kā arī elkoņu iekšpusē. Ļaujiet nožūt, neberzējiet, jo aromāts var mainīties.
Hugo Boss Orange smaržas radītas sievietei, kura nebaidās no dzīves smelties drosmi un apņēmību. Aromāts atspoguļo neatkarīgu, harizmātisku, spilgtu, spontānu un mazliet traku personību.
Hugo Boss Boss Orange smaržas - saldo ābolu, maigu balto ziedu un sulīgu apelsīnu ziedu smaržu kombinācija. Noslēgumā baltais sandalkoks, olīvas un vaniļa.
Hugo Boss Boss Orange aromāts ideāli piemērots bohēmiskām, bet elegantām un bezrūpīgām sievietēm. Ideāli piemērots lietošanai dienas laikā.
Hugo Boss Boss Orange – augļu un ziedu aromāts, kas radīts sievietēm, kuras alkst svaigas un tīras gudrības. Ienirstiet balto ziedu un saldo augļu pasaulē.
Hugo Boss Boss Orange smaržas jau sen ir iecienījuši ne tikai sievietes, bet arī vīrieši. Nebaidieties parādīt, kas jūs patiesībā esat, un izplatīt pozitīvas emocijas citiem.
Hugo Boss Boss Orange smaržas, kas izlaistas 2009. gadā. Šo smaržu personalizējusi slavenā aktrise Sienna Rose Miller. Rotaļīgais aromāts ir ievietots jautrā, modernā oranžā flakonā.
"Tā ir laimes smarža,” saka aktrise. Sienna Rose Miller.
Hugo Boss Boss Orange – īsts pavasara aromāts.
Smaržu pudelītei ir īpaši moderns dizains ar metāla un stikla detaļām.
Pamata notis:
Aromāta raksturs: elegants, spontāns, bohēmisks.
Ieteicams lietot dienas laikā.
Hugo Boss 1923.gadā dibināja savu uzņēmumu Mecingenā, Vācijā, dažus gadus pēc Pirmā pasaules kara beigām, un valsts ekonomikas krituma. Pirms un pēc Otrā pasaules kara Hugo Boss kompānija izstrādāja un ražoja uniformas Wehrmacht karaspēkiem. H.Boss nomira 1948.gadā. Pēc 20 gadiem uzņēmumu pārņēma divi viņa mazbērni Uwe un Jochen Holy. Biznesa brāļi ir paspējuši vērst savu biznesu jaunā virzienā - radot vīriešu apģērbu.
1985.gadā tika izlaistas pirmās Hugo Boss smaržas vīriešiem - „Boss Number One“. Smaržu popularitāte ir radījusi jaunu uzņēmuma nodaļu. Parādījās arī Hugo Boss smaržas sievietēm: „Bemme“, „BOSS Intense“ un „BOSS Women“ smaržas.
Vīriešu aromātus raksturo klasiskas smaržas „BOSS Bottles Cologne“, „BOSS Soul“, „BOSS in Motion“, „BOSS In Motion Limited Edition“ un „BOSS Selection“. Citas smaržas, kuras radīja „Hugo“ ir paredzētas jaunākiem vīriešiem un sievietēm. Citu smaržu segmenta piedāvājumi - „Del Mar Baldessarini“, ko izstrādājis Hugo Boss, „Hugo Dark Blue"" un „Hugo Deep Red"" smaržas.
Šodien „HUGO BOSS“ tēlu veido četras neatkarīgas un unikāli sakārtotas līnijas, kas atbilst dažādām vajadzībām: apģērbs, apavi, smaržas un aksesuāri. Šos modes nama produktus mēs varam atrast 103 valstīs visā pasaulē un vairāk nekā 5000 mazumtirdzniecības veikalos.
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Preces ID: | 116056 |
Kategorija: | Smaržas sievietēm |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,05 x 0,05 x 0,175 m, 0,335 kg |
Tips: | Tualetes ūdens |
Kam paredzēts: | Sievietēm |
Related products count: | 1 |
Tilpums: | 75 ml |
Koncentrācija: | EDT |
Preču zīme: | Hugo Boss |
Visas šī zīmola preces: | Visas Hugo Boss preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
94%
klientu iesaka šo preci
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preciPārdevējs: 220.lv
ļoti slikti iepakota prece, ņemot vērā, ka stikla pudelīte -lielā kastē bez papildus iesaiņojuma,kā rezultātā smaržas korķis bija sašķīdis
*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.