Tilpums: | 50 ml |
Koncentrācija: | EDP |
Preces ID: | 14369466 |
Lietošana: Ieteicams smaržas uzsmidzināt uz pulsējošām ķermeņa vietām – plaukstām, ceļgaliem, kakla, zonas aiz ausīm, kā arī elkoņu iekšpusē. Ļaujiet nožūt, neberzējiet, jo aromāts var mainīties.
Hugo Boss nodibināja savu uzņēmumu Metzingenā, Vācijā, 1923. gadā, dažus gadus pēc Pirmā pasaules kara beigām, kad valsts ekonomika piedzīvoja lejupslīdi. Pirms Otrā pasaules kara un tā laikā „Hugo Boss“ izstrādāja un ražoja formas tērpus Wehrmacht karavīriem. H. Boss nomira 1948. gadā. Pēc 20 gadiem uzņēmumu pārņēma divi viņa mazbērni, Uwe un Jochen Holy. Brāļi uzņēmēji ievirzīja uzņēmumu jaunā virzienā - vīriešu apģērbi.
1985. gadā tika izlaists pirmais modes nama aromāts - „Boss Number One“. Pateicoties smaržu popularitātei, tika izveidota jauna uzņēmuma nodaļa. Parādījās arī sieviešu aromāti: „Bemme“, „BOSS Intense“ ir „BOSS Women“ smaržas.
Vīriešu smaržās ir klasiskās „BOSS Bottles Cologne“, „BOSS Soul“, „BOSS in Motion“, „BOSS In Motion Limited Edition“ ir „BOSS Selection“. Vēl viens aromāts ar vienkāršu nosaukumu "Hugo" ir paredzēts jaunākiem vīriešiem un sievietēm. Cits piedāvājums smaržu segmentā ietver „Del Mar Baldessarini“, kuru radīja Hugo Boss's, „Hugo Dark Blue" ir „Hugo Deep Red" smaržas.
Šodien „HUGO BOSS“ tēlu veido četras neatkarīgas un atšķirīgi pozicionētas līnijas, kas atbilst visdažādākajām vajadzībām: apģērbi, apavi, smaržas un aksesuāri. Šo modes namu radītos un pārdotos produktus var atrast 103 pasaules valstīs un vairāk nekā 5000 mazumtirdzniecības veikalos.
Hugo Boss 1923.gadā dibināja savu uzņēmumu Mecingenā, Vācijā, dažus gadus pēc Pirmā pasaules kara beigām, un valsts ekonomikas krituma. Pirms un pēc Otrā pasaules kara Hugo Boss kompānija izstrādāja un ražoja uniformas Wehrmacht karaspēkiem. H.Boss nomira 1948.gadā. Pēc 20 gadiem uzņēmumu pārņēma divi viņa mazbērni Uwe un Jochen Holy. Biznesa brāļi ir paspējuši vērst savu biznesu jaunā virzienā - radot vīriešu apģērbu.
1985.gadā tika izlaistas pirmās Hugo Boss smaržas vīriešiem - „Boss Number One“. Smaržu popularitāte ir radījusi jaunu uzņēmuma nodaļu. Parādījās arī Hugo Boss smaržas sievietēm: „Bemme“, „BOSS Intense“ un „BOSS Women“ smaržas.
Vīriešu aromātus raksturo klasiskas smaržas „BOSS Bottles Cologne“, „BOSS Soul“, „BOSS in Motion“, „BOSS In Motion Limited Edition“ un „BOSS Selection“. Citas smaržas, kuras radīja „Hugo“ ir paredzētas jaunākiem vīriešiem un sievietēm. Citu smaržu segmenta piedāvājumi - „Del Mar Baldessarini“, ko izstrādājis Hugo Boss, „Hugo Dark Blue"" un „Hugo Deep Red"" smaržas.
Šodien „HUGO BOSS“ tēlu veido četras neatkarīgas un unikāli sakārtotas līnijas, kas atbilst dažādām vajadzībām: apģērbs, apavi, smaržas un aksesuāri. Šos modes nama produktus mēs varam atrast 103 valstīs visā pasaulē un vairāk nekā 5000 mazumtirdzniecības veikalos.
Fotogrāfijai ir tikai aprakstoša nozīme, tā paredzēta preču īpašību demonstrēšanai. Fotogrāfijā parādītā prece neatspoguļo konkrētu preces modeli.
Preces ID: | 14369466 |
Kategorija: | Smaržas sievietēm |
Preču iepakojumu skaits: | 1 gab. |
Iepakojuma izmēri un svars (1): | 0,2 x 0,2 x 0,22 m, 0,2 kg |
Tips: | Smaržas |
Kam paredzēts: | Vīriešiem |
Tilpums: | 50 ml |
Koncentrācija: | EDP |
Preču zīme: | Hugo Boss |
Visas šī zīmola preces: | Visas Hugo Boss preces |
Produktu attēliem ir ilustratīva nozīme un tie ir kā piemēri. Produkta aprakstā esošie video ir paredzēti tikai informatīviem nolūkiem, tāpēc tajos iekļautā informācija var atšķirties no paša produkta. Krāsas, piezīmes, parametri, izmēri, izmēri, funkcijas, un/vai jebkuras citas oriģinālo izstrādājumu īpašības var atšķirties no to faktiskā izskata, tāpēc, lūdzu, skatiet produkta specifikācijās norādīto produkta aprakstu.
*Uz konkrētā pārdevēja piedāvājumiem attiecas tikai šī konkrētā preču pārdevēja nosacījumi, un visa tajos ietvertā informācija (ieskaitot cenas) ir šī konkrētā pārdevēja atbildība.