Tilpums: | 100 ml |
Koncentrācija: | EDT |
Preces ID: | 819153 |
Lietošana: Ieteicams smaržas izsmidzināt uz pulsējošām ķermeņa vietām – plaukstām, ceļgaliem, kakla, zonas aiz ausīm, kā arī elkoņu iekšpusē. Ļaujiet nožūt, neberzējiet, jo aromāts var mainīties.
Sastāvs:Alcohol, Aqua / Water, Parfum / Fragrance, Benzyl Salicylate, Linalool, Limonene, Hexyl Cinnamal, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Alpha-isomethyl Ionone, Eugenol, Bht, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Geraniol, Benzyl Benzoate, Cinnamyl Alcohol, Citronellol, Isoeugenol, Citral, Hydroxycitronellal, Farnesol, Benzyl Cinnamate, Anise Alcohol , Ci 19140 / Yellow 5 (f.i.l. B46048/1).
Gajs Larošs (Guy Laroche) bija franču modes dizainers un viņa vārdā nosauktā uzņēmuma dibinātājs. Gajs Larošs dzimis 1921. gadā un savu karjeru sāka kā cepuru dizaineris, bet pilnībā ienāca modē, kad kļuva par Žana Desē asistentu. 1955. gadā Larošs devās uz ASV, lai studētu jaunas metodes apģērbu gatavošanā, bet 1957. gadā atgriezās Parīzē un nodibināja savu zīmolu. "Guy Laroche" zīmols uzreiz guva panākumus, pateicoties spilgtajām krāsām, augstajai modei, blūzēm ar dziļiem izgriezumiem un drosmīgām muguras līnijām. Dizaini tika novērtēti par to praktiskumu. 1966. gadā Laroche sāka veidot vīriešu apģērbu dizainu. 1966. gadā uzņēmums sāka savus pirmos mēģinājumus parfimērijas jomā, radot leģendāro smaržu "Fidji" sievietēm. 1972. gadā iznāca pirmais "Guy LaRoche" vīriešu aromāts ar nosaukumu "Drakkar", ko vēlāk aizēnoja veiksmīgākais zīmola pārveidojums 1982. gadā ar nosaukumu "Drakkar Noir". Gajs Larošs nomira 1989. gadā, taču modes nams un tā smaržas dzīvo arī 21. gadsimtā kā augstas klases un praktiskuma simbols. Uzņēmums piedāvā smaržas sadarbībā ar L'Oreal.
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Preces ID: | 819153 |
Kategorija: | Smaržas sievietēm |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,06 x 0,07 x 0,14 m, 0,1 kg |
Tips: | Tualetes ūdens |
Kam paredzēts: | Sievietēm |
Related products count: | 1 |
Tilpums: | 100 ml |
Koncentrācija: | EDT |
Preču zīme: | Guy Laroche |
Visas šī zīmola preces: | Visas Guy Laroche preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
92%
klientu iesaka šo preci
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preciPārdevējs: 220.lv
Aromāts ir zaļš, koksnes, zemes, ziedu, pūderīgs. Pamatā ir ozola sūnas, vetivērija, sandalkoks, dzintars. Aromāts ir maigs, šipra, rūgtens-pikants. Dažas sievietes saskata līdzību ar Chanel 19. Es neredzu līdzību un dodu priekšroku Chanel 19. Smarža ir zaļa, koka, zemes, ziedu, pūderaina. Pamatā ir ozola sūnas, vetivērija, sandalkoks, dzintars. Aromāts ir maigs, šipra, rūgtens-pikants. Dažas sievietes saskata līdzību ar Chanel 19. Es neredzu līdzību un dodu priekšroku Chanel 19.
*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.