Tilpums: | 100 ml |
Tips: | Pirms / pēc skūšanas līdzeklis |
Preces ID: | 1154907 |
Lietošana: Pēc skūšanās uzklājiet losjonu uz ādas.
Sastāvs:ALCOHOL DENAT., AQUA, PARFUM, PROPYLENE GLYCOL, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, PANTHENOL, ALLANTOIN, CITRAL, COUMARIN, LIMONENE, EUGENOL, LINALOOL, HYDROXYCITRONELLAL, CI 15985, CI 60730.
Vīrišķīgs, dinamisks aromāts aktīviem vīriešiem, kuriem patīk izaicinājumi. Koka notis kopā ar pikantiem akcentiem izdala smalku dvesmu.
Pēc skūšanās āda ir jāatjauno un jānomierina. Šis losjons ne tikai noņems skūšanās radītās nepatīkamās sajūtas, bet arī ieskauj Jūsu mīļākajā aromātā.
Bi-es un Fabio Verso ir smaržu zīmoli, kas pieder Polijas uzņēmumam Uroda. Uroda Polska (agrāk pazīstams kā Bi-es Polska) tika dibināts 1996. gadā. Pašlaik uzņēmums ir viens no lielākajiem smaržu ražotājiem Polijā. Nosaukuma maiņa izveidoja jaunu korporatīvo tēlu. Bi-es smaržas ir viens no atpazīstamākajiem zīmoliem savā segmentā Polijā un arvien vairāk tiek atzīts visā pasaulē. Bi-es portfelis tiek pastāvīgi papildināts ar jauniem produktiem, pamatojoties uz patērētāju vajadzību analīzi un jaunākajām parfimērijas tirgus tendencēm. Uzņēmums ražo un izplata kosmētiku, piemēram, smaržas, tualetes ūdeņus, aromātiskos ūdeņus, losjonus pēc skūšanās, dezodorantus un aromātiskos dezodorantus.
2009. gads bija pagrieziena gads uzņēmumam, lai paplašinātu savu piedāvājumu ar tādiem pazīstamiem un populāriem sejas un ķermeņa kosmētikas zīmoliem kā Uroda (Melisa, Kwiaty Polskie, Active 90) un vīriešu smaržu zīmolu Makler. Tajā pašā gadā uzņēmums sāka sadarboties ar pazīstamajiem „Disney“, „Marvel superheroes“, „Mattel“ un „Cartoon Network“ licences devējiem. Tas ir paplašinājis to bērnu loku, kurus aizrauj stilizēti, visdažādākie pazīstamie varoņi. Cenšoties arvien dziļāk iekļūt pasaules tirgū „Uroda Polska“ pastāvīgi nostiprina savas pozīcijas masveida smaržu izstrādē un ražošanā.
Uroda Polska ir prestiža balvas ieguvēja - „2008. gada kvalitāte“ uzvarētājs, „Gazeta Prawna“ redaktoru apbalvota. Uzņēmums arī piedalās dažādos sabiedrības projektos un ekoreklāmas pasākumos. Pirms diviem gadiem izlietotā iepakojuma pārstrādē tika ietaupītas 308,80 tonnas siltumnīcefekta gāzu, kas ļāva uzņēmumam atvērt savas durvis sadarbībai ar citiem uzņēmumiem, kas reklamē apkārtējo vidi.
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Preces ID: | 1154907 |
Kategorija: | Parfimēta vīriešu kosmētika |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,045 x 0,09 x 0,145 m, 0,36 kg |
Kam paredzēts: | Vīriešiem |
Tilpums: | 100 ml |
Preču zīme: | Bi-es |
Tips: | Pirms / pēc skūšanas līdzeklis |
Visas šī zīmola preces: | Visas Bi-es preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
83%
klientu iesaka šo preci
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preciPārdevējs: 220.lv
Samaksāju 3,24 eur... pirms kāda laika citā veikalā pasmaržoju smaržas, ļoti iepatikās un nolēmu nopirkt, un tagad domāju varbūt nav viens un tas pats ražotājs bet etiķete tā pati, vai ir vēl viena versija šīm smaržām...tas ir lēts,redzēju vēl vienu dārgāku -varbūt agrāk tā smaržoja,pat nezinu ko var domāt,jo būtu bez smaržas....bet biju tik vīlusies ka nav vārdu un neņemtu par velti...es 58 gados neesmu izvēlīga...nav uzgaļa,tikai korķa....nopirku kā smaržas,ak pēc skūšanās varbūt derētu...vienmēr lietoju atvēsinošu krēmu pēc skūšanās - īstenībā atvēsinošs krēms ir tikai vasarai, bet ziemā var būt savādāk... Lasu citu komentārus - varbūt kādreiz noderēja kvalitāte..... nesen nopirku viena zīmola smaržas un pēc ikmēneša pildījuma cita un bonkute cita un cena vēl augstāka - varbūt ar šīm smaržām ir tas pats stāsts... bet es jau pats zinu ka nekad nevienam un nekam šajā pasaulē nevajadzētu uzticēties - tad būs mazāk vilšanās!!!!!!