"Vecais prostators Przewerk 6/ 12v 12a 75a"
️ Jaunākā respektētā uzņēmuma scened versija ir veca
️co ir jauns jaunākajā versijā
- Mūsdienīgāks procesors
- Polijas izplatīšana ar visu ražotāja garantiju
- AGM baterijas var uzlādēt
- Jauna versija 2025
️ Vecais 6/12v 12A Booster 75A mikroprocesora dzelzs
Automašīnu un motociklu akumulatoru uzlādēšanai, ieskaitot skābo elkoni, želeju (želeju), AGM, EFB (starta apstāšanos), VRLA ar spriegumu 6 un 12 V, savukārt ietilpība no 4AH līdz 180AH, tā ir lieliski piemērota arī bateriju uzturēšanai līdz 220AH. Maksimālā uzlādes strāva ir 12a
, kas ļauj ātri uzlādēt un atjaunot augstas kapacitātes baterijas. Kravas automašīna bija aprīkota ar funkcijām, kurām tas ir īsts "kombainas kombains", lai uzlādētu baterijas.
Pavadošais vecais prostators Przewerk ir aprīkots ar daudzām funkcijām, piemēram, automātiskās uzlādes režīmu, reģenerācijas režīmu un barošanas režīmu
; Automātiskais uzlādes režīms ļauj akumulatoru droši uzlādēt un efektīvi uzlādēt, un reģenerācijas režīms ļauj atjaunot zaudēto akumulatora ietilpību, dziļi izlādējoties un uzlādējot.
️ Old Prober Przewerk ir ļoti viegli lietojams, pateicoties intuitīvajam vadības panelim ar LED ekrānu, kas parāda pašreizējo uzlādes nosacījumu un akumulatora spriegumu. Vienībai ir arī drošības funkcijas, piemēram, aizsardzība pret pārslodzi, pārspriegumu un īssavienojumu, kas nodrošina lietošanas drošību.
️ Old Prosator Przewerk 6/12V 12A 75A ir stabils un efektīvs veids, kā uzlādēt un atjaunot baterijas, kas ir lieliski piemērotas profesionālai mehānikai un amatieriem.
specifikāciju izveidošana
- Ieejas spriegums: 230 V ~ 50 Hz
- Elektrības atgriešana*: & lt; 5 ir (bez maiņas strāvas ievades)
- Novērtēts izejas spriegums: 6 V/ 12 V
- Uzlādes strāva: 2 A, 6 A, 12 A
- Akumulatora tips: 12 V / 6V ar ietilpību 4-180 AH IP20, akumulatora saglabāšana: līdz 220ah
Augsti neizkrautu bateriju reģenerācijas izveidošana:
Pievienojiet dzelzi ar akumulatoru, ievērojot šīs instrukcijas, pēc tam ieslēdziet taisngrieža jaudu. Nospiediet "uzlādi / start [3], ja spriegums V ir no 7,5 V līdz 10 V, taisngriežāks automātiski pārcelsies uz 10 minūšu uzlādes režīmu. Uzlādes reģenerācijas process: strāvas uzlāde maks.
Tas nozīmē, ka uzlādes reģenerācijas process neizdevās. Ieteicams nomainīt akumulatoru. Ja spriegums V ir augstāks un vienāds ar 10 V, pārvaldības process automātiski pārvietojas uz 12 V uzlādes režīmu.
Pavadot visa veida akumulatoru dzelzi (skābes-Alałowiczne, SLA, AGM, Gel)
- Tiešais motors sākas no vājām baterijām bez ilgtermiņa uzlādes
- 12 V vai 6 V baterijas ar ietilpību 8-210 AH, ko uzstāda pasažieru automašīnas un motocikli
- Optimāli pielāgots akumulatora tips
Atkārtotu uzlādes programmu izvēle
- Testeris ģeneratora darbības pārbaudei
- Aizsargāts no polu izmaiņām, īsās ķēdes un pārslodze
- Uzlabota mikroprocesoru vadības sistēma ar diagnostikas programmu un uzlādes kontroli
- Temperatūras sensors, kas atbilst lādēšanas īpašībām zemā temperatūrā
- Impulsīvs uzlādes režīms izkraušanas bateriju pastiprināšanai
"
- LCD ekrāns uzlādes programmai, sprieguma vērtībai un uzlādes statusam
- Automātiska akumulatora atpazīšana norāde uz to, vai to bojājumi
- Sānu uzlādes rokturi par uzlādi, lai būtu vieglāk uzglabāt
️ Applun akumulatora klipi un ierīces tīklā, parādīt 6 informāciju " Pievienots
"(" Savienots "). Izvēloties uzlādes režīmu, parādās informācija" Rechge
"(" Uzlāde "). Pēc informācijas uzlādes" uzlādēts
Tas izrādās
"(" Uzlādēts "). Ja" 0,0 "parādās ekrānā pirms akumulatora pabeigšanas, tas nozīmē, ka pastāv kļūda.
Ja akumulators ir pilnībā uzlādēts pirms akumulatora parādīšanās uz ekrāna, tas nozīmē, ka bija kļūda.
