1

Logo Beginnings Multilingual edition

Specifikācijas:
Autors: Jens Muller, Julius Wiedemann
Lapaspušu skaits: 432
Izdošanas gads: 2022
Preces ID: 19180257
Tikai lietotnē! Saņem līdz 4x vairāk 220.lv naudā!* 0€ piegāde virs 20€ ārpus Rīgas
  • Pilna cena
  • Sadali daļās 807 x 12 mēn.
7835
7835
807 / mēn.
vai
3 2613
Bez pārmaksas
Pārdevējs: EasyShop 4.5
Uz grozu
Jūsu pilsēta

Rīgā, veikalā (Krasta iela 52)

9. jūlijā

000

SmartPosti terminālī

9. jūlijā

000

Saņemiet Omniva pakomātā

9. jūlijā

000

Unisend pakomātā

9. jūlijā

000

Piegādāsim uz mājām

9. jūlijā

499

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

SmartPosti terminālī

9. jūlijā

000

Saņemiet Omniva pakomātā

9. jūlijā

000

Unisend pakomātā

9. jūlijā

000

Piegādāsim uz mājām

9. jūlijā

699

Uzmanību! Piegādes nosacījumi ir provizoriski, jo noteikumi tiek atjaunināti atkarībā no faktiskā pasūtījuma veikšanas laika un apmaksas. Galīgais piegādes termiņš tiek norādīts, kad 220.lv apstiprina pasūtījumu.

Pārdevējs: EasyShop 4.5
  • 87% pircēju ieteiktu šo pārdevēju.

Arī citi interesējās

Preces apraksts: Logo Beginnings Multilingual edition

Countless global brands, including Rolex, BMW, Louis Vuitton, and the New York Yankees, still use logos that were designed over 100 years ago. Yet there has never been a monograph devoted to the origins of logo design. In the second half of the 19th century, the trademark replaced traditional symbols such as the family coat of arms as a promotional and identifying symbol for companies. At first, the designs were often still figurative; only gradually did they develop into the abstract marks that have become fixtures in everyday life today.Author Jens Müller, described as the “logo detective” by Wired magazine, examined historical trademark registers, international corporate archives, and early design publications to unearth more than 6,000 logos from 1870 to 1940. This unparalleled collection traces the development of modern trademarks and sheds light on forgotten designs and early versions of famous logos. The catalog is divided into four design categories: “Figurative,” “Form,” “Effect,” and “Typographical.” Each chapter is then systematically subdivided according to basic elements of design such as circle, line, overlap, and outline, thus offering a new perspective on design principles that are still relevant today.Along with an extensive picture section, the book comprises an introduction by Jens Müller on the history of the trademark as well as a reproduction of the first comprehensive examination of modern corporate logos: the influential design pioneer F.H. Ehmcke’s (1878–1965) illustrated essay “Wahrzeichen—Warenzeichen” (Symbols—trademarks) from 1921. Also included are ten case studies of famous trademarks, including those of 3M, NBC, Shell, and Olivetti, and numerous rare images illustrating the—at times varied, at times consistent—developments in international logo design and the birth of the corporate identity. Logo Beginnings is not only a fundamental and inspiring graphic design manual but also an excellent read for anyone interested in social, cultural, and corporate history and the fascinating impact of trademarks. It is also the perfect complement to the TASCHEN classic Logo Modernism.
It is little known that remarkable global brands such as Rolex, BMW, and Louis Vuitton still use logos that were designed over 100 years ago. Delving into the origins of modern trademarks and gathering more than 6,000 logos from the mid-19th century to 1940, Jens Müller’s extensive complement to Logo Modernism is essential for anyone interested...

Kopīgā informācija par: Logo Beginnings Multilingual edition

Preces ID: 19180257
Kategorija: Mākslas grāmatas
Preču iepakojumu skaits: 1 gab.
Iepakojuma izmēri un svars (1): 0,03 x 0,25 x 0,37 m, 3,53 kg
Tips: Dizains
Izdevniecība: Taschen GmbH
Izdošanas valoda: Angļu
Grāmatas vāku tips: Cietie
Formāts: Tradicionālā grāmata
Grāmatas fragments:
Autors: Jens Muller, Julius Wiedemann
Lapaspušu skaits: 432
Izdošanas gads: 2022

Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.

Partneru piedāvājumi
Reklāma

Vērtējumi un atsauksmes (0)

Logo Beginnings Multilingual edition
Esiet pirmais, kurš atstāj atsauksmi!
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preci

Jautājumi un atbildes (0)

Jautājiet citiem pircējiem par šo produktu!
Uzdot jautājumu
Jūsu jautājums ir veiksmīgi nosūtīts. Atbilde uz šo jautājumu tiks sniegta 3 darba dienu laikā
Jautājumam jāsatur vismaz 10 rakstzīmes

Rekomendējam kopā ar: Logo Beginnings Multilingual edition


Labākais no EasyShop