Tilpums: | 50 ml |
Koncentrācija: | EDT |
Preces ID: | 341869 |
Lietošana: Ieteicams smaržas izsmidzināt uz pulsējošām ķermeņa vietām – plaukstām, ceļgaliem, kakla, zonas aiz ausīm, kā arī elkoņu iekšpusē. Ļaujiet nožūt, neberzējiet, jo aromāts var mainīties.
Guy Laroche Fidji aromāta ideja radās Guy Laroche modes nama vadītāju atvaļinājumā Fidži salās Klusajā okeānā. Pirmais šī modes nama aromāts lieliski atklāj šo salu noskaņu: saulainu, attālu un pievilcīgu. Atsvaidzinošs galbanum ferules, hiacinšu, citronu, bergamotes vilnis pārpludina gēlu aromāta sirdi, kas austs no rozēm, jasmīniem, smaržīgām kanganām. Pikantais krustnagliņu akcents pastiprina šo kompozīciju un padara to raksturīgāku. Aromāta bāzi veido muskusa, pačūlijas, sandalkoka, dzintara, zelta nūjiņas un sūnu notis.
- Sākuma nots: īriss, galbanum ferula, hiacinte, bergamote, citrons, tuberoze;
- Vidējās notis: pansijas, īrisa sakne, jasmīns, krustnagliņas, smaržīgais kangans, rozes, aldehīdi;
- Pamata notis: sandalkoks, ambra, pačūlija, muskuss, sūnas, smaržīgā zelta nūjiņa.
Gajs Larošs (Guy Laroche) bija franču modes dizainers un viņa vārdā nosauktā uzņēmuma dibinātājs. Gajs Larošs dzimis 1921. gadā un savu karjeru sāka kā cepuru dizaineris, bet pilnībā ienāca modē, kad kļuva par Žana Desē asistentu. 1955. gadā Larošs devās uz ASV, lai studētu jaunas metodes apģērbu gatavošanā, bet 1957. gadā atgriezās Parīzē un nodibināja savu zīmolu. "Guy Laroche" zīmols uzreiz guva panākumus, pateicoties spilgtajām krāsām, augstajai modei, blūzēm ar dziļiem izgriezumiem un drosmīgām muguras līnijām. Dizaini tika novērtēti par to praktiskumu. 1966. gadā Laroche sāka veidot vīriešu apģērbu dizainu. 1966. gadā uzņēmums sāka savus pirmos mēģinājumus parfimērijas jomā, radot leģendāro smaržu "Fidji" sievietēm. 1972. gadā iznāca pirmais "Guy LaRoche" vīriešu aromāts ar nosaukumu "Drakkar", ko vēlāk aizēnoja veiksmīgākais zīmola pārveidojums 1982. gadā ar nosaukumu "Drakkar Noir". Gajs Larošs nomira 1989. gadā, taču modes nams un tā smaržas dzīvo arī 21. gadsimtā kā augstas klases un praktiskuma simbols. Uzņēmums piedāvā smaržas sadarbībā ar L'Oreal.
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Preces ID: | 341869 |
Kategorija: | Smaržas sievietēm |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,035 x 0,055 x 0,115 m, 0,145 kg |
Tips: | Tualetes ūdens |
Kam paredzēts: | Sievietēm |
Related products count: | 1 |
Tilpums: | 50 ml |
Koncentrācija: | EDT |
Preču zīme: | Guy Laroche |
Visas šī zīmola preces: | Visas Guy Laroche preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
84%
klientu iesaka šo preci
Šo preci var novērtēt tikai tie pircēji, kas to ir iegādājušies un reģistrējušies 220.lv.
Novērtēt preciPārdevējs: 220.lv
Piegāde bija laba, bet pati prece neatbilda gaidītajam, jo kvalitāte bija zema, salīdzinot šo zīmolu tagad un pirms 30 gadiem :)
Pārdevējs: 220.lv
Smarža nav slikta (tas ir gaumes jautājums), pietiekami labi turas, ņemot vērā visus kritērijus.
Pārdevējs: 220.lv
Aromāts nav tāds, kādu atceros, tieši otrādi, izraisīja alerģiju. Kāpēc, es atvainojos.
*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.