Pēc tam pārbaudiet, vai klipi [4], [5] ir pareizi savienoti ar akumulatoru un vai tika izvēlēts pareizais akumulatora tips. Ja, neskatoties uz to, ekrānam joprojām ir kļūdas ziņojums, iemesls var būt akumulatora kļūme.
️ Dzelzs ir aprīkots ar digitālā ekrāna pogu, kas ļauj mainīt parādīto informāciju par sprieguma un uzlādes procentuālo progresu (akumulators % / akumulators %).
- akumulators
% (Akumulators %): parāda pievienoto akumulatora uzlādes progresu
- Procentuālais daudzums.
- spriedze
(Spriegums): norāda pievienoto akumulatora sprieguma voltus, sēj. Y. V.
- maiņstrāvas ģenerators % Pārbaude
(AC ģeneratora tests %): maiņstrāvas ģeneratora izejas sprieguma procents.
️ Dzelzs ļauj uzlādēt šīs baterijas
Izmantojiet šo režīmu, lai uzlādētu tipisku akumulatoru.
- 12 V regulāri:
Šāda veida (svina skābes) baterijas parasti izmanto pasažieru automašīnās un kravas automašīnās un motociklos. Viņiem ir ventilācijas pārsegi, un tie bieži tiek apzīmēti kā "bez uzraudzības" vai "pakalpojumu pakalpojums". Šim akumulatoram ātri jāpārraida enerģija (piemēram, tas izraisa motora iekaisumu). "Regulāras" baterijas nevajadzētu izmantot "dziļā cikla" programmām.
- 12 V dziļais cikls:
Šāda veida kaujas parasti tiek apzīmētas kā “dziļais cikls” vai “jūrnieks”. Parasti tie ir lielāki nekā citas baterijas. Tie nodrošina mazāk pagaidu enerģijas, bet pārvietojas ilgāk. Turklāt viņiem var maksāt daudzas reizes.
- 1 2 V agm / gel:
AGM baterijas parasti ir labas dziļas velosipēdu baterijas. Viņiem ir vislabākā "dzīve", kad runa ir par iekasēšanu, līdz viņi tiek izkrauti vairāk nekā 50 %. Pilnīgas izplūdes gāzu gadījumā viņi piedzīvo apmēram 300 uzlādes ciklu. Gēla tips ir līdzīgs AGM. Pārlādēšanas spriegums ir zemāks nekā ar citām svina skābes baterijām. Ja želejas akumulatora uzlādēšanai tiek izmantots slikts dzelzs, jums jāapsver tā jaudas samazināšana. Dzīves saīsināšana.
- 6 V regulāri:
Izmantojiet šo režīmu, lai uzlādētu tipisku akumulatoru.
izstrādātājs atbalsta trīs uzlādes līmeņus:
Izmantojiet šo režīmu, lai uzlādētu tipisku akumulatoru.
- Ātra uzlāde:
Ātra uzlāde (ieteicama zemākā ārējā temperatūrā / ziemā).
- Normāla slodze:
Normāla uzlāde (normāls ātrums)
- Sākums: uz laiku nodrošina 75 ampērus, lai piespiestu motoru palaist slikti uzlādētu vai izsmeltu 12 V akumulatoru. Dzelzs jābūt savienotam ar tīklu!
️ 8 -STEP uzlādes cikls:
- 1. posms
Akumulatora pārbaude - izvēloties uzlādes režīmu, vienība pārbauda akumulatora sprieguma līmeni. Ja akumulators var pārvietot slodzi, uzlādes režīms sākas
- 2. posms
"Baterijas pacelšana" - mēģinājums "pacelt" akumulatoru ar dziļu kontaktligzdu ar minimālu spriegumu un strāvu
- 3. posms
Bīdīšana - pulsējoša akumulatora uzlāde. Tas palīdz atjaunot dziļi atbrīvota akumulatora ķīmiskās īpašības. Pulsa spriegums noņem sulfātu no akumulatora svina plāksnēm, atjaunojot tā ietilpību.
- 4. posms
Pamata lādiņa -Maximal strāva līdz 80% no akumulatora jaudas
- 5. posms
Absorbcija - uzlāde ar samazinātu strāvas un maksimālo spriegumu, lai palielinātu slodzi līdz 100 % akumulatora ietilpībai.
- 6. posms
Analīze - trīs minūšu uzlādes procesa pārtraukums analīzei un akumulatora mēģinājumam. Lādētājs pārbauda, vai akumulators var saglabāt slodzi.
- 7. posms
Reģenerācija - lādētājs pārvietojas uz zemas strāvas uzlādes režīmu un palielina spriegumu, lai atjaunotu sākotnējo akumulatora jaudu
- 8. posms
Atbalsta bufera slodzes - lādētājs uzrauga akumulatora spriegumu un, ja nepieciešams, dod impulsu, lai akumulators būtu pilnībā uzlādēts. Lādētājs veic īsu apkopi, kompensē izlādi un pagarina akumulatora darbības laiku.